Permalänk
Medlem

Ny Säkerhet "scramble" av filer.

Jag har ju moddat "Lite" och har länge funderat på detta med att köra säker Scrambling av filer, har en Wirlpool Torktummlare och har scramlat lite text bara för att se resultatet. problemet som uppstått nu är att jag har problem att Unscrambla dem, nån som har någe tips. har dock märkt att det blir tättare Scramblat om man kör högre grader och därav behövs ingen direkt jätte kylning om man vill ha "HIGH" security. dock låter det lite med tunga dokument men det skulle man kunna lösa med lite ljudkit.. men saken kvarstår hur fasen får jag tebax filerna i orginal format?

Permalänk
Medlem

Testa att installera Gentoo i din torktumlare, den bör klara prestandakraven, du måste ju ha minst 4000rpm och fyra olika torkprogram.
Med Gentoo bör du kunna unscrumbla genom att köra torktumlarn baklänges och med kall luft istället för varm.

Annars kan du ju testa att byta håll på kontakten?

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Medlem

sweet ska testa,, man är ju hårdvarukille och försöker komma in på mjukare domäner.. då ska tydligen torktummlare vara bra

Permalänk

testa SHAAMPO. för att unscrambla så blötlägger du dina filer eller document/bilder/whatever. det som ska unscramblas i vanligt kranvatten tillsammans med en deciliter SHAAMPO du kommer att se resultatet omedelbart. köper du SHAAMPO så skikar vi med en gratisversion av SHAAMPO image improver girlfriend edition, som gömmer eventuell porr från andra användare.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"