Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Blommigt chassi från In Win

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tux0r
HTPC

Duktig ponke!!

OT: lirade igenom Crysis för nån dag sen, snacka om anti-klimax i slutet av spelet, vilket mög

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Snyggt, undrar hur det presterar..
Man tänker sig ju att man för 1200 får mer än bara motivet.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

vafan ställ en blomma på burken istället..
eller monta ett plexi o odla krass i den.

Permalänk
Medlem

något för alla oss femenina killar med långt hår )
O vad dödsmetal detta var, snyggt och stilrent men endå inte!

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Hedersmedlem

tycker att det var cleant. skulle vara snyggt med svarta blommor mot vit.

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Jäklar vad snygg!

Synd att inte antec göra en p182:a i samma stil :(, för jag skulle köpt en direkt isåfall.

Permalänk
Medlem

Kanske inte något jag skulle köpa själv, men jag ser gärna fler iniativ till mer stilrena chassin med motiv. Majoriteten av datorköpare är trots allt inte tonårspojkar som vill ha så mycket neon och plexi som möjligt.

Permalänk
Medlem

Tycker den var riktigt fin...

Fast hade nog själv föredragit svart basgfärg med vita blommor eller kanske ljusblå blommor.

Permalänk

Riktigt snygg, modern och stilren!

Man skulle bara vilja veta hur den ser ut inuti.

Permalänk
Medlem

Jag säger bara en sak:
*drool*

Visa signatur

Gosh!

Permalänk

*kär*

Peace love and fan så starkt kaffe!

Permalänk
Medlem

Ett av de snyggaste chassin jag nånsin sett måste jag säga!

Kul att det görs sånt.

Och jag är kille förresten. Men min lillasyster skulle defintivt inte gilla den. Det vet jag.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skogsvilden
något för alla oss femenina killar med långt hår )
O vad dödsmetal detta var, snyggt och stilrent men endå inte!

Stenhårt ju! Dödskallar, helvetet och Ozzy har ju inte en suck

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tim_Beluga
Sånt hade Macen redan runt 2000, så det e ju inte första gången man ser ett blommigt chassi.
http://images.apple.com/pr/images/ref_imac_fp.jpg

Fan vad fult