skicka SMS tjänst (från internet)

Permalänk
Medlem

skicka SMS tjänst (från internet)

Är det någon som känner till en bra skicka-sms tjänst på nätet? helst ska det inte kosta mer än 1/kr per sms och om möjlighet finns till leveransrapport vore det guld...

Det jag känner till hitills är playahead där det kostar 0,50 kr / sms - men de erbjuder ingen leveransrapport eller någon form av kontaktbok

Permalänk

www.smssidan.se www.smslandet.se

Gratis sms, du får 3 sms varje du värvar osv, sen får du fler sms om du blir medlem på olika sidor bla bla bla.

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

www.egenbild.se - 1 sms per dag, ingen registrering
www.sms.se - 3 sms per dag om du inte reggar med hotmailadress, du måste bli medlem och du får en verifieringskod till din mobil för att kunna logga in första gången.

Permalänk
Medlem

Skype? Skype har smstjänst och leverransrapport och du kan spara dina kontakter ... Dessutom kostar det runt 1 kr, fast det är ju inte på någon sida, men de flesta datorer brukar ha skype installerat, även på internet cafér.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cr0wN

www.sms.se - 3 sms per dag om du inte reggar med hotmailadress, du måste bli medlem och du får en verifieringskod till din mobil för att kunna logga in första gången.

Detta rekommenderar jag starkt, använder det själv och är toknöjd. Leveransraporter och kontaktbok finns.

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7

Permalänk

hittade i går en ny sms sida, där du får 20 sms helt gratis varje dag utan att du behöver göra något!
Den har telefonbok osv och du kan skriva långa medelande med 480 bokstäver i varje medelande.

sida: http://www.smsutopia.com

Har själv testat det och de funkar kanon!
förmodligen bästa sidan ute jusst nu!

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Motorola1925
hittade i går en ny sms sida, där du får 20 sms helt gratis varje dag utan att du behöver göra något!
Den har telefonbok osv och du kan skriva långa medelande med 480 bokstäver i varje medelande.

sida: http://www.smsutopia.com

Har själv testat det och de funkar kanon!
förmodligen bästa sidan ute jusst nu!

Hur?

Citat:

Som medlem på SMSUtopia accepterar du att få 3 informationsmeddelanden via SMS varje månad. Maximalt pris per SMS är 25 kronor. Ditt medlemskap är löpande, och förnyas automatiskt i perioder om 10 dagar tills du själv säger upp avtalet.

Visa signatur

Xtralarge.se - Minecraft server med betoning på uptime, stabilitet och kvalitet.

Permalänk

gå in på länken o läs!
Blev själv jävligt förvånad när jag läste de,
reggade mig i går fick 20 sms då,
i dag när jag vaknade så hadde jag fått 20 till..
har skickat ca: 10 sms och allting värkar funkar bra!

20 sms gratis varje dag!
bara tacka o ta emot...

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|