Vilken är eran största spelprestation?

Permalänk

Kanske mer tur men iallafall.

Det var tre killar efter mig på GRAW, alla pangade och hade sig efter mig. Men jag fick en idé, jag gömde mig bakom en lyktstolpe, och vad tror ni? Det fungerade! Dom sköt emot mig, men varenda skott gick i lyktstolpen, så medans några av dom laddade lutade jag mig åt sidan så att jag såg dom ordentligt och hivade iväg ett par skott och tog dom alla.

Otroligt, men sant.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Srekel
Klara 3 motståndare på StarCraft utan en enda förlust. Bloodbath-banan med terrans.

Haha jäklar va kassa de må ha varit då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olof N
Extra stolt bli man när man sitter och spelar Call of Duty eller liknande och folk börjar skrika och anklaga en för fusk. Då vet jag att jag spelar bra

eller att du spelar mot 12 åringar. börjar ju lipa för ett hs. inga förutfattade meningar men

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

hmm.. var nog när jag tog 9 pers i på Dust2 i CS: S på ungefär 15 sekunder... Tack för ljuddämparen, tomten
Jag erkänner, det var public, så det är inte så där jättemärkvärdigt. men kul var det

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

1. Klarat punchout och super punchout utan att någon av motståndarna fått in ett slag på mig.

2. När jag vann en snowboardsimulator tävling stimorol hade i ett köpcentra.

3. Klarat GunSmoke, detta är nog min största bedrift då det kräver rätt hög koncentration.

Visa signatur

Core 2 Quad Q6600 | Gigabyte GA-P35-DS3 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Corsair HX 520W | BFG 8800GT

Permalänk
Avstängd

street fighter 2 med alla gubbar! måste säga att det tog mig 8 tim spelande i non stop för spöa m bison första gången! och det var då jag för första gången blev arg över ett spel! sparkade ner min lilla tv i golvet när m bison tog mig! men tv höll! annars är ju zelda 1,2,3 och zelda till n64 som jag klarat och var i slutet på wind waker men sen la minnet av och har inte pallat köra om!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

22044 meter på nanaca crash!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av empoo
Jag har klarat Ghosts'n Goblins på NES. Det tog bara ca 10 timmar.

Hysteriskt svårt spel

respekt!

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Kommit top 10 på laddern i warcraft II bnet. Klarat Final fantasy 10 till 100% utan guider...

Permalänk
Medlem

klarade 7 terran med zerg i starcraft broodwar kändes bra sen panzer dragon orta på svåraste är väll också något man mins.

Visa signatur

CPU: i7- 13700KF + Corsair 115i Pro || GPU: 2080 Super FE
MoBo: Gigabyte Gaming X AX Z790 || Ram 32GB G.Skill Trident Z 6600mhz
Chassi: Corsair Obsidian 500D PSU: Corsair RMX 850
Skärm 1: AGON AG271QG 1440p 165hz Skärm 2: LG C2

Permalänk
Medlem

4 frags med granat i CS på prodigy. Fina tunnlar där folk trängs
73-0 kpd på TFC på en inte alltför kass server. Engineer for life Kan nämnas att 7 av fragsen var från en detonerade dispenser.
Varvade LBA utan fusk när jag var ung. Det var ett coolt spel.

Permalänk
Medlem

Klarat grandia, två av mina polare slängde spelet efter bara första bossen

Permalänk
Medlem

Varvat Metal Gear Solid till PS1 två gånger i rad samma dag och sen fått 99,7% klarat på Special Missions-tillägget. Var ett (1!) uppdrag jag aldrig klarade av och efter några dagars tragglande med samma jäkla VR-bana gav jag upp och stängde ner fabriken.

Turtles II till NES varvades oändligt många gånger en sommar med storasyster. Vi rockade.

