Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Förslag till ny funktion

När jag surfar omkring här hittar jag ofta intressanta trådar här och var, men lika ofta glömmer jag vilka trådar det var....
Jag skulle vilja se en funktion där man kan välja att få trådar markerade på nått sätt. Det allra bästa hade vart om man kunde få dem som "klistrade" i varje forumsdel och även en sida liknande citatsidan där man ser alla trådar man markerat i alla forum.
Detta kanske är jättesvårt att genomföra, men en sån funktion hade underlättat

Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD

Permalänk

Jag håller helt klart med. Visst går det att söka efter en tråd, men då måste man ju veta vad man ska söka efter. Skulle vara nice om man kunde sätta en liten flagga på vissa trådar och sedan kunna lista alla trådar man flaggat. Själv har jag ivf problem med att börja läsa om ett projekt men sedan av ren tur hitta det igen för att någon just skrivit i tråden så den kommit upp igen. Jag kan ju bara gissa mig till hur många projekt jag alldrig mer ser något av.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Hedersmedlem

Man kan ju alltid klicka på Uppmärksamma mig vid ändring av tråden. Då får man ett e-brev när det kommer nya inlägg och man har en lista över dem här: http://www.sweclockers.com/forum/member2.php?s=&action=viewsu...

Annars ska vi naturligtvis fundera ännu mer på det här när det blir dags för det nya forumet.

Tack för er feedback!

Permalänk

En väldigt bra ide dock kanske en gräns på max 10 "klistrade" trådar.?

btw ska vi få ett nytt forum nu snart igen eller? [eh]

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
En väldigt bra ide dock kanske en gräns på max 10 "klistrade" trådar.?

Hur menar du?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
btw ska vi få ett nytt forum nu snart igen eller? [eh]

Vi har haft det här forumet i evigheter. Tidigare i år ändrades formgivningen något, men det är fortfarande samma forum.