TG Motocross 3 - flash spel

Permalänk

TG Motocross 3 - flash spel

http://www.teagames.com/games/tgmotocross3/play.php
Så jävla roligt spel
Bra gjort med ragdolls och fin fysik, men ingen realism direkt.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Ska testa det nu

Permalänk
Medlem

kul spel elastomania stuk i nyare tappning

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

I löve it:)

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

underbart! Fan vilket "ax" hojjen har

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Får inget ljud....får ni det?

Visa signatur

säg du hä!

Permalänk
Medlem

Kan man inte spara ner spelet på nått sätt så man kan spela de utan att va ute på internet?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Fick inte heller ljud men skojj var det nästan ballare än elasto mania.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Da´Russian Stallion
Kan man inte spara ner spelet på nått sätt så man kan spela de utan att va ute på internet?

Du kan prova och spara sidan, File -> Save page as..

Ballt spel BTW

Permalänk

Hehe tur att jag tipsade om det eftersom det verkar uppskattas.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Den där hojen var då inte dålig på att ta sig uppför nästintill lodräta väggar. Ljud+ ett sätt att vända på sig så skulle det vara nästan i klass med elastomania. Men det är ju ändå riktigt najs

Permalänk
Avstängd

Jag hatar andra banan xD

Permalänk
Permalänk

Oh, det var skoj.

Hur många poäng får ni då? 19930 har jag fått ihop, men jag har inte klarat andra banan än...

Permalänk
Medlem

Kom till bana 5, vetifasen hur man kommer förbi första hoppet

Permalänk
Medlem

Prova att sätta högre prioritetat på webbläsaren när ni ska spela så går spelet asfort roligt

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denad
Den där hojen var då inte dålig på att ta sig uppför nästintill lodräta väggar. Ljud+ ett sätt att vända på sig så skulle det vara nästan i klass med elastomania. Men det är ju ändå riktigt najs

Hehe, Den kan köra upp för helt lodrätta väggar, t.ex den osynliga vid slutet av banorna. jag kan det iaf. fast man hinner inte så långt eftersom den avslutar banan när man kommer till sista plätten

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av braxilicious
Oh, det var skoj.

Hur många poäng får ni då? 19930 har jag fått ihop, men jag har inte klarat andra banan än...

Fick runt 65000 tror jag, klarade alla banorna Kan köra spelet lite senare ikväll och se vad jag får då.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk

Lyckas klämma upp i 45 000 Är dock på tredje banan

Visa signatur

Antec P180B SPCR, Asus P5B Deluxe WIFI, C2D E6600/Scythe Ninja @ 3.2, 2Gb Corsair Twin2xPRO-800, Tagan 530 Easycon, 250 gb Seagate 7200.10, Sapphire X1900XT @ XTX flash

FJ Xi 1546 2.0Ghz C2D, 2 Gb Ram, 240Gb Raid 0, Nvidia 7600.

Permalänk

Kanske ska höja ribban med 515998?

Jag hatar det här spelet men brukar alltid köra en omgång varje kväll, och jag har aldrig kommit längre än bana 2. Det är svårt att veta hur banan ser ut. Hur mycket ska man gasa? Kör jag för fort?

I vilket fall som helt så kom jag till bana 3, bana 4, sedan flöt det bara på, tills jag klarade ut alla banorna. Bra, nu slipper jag kör detta igen.

Edit:
Thecreep, säker på att du fick 65000 och inte 650000?

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk
Medlem

Jo, 650000 va det nog, nytt rekord nu iallfall

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk

Anade att någonting var lurt. Dock så gjorde jag inga tricks alls, så jag kanske borde testa det nästa gång, eller troligtvis inte. >_>

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magatsu Taito
Anade att någonting var lurt. Dock så gjorde jag inga tricks alls, så jag kanske borde testa det nästa gång, eller troligtvis inte. >_>

Tricks är ett måste! Fast kör igenom spelet så du kan alla banorna, sen börjar du köra med tricks där det känns rätt Nytt rekord nu, 711414

Visa signatur

If in doubt, flat out!