Vilket spel kommer bilden ifrån [tidsfördriv]

Permalänk
Medlem

och min var från uppföljaren till Under a Killing Moon..... The Pandora Directive...

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nevva
Homocide? Det var ett ganska kontroversiellt spelnamn. Var köper du dina spel egentligen?

Ja det blev lite fel i stavningen märker jag nu:), ska vara Homicide. "Let´s get Homererotic:)" Simpsons när den är som bäst:)

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CorranHorn
Ja det blev lite fel i stavningen märker jag nu:), ska vara Homicide. "Let´s get Homererotic:)" Simpsons när den är som bäst:)

Hörde av en säker källa att simpsons är skiten.

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk
Medlem

Är för fabelen daxs att börja gissa lite

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Påminner om Elevator Action till C64 vid första blicken..... men för bra gfx

Edit: Mission Elevator måste det vara... vet dock inte till vilken sorts maskin..

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Mission Elevator är rätt, det är till atari 1040ST

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Next..... en lätt...

http://tinypic.com/102kx2x.jpg

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

crash bandicoot till ps1?

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

mmm.... men vilket i serien är det?

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Divine Intervent
crash bandicoot 3

Visst är det 3:an

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

sug på den ni.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Amok?

Visa signatur

P4 2.0 GHz@2.26 GHz | GF6600GT Core 500 MHz@580 MHz Mem 900 MHz@1135 MHz | 1 GB pc2700 <<Lite kuriosa bara: Ping eller mer korrekt latency är en storhet, ms är enheten. Spänning är också en storhet medan volt är enheten. Tänk vad skoj det skulle låta om du sa: "Hörru höj upp kilometer per timmen va!" (Brun hårig sjuk sköterska)>>

Permalänk
Medlem

Ledtråd? till vilken konsoll/plattform är det?

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Xcan hade rätt :=) det är Amok

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Avstängd

får man lägga upp en bild om den som svarade rätt inte gör det?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
får man lägga upp en bild om den som svarade rätt inte gör det?

Japps, efter ett tag. Reglerna i första posten säger: " Skulle personen inte meddela att den inte kan lägga upp en bild så är det fritt fram 15 minuter efter dennes post att fortsätta för någon annan."

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Avstängd

det har gått 15 mintuer så ja kör

Visa signatur
Permalänk

hehe

Visa signatur

gf4 mx 440 amd xp 1700+ 512mb sdram

Permalänk
Medlem

Steel Beasts kanske?

Permalänk
Avstängd

Nope, kan ju avslöja att spelet är till en handhållen maskin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Herregud... det är helt klart något obehagligt dåligt spel till Ngage... frågan är ju bara vilket.

Permalänk
Avstängd

hehe, nope, ingen spel till mobiltelefon... vänta ska se om jag hittar en annan bild

edit:

Visa signatur
Permalänk
Testpilot

Hmm, känns som det är till nån enhet som har pekskärm på grund av att det verkar vara rätt tydliga knappar på bilden.
Eftersom det är fel storlek för att vara till DS så gissar jag på nått spel till typ en palm. Är säkert helt ute och cyklar nu

Måste iallafall vara ett helikopterspel, på grund av rocketpod och sidewinder.

Edit: aha, nu hittade jag det, spelet heter Chopper Alley, är gjort av ZioSoft och finns till PDA.

Edit 2: Eftersom jag är så säker på att det är rätt (googla efter Chopper Alley så får ni samma bilder) så postar jag en ny. Försökte komma på nått svårt men hittade inget bra, den här får duga. Lite ovanligt är spelet iallafall.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Hahaha, är det får eller kor eller bara vita aliens?

Visa signatur

P4 2.0 GHz@2.26 GHz | GF6600GT Core 500 MHz@580 MHz Mem 900 MHz@1135 MHz | 1 GB pc2700 <<Lite kuriosa bara: Ping eller mer korrekt latency är en storhet, ms är enheten. Spänning är också en storhet medan volt är enheten. Tänk vad skoj det skulle låta om du sa: "Hörru höj upp kilometer per timmen va!" (Brun hårig sjuk sköterska)>>

Permalänk
Medlem

Hum, gissar på "Looney Tunes Sheep Raider" till gamla PS

Permalänk
Testpilot

Det är faktiskt en varg i en fårkostym

Jepp, Sheep Raider är rätt eller Sheep, Dog 'n Wolf som det också heter.
Debuged, din tur.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Nåväl, hoppas det inte varit uppe redan.

Permalänk
Medlem

WOOT ? har nån märkt att det bara läggs upp gamla spel? va e dehär då? http://speeddemosarchive.com/gfx/MarioRPG_2.jpg lätt

Visa signatur

AMD Athlon x2 Dualcore 6000+ 3.01ghz | 2gb ddram | XFX Geforce 8800 GTS 320MB | 160+320+500gb hdd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaez
WOOT ? har nån märkt att det bara läggs upp gamla spel? va e dehär då? http://speeddemosarchive.com/gfx/MarioRPG_2.jpg lätt

Det där måste väl vara super mario RPG?

är det rätt så fortsätt med Debugeds bild.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB