Videoconverter till Iriver Clix?

Permalänk

Videoconverter till Iriver Clix?

Hallå ni andra nördar. Nu har jag varit och köpt mig en sprillans Iriver Clix 4gb och så läser jag på instruktionerna att den spelar video i AVI-format. jahapp, perfekt - slänger in en video. "kan inte läsas" då försöker jag med några till. samma problem
stoppar in medföljande CD som vill installera Windows Mediaplayer 11 BETA.
försöker installera men det funkar inte med vista (vilket inte spelade så stor roll eftersom jag redan hade WMP11 som inte var beta) hursomhelst

då googlar jag och hittar nånstans kraven som säger att det ska vara max 15 fps på videon, mysko upplösning och så vidare. då försökte jag konvertera med WinAvi videoconverter och lägga in men nejnej.. inte fungerar det inte.

Min fråga till folk där ute är då - Vet någon om det finns ett program som är anpassat för att konvertera videos till Clix?

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem

kawaiiriver
iriverter
badak

3 utmärkta program.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk

Knappa in www.iriver.se
Där finns ett otroligt bra forum där du garanterat hittar svaret på dina frågor.
Själv har jag ingen clix...ännu. Men köper nog en sån snart.

Visa signatur

Jan Karlsson