PC användare: varför byta till mac?

Permalänk
Medlem

Oj, den här tråden var nog den dummaste på länge.
"Hej, jag skriver när och vill bara tala om att jag inte gillar Mac. Svara inte, då tänker jag klaga på er för att ni diskuterar saken. Tack för mig."

Om du vill höra hur rätt du har och inte vill ha nån diskussion om saker skulle du valt M$ forumet.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basti
Oj, den här tråden var nog den dummaste på länge.
"Hej, jag skriver när och vill bara tala om att jag inte gillar Mac. Svara inte, då tänker jag klaga på er för att ni diskuterar saken. Tack för mig."

Om du vill höra hur rätt du har och inte vill ha nån diskussion om saker skulle du valt M$ forumet.

Precis min åsikt.

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4

Permalänk

Jag har en Mac och en PC, och använder PC:n till spel och saker som kräver lite "oomph", eftersom PC:n har lite bättre diskar och lite mer kräm helt enkelt, mac:en sitter jag och mailar, leker i photoshop, etc. En mer produktiv miljö IMHO. Fattar inte varför det ena måste utesluta det andra hela tiden? Det är (för mig) inte PC *eller* mac, utan både och. Nu är det iofs pengar som styr, men.. ni fattar kanske. Jag går och lägger mig nu.

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."

Permalänk

Helt otroligt detta. Ska aldrig mer skriva något i de här forumen! Good bye!

Visa signatur

...and the circus leaves town

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Millionaire
Helt otroligt detta. Ska aldrig mer skriva något i de här forumen! Good bye!

VA!?!?!?

Du är så knasig!!!

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4

Permalänk
Medlem

Om du tycker att Windows passar ditt arbetssätt bättre så är det så, inte mycket att snacka om. To each his own etc, och alla kan inte älska Macar och OSX, precis som alla inte föredrar Pepsi framför Cola.
Det verkade dock som om du ville ha nån sorts diskussion om detta, och även om någon kanske var lite ohövlig så vägrar du ens lyssna på den hjälp och de motargument du får. Knappast hövligt.
Dessutom känns det väldigt konsitgt att skriva Ni tycker säkert att om jag suttit så lite så ska jag inte yttra mig utan prova vidare, men det skiter jag i.
Att veta vad man pratar om är ett grundkrav om man ska ge kritik.

Permalänk

Tjohooo!

Visa signatur

...and the circus leaves town

Permalänk

Dags att låsa den här snart. Han vill ju inte ens att man svarar...

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4

Permalänk

nej, det var det jag försökte säga tidigare. det är liksom överspelat. stora missförstånd.

*Tråd låst*

Visa signatur

...and the circus leaves town

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Millionaire
edit: för att förtydliga hela fönstergrejjen. Det jag menar är att man har en programknapp för ett program, och när det är igång: hur kan man byta emellan de programfönster som är öppna? till exempel MSNs chattfönster osv.

Provat menyn "Help"?
Där står äpple+> exempelvis.
Men det är ju som innan - vill man inte så vill man inte : Tjohooo!

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Millionaire
nej, det var det jag försökte säga tidigare. det är liksom överspelat. stora missförstånd.

*Tråd låst*

Men vafan tror du vi bryr oss så mycket om att du inte gillar Mac? Och vadå, ser din skolas Macar ut som på bilden som postades innan? Det är liksom OS 9. Det tycker jag också är totalt värdelöst. Testa Mac OS X innan du säger något. Om det är OS X ni kör, lär dig använda det innan du klagar.

Hur som helst, varför postar du din åsikt på ett jävla diskussionsforum och sen ber du folk att inte diskutera? Du är ju RÄÄÄTT lite ego om du tror att alla bryr sig om dina vardagliga tankar så mycket. Självdö.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk

Jag är väl ego, och det är okej för mig.

och för den delen är det mac os x tiger, alldeles nya imacs.

Visa signatur

...and the circus leaves town

Permalänk
Hedersmedlem

*låst*
Behövs förklaring?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS