Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Legend Of Zelda Ocarina Of Time

Permalänk
Medlem

Legend Of Zelda Ocarina Of Time

Hejsan nu kommer jag med en såndär hopplös fråga.
Jag satt och kollade runt lite på youtube och kom rätt som de var in på just Legend Of Zelda Ocarina Of Time. Efter några minuters tittande så kom jag och tänka på en speltidning som just Legend Of Zelda Ocarina Of Time var med i när det var nytt.
Det var nämligen en tidning som hette Nintendo 64 tror jag (INTE från nintendo klubben) men i alla fall så var de bilder i den som inte stämde med hur spelet såg ut.
Det var tex andra menyer en annan "tool bar" och själva spelar karraktären gick i en dimmig skog och skjöt på sånna häxor (ni som har spelat spelet vet vad jag snackar om) och varken dom menyerna, toolbaren eller skogen finns med i Legend Of Zelda Ocarina Of Time så nu undrar jag om det är någon som vet vad jag menar? (troligen inte men endå).

http://www.youtube.com/watch?v=iIFIy5JcSRY om ni kollar i början av den filmen så ser ni toolbaren och att han är på ett ställe som inte finns i vanliga zelda...

Visa signatur

Gigabyte Aorus z590 pro ax | 11700k | MSI RTX 3070TI | 32GB 3600MHz | Razer Deathadder V3 pro white | Asus TUF 27" 280HZ

Permalänk
Medlem

Förmodligen beta-videor, speltillverkare har en elak tendens att alltid släppa bilder och filmer ifrån beta-versionerna som sedan har noll att göra med det egentliga spelet.

Visa signatur

E6750 - XFX 9800GTX+ OC - Gigabyte GA-P35-DS3 - 2*1GB Corsair VS PC2-5300 - Samsung Spinpoint 400GB

Permalänk
Medlem

Okej... men jag fattar inte varför den tidningen hade med dom bidlerna när spelat nyss hade släppts..

Visa signatur

Gigabyte Aorus z590 pro ax | 11700k | MSI RTX 3070TI | 32GB 3600MHz | Razer Deathadder V3 pro white | Asus TUF 27" 280HZ

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toralf
Okej... men jag fattar inte varför den tidningen hade med dom bidlerna när spelat nyss hade släppts..

Händer ju hela tiden.
Värst var det med Duke Numed 3D, där var det bilder på andra vapen på baksidan av kartongen till spelet när det släpptes. Men de var inte med i själva spelet

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hadirajan
Händer ju hela tiden.
Värst var det med Duke Numed 3D, där var det bilder på andra vapen på baksidan av kartongen till spelet när det släpptes. Men de var inte med i själva spelet

HAHAHA fan va keff

Visa signatur

Gigabyte Aorus z590 pro ax | 11700k | MSI RTX 3070TI | 32GB 3600MHz | Razer Deathadder V3 pro white | Asus TUF 27" 280HZ