Visa signatur

We shall never cease from exploration And the end of all our exploring Will be to arrive where we started And know the place for the first time.
- T. S. Eliot

Permalänk
Medlem

ECTFC (European Championship Of Team Fortress Classic) - Placering #2 med Sveriges TFC landslag (även vunnit mot Brasilien Australien/Nya zeeland, USA, Canada och japan)
Spännande när det sitter en del folk och tittar (iof är inte tfc så stort så 600 viewers är ganska mycket) synd att dem tiderna är förbi

Permalänk
Medlem

Varvat NwN+Alla exp på 8,27h. Klarat Resident evil remake på 3h.

Permalänk
Medlem

Varvat Half-life två eller tre gånger samt klarat ut COD 2 på två dagar.

Visa signatur

AMD X2 3800+ @2400MHz || 1Gb DDR-PC3200 || MSI K8-N Neo4-F || Ati X800GT || WinXP Pro/Debian 3.1 AMD64

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

wow - high warlord

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

Haft ett killstreak på 58 på nån bf2-publicserver, det var rätt lätt så vette sjutton om man ska kalla't prestation

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

klarade God Of War till ps2 för några månader sen

Permalänk
Medlem

downa nefarian på wow. bara 15% av alla som spelar wow kommer någonsin göra det.

dragit ett "ace" på en pcw 4 mot 4 med en PUMP.

Dvs jag var ensam kvar och dödade alla 4 motståndare med pumpshotgun!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

jag klara hl2 på 2,43 timmar. inte nåt att jämföra med sånna där bunnyjumpers och så men jag spelade hela spelet. jag har klarat alla half-life spelen även episode one.

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Medlem

Juckade så hårt på¨min joystick när jag lira sex games (C64) tills den gick av.

Permalänk

wow: Satte 100-0 som rogue(!!) i ett AV på KB/deaths, låg två totalt ettan var mage och hade 104-7 men som alla vet är mage/hunter imba i av.
Förlitade mig inte på CDs, eftersom om man tittar på scoreboarden så drar jag 1½ kill varje minut.

PMa: för screen om ni ej tror

Edit: kan tilläggas stats betyder inget, gjorde detta för att se om jag klarade te 100 utan att dö

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mina största bravader är nog 12-10 (till mig) mot hard.swe i q3e+ 1v1 rail och 10-14 mot GoL efter att de kom 2a på cpl mot 3d.

Sen så har man väll gjort en hel del annan crazy shit men sånt lägger man inte på minnet tråkigt nog...

Permalänk
Medlem

jag är stolt över min level 7 paladin på tibia....
och att jag har fått 12 hs på cs utan att dö en enda gång

Permalänk
Medlem

Klarat ut alla Splinter Cell spelen.

Klarat ut alla Metal Gear Solid spelen.

Spelade ut GTA SA utan koder på 1 dag.

Permalänk
Medlem

Måste vara när jag vann mot EW (rankade etta i GW) i Sacred, dock testade de bara builds, men ändå stort att slå några från en rank 1 guild.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

Hm, måste vara nog vara.. när jag slutade spela WoW!

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta är min största, men jag har den på film.
100 kills på Half-Life 2 Deathmatch banan är en Killbox.
tror jag gjorde detta på ca 10-15 min.
(Filmen är självklart klippt så att det är nästan bara action )
5 min lång.

Videon direkt på nätet http://video.google.com/videoplay?docid=8311560101784051550

ett tips är att ladda ner filmen och kolla på den från datorn via google's
video program, blir bättre bild då.

Länk till filmfilen http://video.google.com/videogvp/HL2DM.gvp?docid=831156010178...

Länk till google video player http://video.google.com/GoogleVideoPlayerSetup.exe

Hoppas ni tar er tid att titta på den. finns rätt coola/roliga sceens.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd

Bra fråga.

Mike Tyson´s Punch-Out
Gun Smoke
Super Cars II
Death Rally på svåraste..

Nä vet ifasen svårt att säga asså.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.