Permalänk
Medlem

Spela utan skiva

Jag har installerat Warcraft 3(Frozen throne) hos min flickvän, men var klantig nog att glömma skivan hemma nu. Jag undrar om jag kan ladda ner något som gör att jag kan spela spelet nu fast än jag inte har skivan?

Jag är tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Hur kunde du installera spelet utan skiva?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Ja det finns crackar man kan köra men sådant är inte tillåtet att tala om, än mindre att länka till.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Red Beaver
Hur kunde du installera spelet utan skiva?

Krossad.

EDIT: Efter att ha läst igenom antar jag att han installerat spelet någon annan gång, men glömt skivan nu. Verkar ändå idiotiskt.

Permalänk
Medlem

NoCD cracks är väl tilllåtet?
Exempel; Du har köpt spelet och installerat, spelar på Battle.net men din cd-rom enhet slutar fungera. Då har man väl rätt att använda NoCD crack och/eller ladda ner en .iso av spelet och mount:a i daemon eller liknande?

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Red Beaver
Hur kunde du installera spelet utan skiva?

Han skrev att han glömde skivan "nu". Han kan ju ha haft med sig skivan en tidigare gång och installerat då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arganis
NoCD cracks är väl tilllåtet?
Exempel; Du har köpt spelet och installerat, spelar på Battle.net men din cd-rom enhet slutar fungera. Då har man väl rätt att använda NoCD crack och/eller ladda ner en .iso av spelet och mount:a i daemon eller liknande?

nope..

Permalänk
Medlem

Umgås med tjejen istället

Näe men allvarligt talat det e förbjudet här.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

du kan alltid göra som så att nästa gång du tar med dig skivan dit så gör du en klon av den och mountar den med t.ex daemon-tools, funkar klockrent

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arganis
NoCD cracks är väl tilllåtet?
Exempel; Du har köpt spelet och installerat, spelar på Battle.net men din cd-rom enhet slutar fungera. Då har man väl rätt att använda NoCD crack och/eller ladda ner en .iso av spelet och mount:a i daemon eller liknande?

om man läser noga i Eulan eller vad det heter (texten som kommer upp när du installerar som är meningen att man ska läsa men ändå aldrig gör) står det att du får inte ändra programvaran från sitt ursprungliga utseende utan tillverkarens tillstånd eller nått sånt

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

§7

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||