Company of Heroes demot...

Permalänk
Medlem

Company of Heroes demot...

Shit, det var verkligen coolt. Har inte läst någonting alls om COH förräns jag såg demot nu. Nu ser jag fram emot det spelet. Som Dawn of War i verkligheten...

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

helt ok spel förrutom att infanteriet är löjligt klent. 2 infanteritrupper kan stå och skjuta på varandra i 2 minuter, är det ärtbössor dom har? :/ gör striderna sega som sirap när fanskapen aldrig dör

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

vart kan man tanka det förutom fz och gamespot?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
helt ok spel förrutom att infanteriet är löjligt klent. 2 infanteritrupper kan stå och skjuta på varandra i 2 minuter, är det ärtbössor dom har? :/ gör striderna sega som sirap när fanskapen aldrig dör

Måste hålla med. Jag såg på när två av mina infanteriplutoner blev nermejade av en anti-tank-kanon (Howitzer, eller vad det heter). Mina gubbar slänger granater, ingen effekt - båda granater träffade skölden och studsade tillbaks. Försöker utmanövrera kanonen och flanka den, men den kan svänga alldeles för snabbt jämfört mot mina två plutoner som insisterar att krypa istället fast bara en av gruppen blir beskjuten. Kanonen avfyrar ett skott och vips så ser man 4-5 gubbar flyga mot skyn - grupp ett down. Andra gruppen ligger på 3 gubbar nu, då var det bara att trycka på Retreat.

Visa signatur

.

Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Måste hålla med. Jag såg på när två av mina infanteriplutoner blev nermejade av en anti-tank-kanon (Howitzer, eller vad det heter). Mina gubbar slänger granater, ingen effekt - båda granater träffade skölden och studsade tillbaks. Försöker utmanövrera kanonen och flanka den, men den kan svänga alldeles för snabbt jämfört mot mina två plutoner som insisterar att krypa istället fast bara en av gruppen blir beskjuten. Kanonen avfyrar ett skott och vips så ser man 4-5 gubbar flyga mot skyn - grupp ett down. Andra gruppen ligger på 3 gubbar nu, då var det bara att trycka på Retreat.

Det har jag också märkt, borde finna en "prone" och "stand" knapp så man får lite kontroll över det hela.

*Edit* Någon som vet hur man roterar hus?.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Tyckert demo var otroligt litet. 1.75 gb för 2 st campaign banor och en skirmish. Men kul var det!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Sitter och försöker lista ut hur man spelar in från skirmish, finns en record avdelning där men hittar inte hur man spelar in, någon som vet hur man gör?

Visa signatur

Antec P280, Intel core i5-2500k, Corsair H80, Corsair Vengeance 8GB 1600MHz CL9, Asus P8Z68-V Pro/Gen 3, MSI GTX 680, Corsair Force Series GT SDD 120GB, Western Digital Caviar Green 2TB, Asus Xonar DX, Corsair AX 750W.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kallebunka
Sitter och försöker lista ut hur man spelar in från skirmish, finns en record avdelning där men hittar inte hur man spelar in, någon som vet hur man gör?

Efter en skirmishmatch är klar kan man välja "save replay" eller vad det står. Man kan inte själv välja när det ska spelas in osv, om det var det du menade.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Ah okej då fattar jag tackar

Visa signatur

Antec P280, Intel core i5-2500k, Corsair H80, Corsair Vengeance 8GB 1600MHz CL9, Asus P8Z68-V Pro/Gen 3, MSI GTX 680, Corsair Force Series GT SDD 120GB, Western Digital Caviar Green 2TB, Asus Xonar DX, Corsair AX 750W.