Permalänk
Avstängd

Stacker kopia!!

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk

Ja, den är väldigt lik...
Men den är mindre än en riktig "Stacker"

Permalänk
Medlem

Isåfall känns ju faktiskt Aerocools Baydream rätt lik också...

http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=1933&session=f733a5...

Permalänk
Avstängd

urhs och fy och bllää

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.

Permalänk
Medlem

Tycker det "nya" stackert är riktigt snyggt och skulle passa mina behov riktigt bra!

Visa signatur

System :: Aopen HQ08 :: Hiper Type-R 580W :: Gigabyte ATX nForce4 SLI :: AMD Athlon 3000+ :: TwinMOS 2 x 1024 PC3200 :: GeForce 6800 GT :: 2 x 200GB
Säljes :: 2 st 250 GB HDD Sata :: 8 st 120 mm fläktar
Mail :: Emil.hermansson@hotmail.com

Permalänk
Medlem

ofta Xblade, låter som nått äckligt gaming chassi

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

ja de låter som ett gamerchassi. men det va jäkla likt stackern. det var änna snyggt. vissa delar va snyggare, såsom slippa kåpan på taket, men ramen runt 5.25" är inte så snygg.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att få fler 3,5" platser på en sådan? 11 st 5,25" platser är inget jag har nytta av direkt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Butte
Hur gör man för att få fler 3,5" platser på en sådan? 11 st 5,25" platser är inget jag har nytta av direkt.

4in3-moduler.

Visa signatur

Alldeles för många datorer.. :>

Permalänk
Medlem
Visa signatur

System :: Aopen HQ08 :: Hiper Type-R 580W :: Gigabyte ATX nForce4 SLI :: AMD Athlon 3000+ :: TwinMOS 2 x 1024 PC3200 :: GeForce 6800 GT :: 2 x 200GB
Säljes :: 2 st 250 GB HDD Sata :: 8 st 120 mm fläktar
Mail :: Emil.hermansson@hotmail.com

Permalänk
Medlem

usch, blä, blam - bush, blair, saddam

Permalänk
Inaktiv

Skulle heldre köpt ett Aplus XBlade än ett Stacker... Monterat in en dator i ett stacker och hade höga förväntningar när chassit beställdes. Jag är jävligt besviken på det! Kanske hade för höga förväntningar efter att suttit med Lian Li ett tag men herregud... Har ägt 200krs chassin från Kjell ochså och kvaliten kändes allt för lik.

Permalänk
Medlem

är det någon som har en review på detta chassi.... jag funderar starkt på det då jag inte riktigt har råd med stackern. vilket ska man välja mellan aerocool chassit och Aplus XBlade?

tacksam för svar.

edit: eller möjligtvis detta? http://www.aerocool.com.tw/p-case/masstige-a/masstige-a.html

Permalänk
Medlem

Jag satt precis och kollade på Aplus XBlade det verkade helt klart värt pengarna, 1226kr och det är typ samma som stacker, gillade till och med XBlade mer än stacker kanske köper sådant. SKönt med USB och hela faderullan på fronten högst upp istället för längst ner som många har.

Permalänk
Medlem

Är inte det där ganska hårt varuintrång eller vad det heter? Otroligt lika

Permalänk

LAWSUIT!

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk
Medlem

har ett A+ XBlade jag, och kan säga att jag är riktigt nöjd med det, förutom vikten på det.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: Asus AS1104T - 1x12TB, 1x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem

jag funderade ju på att införskaffa detta men jag ändrade mig dock.....jag ska nog köpa ett coolermaster centurion 5 då det e mindre och är betydligt billigare (halva priset). annars verkar XBlade chassit underbarrt :D....men det var nästan lite dyrt för min budget.....jg lägger dom pengarna på ett logitec ultra-x och en ny anten till mitt wlan kort (trasig :'().......anledningen till att jag byter chassi är att jag hatar mitt nuvarande "färdigmoddade" chassi som är jättefult.

Permalänk
Medlem

har gjort en liten recension av aerocool chassit

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5...

Visa signatur

3200+ Venice | DFI LP Nf4 Ultra-D | 4*512mb | Gainward 6600gt | tot. 490gb | Tagan 430W | + en bärbar
Super pi: 26.875

Permalänk
Medlem

XBlade

XBladen verkar ju riktigt cool, var hittar man ett i aluminium?
18kg+ är _lite_ väl mycket... även om jag är ganska vältränad

/J