Avreagera sig när det går dåligt i spel

Permalänk
Medlem

Hehe.. kokar ibland av irritation, men har nog aldrig gjort sönder något.. någon enstaka gång har jag skrikit ut riktigt jäkla högt med diverse svordomar, men oftast tar jag in all irritation, sen dämpas den efter en liten stund automatiskt. men det som är bästa botemedlet för mig om det går åt h-vete är en kopp kaffe och en ny färsk snus, sen blir allt snabbt "normaliserat" igen 8) om inte så slutar jag spela ett tag..

Visa signatur

1 >> Intel i5-2500K | GA-P67A-UD5-B | Asus GTX 570 | G.SKILL 16Gb | Windows 7 pro | p183 v3 | LG L226WU-PF
2 >> AMD 64 x2 6400+ | Asus Crosshair | 8800GT 512Mb | Mushkin 4Gb | Vista 64 <> XP 32 | p182 | LG L226WU-PF
2 >> Fujitsu Lifebook | Intel i5-2450M | 4Gb | 300GB HD | GT 525M | Windows 7 pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
Men då får du heller ingen njutning av att klara av saker. Du måste vara världens tråkigaste person:D

Det var givetvis ett skämt. Vem är dum nog att köpa in tangentbord bara för att förstöra dem. Jag rör varken mus eller tangentbord oavsett hur arg jag blir. Det enda som hänt är väl en hård näve i skrivbordet.

Visa signatur

Den som spar han har

Permalänk
Medlem

Tror det har att göra med åldern hur förbannad man blir och hur man visar det. Back in the days så åkte nes-kontrollerna på en och annan feting när mario inte gjorde som man ville. Nuförtiden suckar man bara och inser hur kass man är när man blir dödad om å om å om å om igen i tex BF2 eller cod2.
Mitt tips är iaf om man känner att man blir mer och mer förbannad så stäng av skiten och gå ut och gå en runda eller dylikt, ut i friska luften helt enkelt och varva ner. Att slå på döda ting är helt meningslöst och oftast ångrar man sig efteråt, iaf om nåt gått sönder.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Hedersmedlem

När man var yngre körde man med förnekelse.."Det här går ju fan inte, Vafan vad gör du? Det går ju inte att ....blablabla, du måste fuska".

och så blev man förbannad på folket man spelade med

Nuförtiden är det mest !"=)(%()"&#%)("#)#¤

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Brukar aldrig blir sur, möjligt lite trött på skaer som går snett när man är trött och har huvudvärk eller om man sitter fast på ett spel. Men annars spelar jag det för att det är kul

Permalänk
Medlem

Jag har ju då förstört otaliga nes-snes-ps-möss. Detta om att det är omoget att förstöra saker håller jag inte med om. Jag lever min in i spelet för mycket antar jag. Saker som gör mig mest förbannad är när det är uppenbara buggar i spel som gör att man dör.

OffTopic. Har nog ärvt mitt temperament efter min far. Kommer hem en dag till min far. Då ser jag hur mina två småbröder ligger och vrider sig av skratt ute på gården, jag frågar vad det är. Då har min käre pappa försökt att sätta upp en lampa i källaren men misslyckats ett otaliga gånger. Till slut tar han en _yxa_(!) som står brevid honom och citat: Dödar den jävla lamp fan. Men efter man har fått sitt utbrott så är ju all frustration över och man kan fortsätta med det man höll på med.

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk

Mognad har nog inte så mycket att göra med saken. Vuxna män knäcker ju golfklubbor på golfbanan. Att vara en dålig förlorare (iaf när det gäller besvikelse över egna misstag) är inte något dåligt i mina ögon, det är ett måste om man ska lyckas här i världen. MAN MÅSTE VILJA VINNA!

Permalänk
Medlem

Jag brukar slå på mitt bastanta skrivbord. Kan säga att det bordet håller med att det är avsett för kontor. Känns faktiskt mycket skönare efteråt, tillskillnad från att hålla igen ilskan. Men det händer inte allt för ofta

Permalänk
Medlem

en kompis ville slå till mig när jag dödade honom på cs...han blev så vansinnig att inte hade tvekat på att slå till mig...

Visa signatur

Jag tar väl en kaka, jag tar kanske två
gamertag: http://card.mygamercard.net/SV/aj203.jpg

Permalänk
Medlem

När jag va ca 6 år gammal skrek jag "Helv*tes jävla h*ra", då sa min mamma att jag var ett jävla svin. Så nu för tiden när det går dåligt brukar jag svära och dra mig i håret.

Visa signatur

Toppi the man, dont give a damn.

