Permalänk
Musikälskare

Har du julkänsla?

Jag känner inget alls, sämst jul :/

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Vila i frid

Nope.
Förknippar hela denna årstid med missär, illamående och stress.

Permalänk

och snö

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Ingen julkänsla här inte.
Fast jag kan inte påstå att jag skulle vilja ha någon heller, julen är ett moment jag skulle vilja slippa helt.

Permalänk
Medlem

nope... gillar inte julen, längtar till sommaren

Visa signatur
Permalänk
Musikälskare

Märkligt värre, undrar vart denna julen tog vägen :/

I morgon kommer släkten, känner inte alls för nått

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Well, igår satte jag full poäng på det här :

http://www.handy-discount.at/SantaV1.php

Lite av en jultradition, så lite julkänsla fick man då iaf. ^^

Permalänk
Keeper of the Bamse

Du borde göra en omröstning också, är intresserad av statistiken på detta faktiskt. Har själv ingen julkänsla.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Nej, inte det minsta i år
Brukar gilla julen som fan, dock.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Nej, inte särskillt mycket tyvärr. Hade ingen förra året heller, men då var å andra sidan bar mark och 5 plusgrader ute eller liknande... iofs, inte så mycket bättre nu heller.

Ska över till brorsans familj denna jul, aldrig firat jul hos dom. Brorsan kan vara rätt så disträ överlag, men hoppas det blir kul ändå..

Hela året har varit värdelöst faktiskt. Men får skylla mig själv..

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Du borde göra en omröstning också, är intresserad av statistiken på detta faktiskt. Har själv ingen julkänsla.

Hur gör man en omröstning?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Hur gör man en omröstning?

Vet inte om man kan redigera det i efterhand, men du kanske man maila en moderator och be snällt såhär i juletider Annars kan du väl ta bort tråden och göra en ny, lite osäker

Men håll med om att det vore bekvämt med en omröstning?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Musikälskare

Jovars, drar iväg ett mail och hoppas på det bästa

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carls
Well, igår satte jag full poäng på det här :

http://www.handy-discount.at/SantaV1.php

Lite av en jultradition, så lite julkänsla fick man då iaf. ^^

Vad fick du då? Jag fick 300.3 på första försöket, är det bra? Edit: 332.1 nu Edit2: 348.3... haha, det här var ju kul Edit3: 350.4

Har väl lite julkänsla så tillvida att jag spelar julsånger och har en jävla jobb med julklappar och så... men inte tillnärmelsevis lika mycket som tidigare år tyvärr. Har ingen aning om vad det kan det bero på, bara är så...

God Jul ivf på er!

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Medlem

den här julen är det som jag har minst julkänsla över. är sjuk mår allämt dåligt, så jag vette fan hur det här slutar.

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk

Ja klart! sitter och käkar vörtbröd med julskinka och lyssnar på julradion.se. Älskar julen

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk

enda året som jag inte har känt någon som helst julkänsla.
vet inte vad det beror på.
vid den här tiden så brukar jag ha bunkrat upp framför datorn för att se på en massa jul filmer osv,ladda upp inför morgondagen,men inte i år=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Nej inte alls skiter i allt som har med julen att göra känns det som,det enda man har att se fram emot är väll maten då man kan grisa riktigt ordentligt!

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Avstängd

Ät lite julskinka! Det hjälper

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axel Barbaren
Ja klart! sitter och käkar vörtbröd med julskinka och lyssnar på julradion.se. Älskar julen

Avis på dig

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Lite julkänsla har man allt fått, ska strax gå och klä granen och välja ut ett paket man ska öppna imorgon
Synd att där inte finns någon snö, men det har det väl inte varit på några år heller.

Permalänk
Medlem

Dåligt med det. Var likadant förra året :/

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

nope, riktigt dåligt med det i år

Permalänk
Musikälskare

Har du julkänsla? Omröstning <---

Jag har ingen, gjorde en poll nu med

Hoppas Psionicist nu kan slå ihop trådarna <3

EDIT: Han kunde, lyckan är total!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd

Jag har ingen heller. Första julen jag känner så. Tror det beror på att det inte finns någon snö eller att jag inte får några klappar då jag redan fått dom i förhand. Iofs var det lite julkänsla när man kollade på grinchen på femman och julgranen doftade, fast det varade i 10 minuter

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Har ingenting imot julen, men känner ingen speciell känsla denna julen.

Permalänk
Medlem

Jag hade inte någon julkänsla, men idag började det snöa när jag jobbade. Sen efter jobbet samlades jag och några kompisar och delade ut varandras julklappar (ska dock inte öppnas före imorgon).. och jag fick julkänsla

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Inaktiv

Nej, sämsta julen någonsin. Inte ens någon snö (ja kanske 1/10 millimeter frost då)

Permalänk
Medlem

Julmaten är okej, men god mat äts ju inte bara på julen så ingen julkänsla alls
Saknar den dock inte heller.

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Medlem

Verkligen inte, är mest sugen på maten och party vilket inte blir av förns nästa helg...