sjukt bra wii reklam :)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk

hehe jepp den är en klassiker. blondinen påminer väldigt mycket om en arbetstkamrat till mig

Permalänk
Medlem

WTF... det kan inte vara en officiell reklam... eller?

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Jag tror att de skulle bli lagom stämda om de profilerade Ps3 som en tjock kärring.

har du inte sett hårschampo reklam, där alla andra burkar inte har nått namn, man ser bara en jättefin burk, som reklamen handlar om , och en massa andra burkar som inte har någon ettiket alls.

man får inte tala negativt om andras produkter i reklam.

annars skulle de på Siba reklamen säga : köp hos oss, vi äger elgiganten!

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd

Yep, bekräftar bara att Wii spelare har små pittar

Hm, smart kramgo rund pingla eller spinkig bimbo man ser maten passera i tarmen?

Knappast så att reklamen är till Wii's fördel

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Yep, bekräftar bara att Wii spelare har små pittar

Hm, smart kramgo rund pingla eller spinkig bimbo man ser maten passera i tarmen?

Knappast så att reklamen är till Wii's fördel

Jag tror det symboliserar storleken på de två spelkonsolerna. Men smaken är som baken

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Tycker den reklamen är jättesöt

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

tyvärr så ser bruden ut som en sliten liten tös. Riktigt ful

Permalänk
Medlem

Weir för PS3'an är ju snyggare än Wii... Bra mkt snyggare!

Och spelar det någon rooll hur mkt en konsoll väger? Jamenar man bär ju den iändå inte i fickan

Permalänk
Medlem

Nästan så jag föredrar den mulliga tjejen faktiskt

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Nad: Ja, hondär andra ser ju bara löjligt dum ut.

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

Med tanke på den feta G4 logon så kan man med säkerhet säga att det INTE rör sig om en reklam för Wii. Snarare något skämt de drog.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Den är så rolig så det är knappt sant.
Blondinen ser ut som värsta rishögen och brunetten har en attityd som skulle kunna få mount everest att känna sig nere... Kalla mig ytlig men då föredrar jag sliten men underhållande bimbo framför dödsallvarlig egotrippad narcisist. Men egentligen är den ju itne särskilt snäll mot någon av konsollerna. Men det hindrar den ju inte från att vara grymt rolig, även om den vart ute ett bra tag.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Nästan så jag föredrar den mulliga tjejen faktiskt

Håller med, fast med den attityden så skulle man ju springa därifrån skirkandes iallafall, oavsett om hon så såg ut som drömflickan

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Walker
hehe jepp den är en klassiker. blondinen påminer väldigt mycket om en arbetstkamrat till mig

får man fråga vad du jobbar med?

Permalänk
Medlem

Nja, jag föredrar blondinen framför hon tjocka damen. Men hellre har jag en PS3 i famnen än en Wii kan jag säga.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Alla ni som dissar "reklamen" och påpekar att den spinkiga tjejen är fulare osv... för helvete människor, skaffa er en känsla för humor. Sjukt förutsägbart att någon vill spela mogen och lägga en sån kommentar men att så pass många gör det förvånar mig faktiskt.

Permalänk
Medlem

Jag hade tagit tjejen till höger... för att sticka ut i tråden lite. :>

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kladz0r
Jag hade tagit tjejen till vänster... för att sticka ut i tråden lite. :>

Jaså?
Jag hade nog satsat på den till höger. Det handlar trots allt bara om en leksak som ändå kommer vara gammalmodig om ett par år.

Visa signatur

Words manifest from deep inside where people hide whitened
unbalanced brains

Permalänk

jag hade nästan valt vänster, enbart för att jag hatar min nintendodyrkande klasskamrat.

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foobar
Jaså?
Jag hade nog satsat på den till höger. Det handlar trots allt bara om en leksak som ändå kommer vara gammalmodig om ett par år.

Fan vad dumt av mig... jag tänkte hon till höger men skrev vänster. Haha.

Det ska vara höger. xD

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem

den där reklamen fick mig. jag köper en wii direkt när den släpps

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LazyDroog
Alla ni som dissar "reklamen" och påpekar att den spinkiga tjejen är fulare osv... för helvete människor, skaffa er en känsla för humor. Sjukt förutsägbart att någon vill spela mogen och lägga en sån kommentar men att så pass många gör det förvånar mig faktiskt.

Jag spelar inte mogen, jag är det

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aki04
tyvärr så ser bruden ut som en sliten liten tös. Riktigt ful

Mmm ja håller med....

Permalänk
Medlem

Wii är ju snyggaste konsolen på bra länge.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Mmm ja håller med....

Not agree, tycker hon ser rätt fräsch ut i jämförelse vad man brukar se...

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kladz0r
Not agree, tycker hon ser rätt fräsch ut i jämförelse vad man brukar se...

Jovisst hon har en fin rumpa :P...Men hon borde sova ut eller nått så hennes ansikte ser piggare ut

Permalänk

haha rolig reklam. Påminner ju extremt mycket om: Hi I'm a Mac. Hi I'm a PC, den där fula Mac-reklamen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Jovisst hon har en fin rumpa :P...Men hon borde sova ut eller nått så hennes ansikte ser piggare ut

Ja. :>

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem

my vibrating features has been disabled...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
haha rolig reklam. Påminner ju extremt mycket om: Hi I'm a Mac. Hi I'm a PC, den där fula Mac-reklamen.

No shit Sherlock. Vad tror du de fick inspirationen från

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]