Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pert
Men om du kollar på bilden vi ritar från håller han i ett glas som ser ut ungefär sådär, rätt lamt av dig att ta bort :s

Förstod du inte att det var en stor K*K där och inget glas....

Ansikts konturerna till peter är uppe...om ni kan se det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Förstod du inte att det var en stor K*K där och inget glas....

Ansikts konturerna till peter är uppe...om ni kan se det

Nej gjorde jag inte hatar när folk förstör, nån som ritade en penis som går från brian in i stewies mun nu, sen när jag lagade det gjorde nån en ny mun och näsa på stewie.

Permalänk

Känns nästan som att man borde börja om någonannanstans och endast tala om var och vad genom PM.
Kommer folk och sabbar då såsom de gjort nu så vet vi att det är swecare inom de egna leden.
Sabbas det utifrån av folk som av en slump hittar det som ritas så vet vi det.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Men vem är de som förstör gubbarna med meningslöst klotter

Permalänk
Medlem

Hehe, jag försökte rätta till lite klotter på brian, tog bort en manlig genitalie och försökte rita dit halsbandet på nytt, som blev helt fel röd, men bättre än gulblått klotter iaf. ;P

Sen så lämnar jag detaljerna till någon som blev godkänd i bild i skolan.

edit: Hah, nu gick någon ut hårt för att begrava honom helt. Men han var iallafall fin så länge han varade.

Permalänk
Medlem

Om man kollat texten på stewie så ser man klart och tydigt att det är våra egna sweckare som förstör, dock tror jag inte riktigt att det är mBr som håller på...

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Frågan är väl vilka som tycker det är så roligt att gå in och förstöra för andra.
Känns verkligen som en vettig sysselsättning av dem.

Permalänk
Medlem

Äh jag ger upp, helt förstörda nu ju

Permalänk
Medlem

Jag håller på att fylla i Brian så gott jag kan just nu så ni får inte ge upp nu när jag joinar
Inte så stabil på handen med musen, säkerligen lättare med penna men men, går ganska bra iaf.

Permalänk
Medlem

Det finns folk som teamkillar i spel, i t.ex. Dota på warcraft 3 så är det folk som lämnar gamet för att förstöra för alla andra, i battlefield 2 är det folk som kör in bilar i plan och skjuter ner en då man är först på plats för att ta ett plan eller en hellikopter.

Det finns gott om idioter där ute, och de borde inte få ha tillgång till internet där dem kan beblanda sig med folk anonymt.

Permalänk
Hedersmedlem

Kan någon visa vart family guy-karaktärerna är, för jag har typ 25% bläck att använda

Permalänk
Permalänk
Medlem

Men vad fan.. varför förstöra brian och stewie..

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Snorfisk, fast den vanligaste man råkar ut för i bf2 är när man tar ett plan och någon ställer sig framför planet så att man själv får en tk för det.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk

Där tog min färg slut...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

men vafan det där på brian var ju inte ens kul...

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk

Vafan? Jag spenderade 35% färg med att restaurera Brian. Sen hoppar något pucko in och sabbar.
Är det avundsjuka? Jag är övertygad om det. Personerna kan inte göra mer än spastiska ryckningar med musen.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

tråkigt att de tog sönder allt :/

Permalänk
Medlem

Finns det något enkelt sätt att få samma färg som resten eller måste man sitta och pröva sig fram?

Edit: nu är brian helt ren förtillfället, men det finns små färgfragment kvar lite här och var

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

jag tog bort ganska mykcet rött klotter nu. kan någon fixa till ögonen lite?

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Medlem

Jag hjälper till med och ta bort allt skräp som dom har målat på gubbarna, har använt 25% bläck nu.

Permalänk
Medlem

hehe,, samma här rensade bort jävligt mycket rött. Och sedan så fixade jag i ordning medaljongen.

nu håller nån jävel på att rita över ögonen
Bläcket är slut nu kommer sen

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

vem fan tog bort drinken igen!?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hur får man över 15%? jag har inte ritat på flera dar men ändå har jag bara 15%

hehe, ögonbrynen såg ju bra ut

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk

Ehm... folk som fyller i och fixar. Ni använder ursprungsbilden va?
För Brian ser olika ut varenda gång jag går in.

Nu ler han helt plötsligt...

EDIT: Blizard3 jag tog bort drinken innan då det inte fanns tillräckligt mycket kvar för att rädda och att reparera den samtidigt som man måste fylla i konturer och det vita. Ja, det var enklare att börja om. Dock verkar lite mer ha ändrats sen jag var där sist.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

men snälla! använd orginalbilden.

http://z.about.com/d/animatedtv/1/0...ian_tini_72.jpg

han har ingen mun som svävar!

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Ehm... folk som fyller i och fixar. Ni använder ursprungsbilden va?
För Brian ser olika ut varenda gång jag går in.

Nu ler han helt plötsligt...

EDIT: Blizard3 jag tog bort drinken innan då det inte fanns tillräckligt mycket kvar för att rädda och att reparera den samtidigt som man måste fylla i konturer och det vita. Ja, det var enklare att börja om. Dock verkar lite mer ha ändrats sen jag var där sist.

ok men då är de lungt:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har plockat bort det där jävla leendet 3 gånger på en kvart, sen så fick han ögonbryn och blåa ögon av några puckon.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

Han har ingen tår heller.
Hur efterbliven är man på en skala om man bara ska sabba?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Men nu kan det vara "utomståenda också man kan nästan se brian så fort man kommer in.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207