Permalänk

har brytit handleden och diverse ben i fingrarna samt haft av smalbenet och slagit ut ena framtanden på brorsan...så nu spelar jag inte vinna eller inte vinna spel mer...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Näven i bordet för de mesta om jag blir förbannad, annars brukar jag bara svära

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

jag tycker faktiskt det är kul när spelet är för svårt eller om jag får rå-pisk då har jag bara en anledning att visa att jag är bätte än en hög med ettor och nollor i en salig röra

Permalänk

Vrålar som en apa, stampar som en elefant. Spel som inte innehåller turmoment kan jag bli fruktansvärt dålig förlorare på. Tex Fightingspel, bilspel för där är det du och dina talanger som avgör .
Ni som inte blir arga eller irriterade för fem öre, testa att sätta er in i spelet med era känslor fullt ut och känn hur spelglädjen höjs något ofantligt.

Sitter man som en likgiltig jävel kan man likabra sluta spela.

Permalänk
Medlem

Jag säger som texas killen ur simpsons: I CANT LIVE WITHOUT PASSION!! *slå skärmen mot väggen*

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)

Permalänk
Medlem

jag knyter min näve

och säger till motspelaren "ollon"

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk
Medlem

Man snurrar handkontrollen i sladden några varv så den får fin kraft, sedan släpper man den och låter den fara över rummet!

Efter ett par sådana vändor lär den vem som är pappa i huset!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord Moses
Mognad har nog inte så mycket att göra med saken. Vuxna män knäcker ju golfklubbor på golfbanan. Att vara en dålig förlorare (iaf när det gäller besvikelse över egna misstag) är inte något dåligt i mina ögon, det är ett måste om man ska lyckas här i världen. MAN MÅSTE VILJA VINNA!

Precis, det finns ju folk 50+ som har otroligt dåligt temprament i sporter som tillex golf.

Permalänk
Medlem

Blir jag sur på något när jag lirar spel så slår jag mig på benet. Det är ju inte datorn som "suger", det är jag själv, när det väl händer.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk

Bara för att man inte får damputbrott så fort man dör i CS så behöver man inte vara en känslolös person som inte lever sig in i spelen.

Permalänk
Medlem

BF2 tar på nerverna när man blir dödad av artilleri 500gånger på under en timme. Då blir det det höga långa högljudda skrik

Visa signatur

>Amilo PA3553<

Permalänk
Medlem

Jag får knappt önska GOD JUL på Swec, men ni får fanimej har en jävla Psykologi Tråd. Trevligt.

Permalänk
Medlem

Jag förlorar aldrig, så jag blir aldrig arg.

Däremot om något buggar så att man dör, så blir jag så arg att jag går ut på internet och försöker hitta en patch. grr.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk

Jag börjar gråta, svär och skriker fula ord. Men det händer aldrig att jag slår sönder nått.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Avstängd

troligen lugnar man ner sig med åren
CD skivor som jävlas och inte vill läsa är ju det värsta.
det var nån gång en skiva strulade som fan.
tog skivan och knäckte den mot knät sen skickade jag ut den genom balkongen.
snacka om man mådde bra efter det klart man måste avreagera sig annars blir man ju inpyrd.

jag har tävlat rätt mycket i racingsimulatorer och Momo Force Ratten har man ju dragit till så det sjunger om det ett antal gånger.
nu snackar jag tävling på elit nivå med enbart dom bästa i världen,då blir det ju att man går in för det mer och det blir även mer allvar.
men som sagt det var några år sen

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Jag skriker mest, vill inte slå på mina grejer då jag alltid ångrar mig

Å andra sidan så kan jag bli så frustrerad så jag vet inte vad jag ska ta mig till, då går jag ifrån datorn några minuter och varvar ner, sen är jag good to go

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Blir jag sur i ett singleplayerspel så stänger jag av det illa kvickt och gör något annat. Är det en person som jag blir sur på, som har oförskämt med tur eller bara en oförskämd trut ;P, så brukar det bli hantlarna tills sinnet svalnat en aning.

Mjoh, har man bråttom, och allt strular (papper fastnar i skrivaren, program som hänger sig, slut på toner, strömavbrott, ajdå-nu-missar-jag-bussen) så kan det hända att man dunkar lite med näven i skrivbordet...

Permalänk

nja kanske inte spel, men när jag hade sätta in minnena på fel plats så att datorn stannade och krävde manuel reboot efter att jag hade köpt helt nya delar blev jag anningen förbannad och smällde igen luckan på fonten så en del av fonten hoppade ur

Permalänk
Medlem

Jag brukar oftast gorma nån väl vald svordom, sen gå ett eller ett par varv i huset. Fungerar mycket bättre än att slå på saker... Dessutom blir mamma arg om jag slår sönder nåt ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toppi
När jag va ca 6 år gammal skrek jag "Helv*tes jävla h*ra", då sa min mamma att jag var ett jävla svin. Så nu för tiden när det går dåligt brukar jag svära och dra mig i håret.

Vet inte vad som är värst, Din mammas reaktion eller att du sa så när du var 6 år... Men man tar väl efter sina föräldrar antar jag.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu