Battlefield 2 i 1080P

Permalänk
Avstängd

Battlefield 2 i 1080P

Har en HDTV som stöder 1080P.

Försöker få battlefield 2 att fungera i den upplösningen men vet inte hus jag ska göra det högsta som kommer upp på grafikalternativen är 1024x768.

Det ska att gå att ändra manuellt på något sätt men jag vet inte hur kan nån som förstår sig på sånt hjälpa mig

Visa signatur

Asus P8Z77-V Deluxe || Intel Core-i7-3770K || Palit GTX 680 Jetstream Edition || 16 GB Corsair Venegance 1600Mhz || 2TB Seagate Barracuda XT || OCZ Vertex 2 120GB ||

Permalänk
Medlem
Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Re: Battlefield 2 i 1080P

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maikel
Har en HDTV som stöder 1080P.

Försöker få battlefield 2 att fungera i den upplösningen men vet inte hus jag ska göra det högsta som kommer upp på grafikalternativen är 1024x768.

Det ska att gå att ändra manuellt på något sätt men jag vet inte hur kan nån som förstår sig på sånt hjälpa mig

Tjena, jag är själv på jakt efter en TV som stöder 1080P, men jag har haft svårt att hitta ngn som tar in 1080P från dator!! Exakt vilken modell har du och vilken anslutning använder du?

Visa signatur

Overlord

Permalänk
Medlem

de alra flesta tv aparater som säljs som står att de stöder 1080p gör det genom HDMI kabeln. Om man läser i manualen stöder de flesta enbart pc upplösning 1024*768 eller 1360*768. Man kan inte ha den till PC:n med högre upplösning än det. Det är enbart för film, som synd är.

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lohkmahr
de alra flesta tv aparater som säljs som står att de stöder 1080p gör det genom HDMI kabeln. Om man läser i manualen stöder de flesta enbart pc upplösning 1024*768 eller 1360*768. Man kan inte ha den till PC:n med högre upplösning än det. Det är enbart för film, som synd är.

Ja precis, jag vet! Men säljarna säger skamlöst, ja absolut TVn stöder det, fastän den inte gör det...

Någon som vet om det finns ngn HDTV som stödjer det i nuläget?

Visa signatur

Overlord