Permalänk
Medlem

Har ett stort problem...

Hej

Jag har en stor LCD-tv i tvrummet med en HTPC jag byggt. Det fungerar KANON.. MEN, jag funderar på att köpa en till lcd-tv och sätta den i sovrummet..

Men jag har inte lust att köpa en till htpc.. Så jag vill ha Exakt samma bild på tvn i sovrummet som den i tvrummet.. Hur löser jag detta på bästa möjliga sätt??

Det är svårt att dra kabel då jag inte kan stänga dörren och jag vill inte göra stor påverkan på min lägenhet..

Tack för svar...
Mvh,
Alexander

Permalänk

trådlös bild sändare/mottagare? (har enbart hört talas om dom)

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

tror inte man kan sända digitalbild så högupplöst väll??

Permalänk
Medlem

Köp en D-link "Media central" typ en grej som kopplar upp sig poå det trådlösanätverket, o sedan visar det på tvn. 2000 kostar en sådan

Permalänk
Medlem

kan den visa högupplöst bild menar du??

Permalänk
Medlem

skulle nog inte satsa på trådlöst, finns det inte sånadär switchar som man kan koppla i 2 sladdar i alltså så man kan se på 2 tv-apparater sammtidigt?

Permalänk
Medlem

kolla här
http://www.clasohlson.se/
El & Elektronik/Ljud & Bild/TV & Video/Trådlös sändare
jag har ingen aning om det är det du söker, men det är trådlösbildöverföring iaf.
det är ju scart ingång med det finns ju adaptrar för det med

Permalänk

dlinks central would do the job, den går på WLAN 54bits, rätta mig om jag har fel. Annars kan du ju bara svarva en ränna i dörrlisten? asså listen på golvet..

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT