En och en halv Sun Sparcstation 5 skänkes

Permalänk
Inaktiv

En och en halv Sun Sparcstation 5 skänkes

Jag vet att det finns en annonsdel men vill testa här först då jag vet att det finns folk vettigt folk i denna del av forumet. Om det skulle vara olämpligt att dela ut sakerna här så är det bara att låsa och ställa mig i skamvrån.

Spec:

Sun Sparcstation 5
110MHz microSparc II
128 MB Ram (har jag för mig)
10 Mb/s ethernet
2 x 500MB SCSI
Tangentbord
Mus
Ingen CD
Floppyn har sett sina bästa dagar

Den går att boota över nätet och det verkar finnas kräm kvar till NVRAM:et. Den andra är slaktad och saknar lock, men det finns lite reservdelar i den som logikkort och PSU. Jag kan kolla igenom mer noggrant om någon är intresserad av grafik, exakt mängd minne som sitter i osv. Den som kan övertyga mig om att den kommer tas väl omhand och har möjlighet att hämta sakerna (finns i Uppsala) kan PM:a mig.

Permalänk
Medlem

Hade jag bott närmare uppsala så hade jag tagit dom utan tvekan.

Edit: Bor ju inte så långt ifrån uppsala... PM

Permalänk

tror MBY var intresserad

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
tror MBY var intresserad

Jag har redan frågat.

Permalänk
Medlem

Oh, synd att du bor så långt bort. Hade annars mer än gärna tagit grejerna.

Permalänk
Medlem

Jag kan hämta. Kan du inte fixa bild? Bor i Vallentuna. Nära Arlanda.

Permalänk
Medlem

Damn! Fan att du ska bo så långt borta! Lättar dig mer än gärna från denna tunga börda!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snarzzk
Damn! Fan att du ska bo så långt borta! Lättar dig mer än gärna från denna tunga börda!

Tror itne dom fins kvar för jag frågade för över en månadsedan å då var dne bortlåvad men kalart kanske ågrade sig....

kolla o köp å sälj efter alpha PES 500au annonserna mycket snabbare å kraftfulalre maskiner . Dom ahde några stycken å sölja så fins nog fler kvar.

Kötpe en fungerar mycket bra å spöare sparch på nötterna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pa1983
Tror itne dom fins kvar för jag frågade för över en månadsedan å då var dne bortlåvad men kalart kanske ågrade sig....

kolla o köp å sälj efter alpha PES 500au annonserna mycket snabbare å kraftfulalre maskiner . Dom ahde några stycken å sölja så fins nog fler kvar.

Kötpe en fungerar mycket bra å spöare sparch på nötterna

Jo, i och för sig. Alpha är ju förbannat trevliga också. Lite ont om kontanter just nu dock. Det var därför det lät så bra med "skänkes".

Permalänk
Medlem

Ska antagligen köpa en lite kraftfullare Sparcstation 5 och skulle behöva lite mer minne, om du kan skicka minnet mot frakten vet jag en person som skulle bli väldigt glad.