Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vilken tycker du är sveriges bästa nätbutik?

Permalänk
Avstängd

shg.biz ! och datorbutiken.com

Visa signatur

OBS!Mitt gamla magic_shoot inlogg är borta! Detta är mitt nya. Bara satt du vet! Dator: amd x2 3600+,asus m2npv-vm,aeroengine2,2gb,80gb

Permalänk
Medlem

Jag håller inte med att Datorbutiken är bra. Har delar till en dator sedan flera veckor som fortfarande inte fungerar tillsammans trots stora kostnader och tid på att fixa den. Datorbutiken verkar mest tycka att jag är jobbig och försöker komma på ursäkter för att inte behäva hjälpa till. Jag antar att 10.000 kr för dem inte är så mycket men för en privatperson är det tillräckligt för att inte behäva bli behandlad med nonchalans. Det blir inte bättre av att de skickade ett gammalt moderkort (revision) som kan vara upphovet till problemet.

Visa signatur

Gigabyte P35-DS4 rev 1.0, Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz Socket 775, Corsair HX Power Supply 520W, Albatron 8800GTS 320 MB, 4x1GBCorsair XMS2-6400 800 mhz, Thermalright Ultra-120 eXtreme Socket, Antec Case Performance One P182

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av juv95hrn
Jag håller inte med att Datorbutiken är bra. Har delar till en dator sedan flera veckor som fortfarande inte fungerar tillsammans trots stora kostnader och tid på att fixa den. Datorbutiken verkar mest tycka att jag är jobbig och försöker komma på ursäkter för att inte behäva hjälpa till. Jag antar att 10.000 kr för dem inte är så mycket men för en privatperson är det tillräckligt för att inte behäva bli behandlad med nonchalans. Det blir inte bättre av att de skickade ett gammalt moderkort (revision) som kan vara upphovet till problemet.

Vem var det som gjorde fel i från början då?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Dustinhome för mig , lite dyrare på vissa varor men det betalar jag gärna eftersom snabbhet och service får kosta.

Visa signatur

Maximus V|i5 3570k|seasonic Mll 520w||8Gb crusial|ASUS GT 430 silent |Sandisk SSD 240 GB |

Permalänk

dustinhome
snabb leverans, väldigt trevlig o förstående kundtjänst samt studentrabatt på vissa varor samt frifrakt !

Visa signatur

ris är nyttigt för hälsan

Permalänk
Medlem

Dustinhome, jag är villig att betala någon hundralapp extra på vissa varor då layouten på hemsidan är bra. Historikfunktionen för vad man köpt är bra upplagd. Snabba respons både via mail och telefon.

Samt jag tänker inte slösa min tid på att jaga runt i olika nätbutiker och kolla upp nya köpvillkor, fraktkostnader för att spara någon hundralapp på en processor eller grafikkort.