Permalänk

Från 3 bilder till vems pappa som har störst tältpinne mellan benen?

För övrigt såg det okej ut, Far Cry 2 ser bättre ut redan idag.

www.gametrailers.com och sök på Far Cry 2.

Mvh

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Det är Crysis två, översätt kinisiska och läs så är det Crysis 2...
:http://www.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.expreview....

Permalänk
Medlem

y0han så du tror inte att dom kan ljuga?

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk

Sålänge Crytek själva inte hänvisar till dessa tror jag ingenting.

Visa signatur

Core2Quad Q9400@3.4GHz' Corsair 8GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME' P5K-E' Geforce 9600gt sielnt'

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harmonizer
Sålänge Crytek själva inte hänvisar till dessa tror jag ingenting.

Crytek har inte rättigheterna till Far Cry längre så det lär aldrig hända

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Crytek har inte rättigheterna till Far Cry längre så det lär aldrig hända

Ursäkta mig denna tråd handlar väl inte om Farcry, Crysis 2 bilder som tråden heter och Crysis görs av Crytek.

Visa signatur

Core2Quad Q9400@3.4GHz' Corsair 8GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME' P5K-E' Geforce 9600gt sielnt'

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harmonizer
Ursäkta mig denna tråd handlar väl inte om Farcry, Crysis 2 bilder som tråden heter och Crysis görs av Crytek.

Det har du ioförsig rätt i
Dock är ju bilderna inte från nått spel över huvud taget så jag vet inte vilket vi ska snacka om.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Det har du ioförsig rätt i
Dock är ju bilderna inte från nått spel över huvud taget så jag vet inte vilket vi ska snacka om.

Hur vet du det?

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobbits
eh förlåt mig då jag kan skriva fint bara så du vet. och jag var inte oseriös tack, jag har faktiskt pratat med han och han jobbar där. och förresten så förstår ni precis vad jag säger när jag skriver som jag brukar.

mvh
bobbits

Grejen är att din pappa jobbar för min pappa, och din pappa får inte säga vad han egentligen gör för att tjäna pengar så han ljuger för dig. Det sa iaf J.R.R Tolkien till mig igår och han verkar som en redig karl.

Förresten fattar man inte ett skit av vad du skriver, och det är vad dom kommer säga till dig när du ansöker om jobb på macken

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

Man förstår nästan lika mycket som när du skriver "dom"...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
Grejen är att din pappa jobbar för min pappa, och din pappa får inte säga vad han egentligen gör för att tjäna pengar så han ljuger för dig. Det sa iaf J.R.R Tolkien till mig igår och han verkar som en redig karl.

Förresten fattar man inte ett skit av vad du skriver, och det är vad dom kommer säga till dig när du ansöker om jobb på macken

Hahah:D Kunde inte sagt det bättre själv!

Visa signatur

WS: Phenom 9850BE @ 3.0GHZ .:. 4GB Redline .:. 790-FX.:. 4870x2 .:. 1TB .:.Lian-Li PC-V2000 .:. Vattenkylning .:. Vista x64/Xp x86
Server: Sempron Le-1100 .:. 2GB xms2 .:. 1.6TB .:. Lian-li PC-A05.:. Windows home server
Väntar på : Deneb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
1. Crytek inte Crytec
2. Crytek utvecklar inte FarCry2
3. Crysis kanske inte har något att erbjuda dig men är fortfarande en otroligt välgjord spel enligt många vanliga gamers och även recensenter.
4. Jag anser att din argument är för svag helt enkelt då du klagar på "båtmodellen", för övrigt är det en mer än märkbart skillnad mellan modellerna i FarCry och Crysis då det är två olika grafikmotor.

Snabb fråga : varför klagar du på andras stavning, se över din egen först

Visa signatur

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Man förstår nästan lika mycket som när du skriver "dom"...

Ledsen, men "dom" är fullt accepterat i en icke formell text.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
Ledsen, men "dom" är fullt accepterat i en icke formell text.

Sa aldrig att du hade skrivigt fel eller liknande. Jag förstår vad du menade och vad jag menade med vad jag skrev var att jag förstår vad han du klagade på försökte säga.

Sedan att jag tycker att det både ser förjävligt ut och jag får upfattningen av att det är en dum person som skriver "dom" istället för "de/dem". Men det är min personliga åsikt och det kan du ju klanka ner på om du vill men jag ser inte varför jag äns skulle bry mig. Det är trots allt vad ett forum handlar om. Att få utrycka sig om vad man tycker. Sedan om det kommer folk och klagar på vad eller hur man skriver, så tycker jag bara att det är dumt.

Kan vi bara lägga ner tjafset och återgå till ämnet?

Permalänk

Alltid rena sandlådan i spelforumet. Finns det någon koppling mellan nivån här och de som sysslar med datorspel på fritiden tro? Detta kanske bevisar tesen att spelande fördummar folk.

Visa signatur

NZXT Hush | Gigabyte GA-MA60G-S3H | Corsair CL4 2Gb | AMD X2 6000+ | XFX 8800GT 512Mb | WD Caviar 250Gb

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Sa aldrig att du hade skrivigt fel eller liknande. Jag förstår vad du menade och vad jag menade med vad jag skrev var att jag förstår vad han du klagade på försökte säga.

Sedan att jag tycker att det både ser förjävligt ut och jag får upfattningen av att det är en dum person som skriver "dom" istället för "de/dem". Men det är min personliga åsikt och det kan du ju klanka ner på om du vill men jag ser inte varför jag äns skulle bry mig. Det är trots allt vad ett forum handlar om. Att få utrycka sig om vad man tycker. Sedan om det kommer folk och klagar på vad eller hur man skriver, så tycker jag bara att det är dumt.

Kan vi bara lägga ner tjafset och återgå till ämnet?

1. Du sa ju aldrig att jag skrivit fel nej, men om jag skriver ett inlägg där jag påpekar att man inte förstår ett jota av person Xs inlägg och du citerar det och skriver "man förstår lika mycket som när du skriver 'dom'" är det den underliggande meningen. Skriv inte dolda meningar om du inte vill att DE ska tolkas.

2. Klanka inte heller ner på de/dem/dom när du uttrycker dig själv "skrivigt" och "äns". Uttryck dig speciellt inte att det ser ointelligent ut.

3. Klart vi kan återgå till ämnet, men om du nu är den mogna person du vill utge dig för hade det väl varit smartare att inte slänga mer ved på brasan från första början?

Tack

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

haha det är ju ganska skrattretande att läsa det här. Förlåt för att jag skriver vad jag tycker. Jag ska fråga dig innan jag skriver något nästa gång.

Bilderna tycker jag ser bra ut. Men som sagt det verkar lite som om bild 3 skulle tillhöra Farcry 2.

Permalänk
Inaktiv

Bilderna ser faktiskt inte bättre ut än original-crysis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av albertalbertsson
Snabb fråga : varför klagar du på andras stavning, se över din egen först

Vill du diskutera eller bara komma med tomma och onödiga kommentar?
Jag tar stor hänsyn till min stavning även om det alltid inte blir perfekt, men om du har något emot det kan du i framtiden ta det i PM istället för att förstöra en forumstråd.
Finns tyvärr redan tillräckligt många som får bra trådar låsta.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Det är Crysis... bara att det är en moddare som gjort banorna/bilderna..

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av q0rra
Det är Crysis... bara att det är en moddare som gjort banorna/bilderna..

Precis, det är bara crysis i hög upplösning med lite småtweaks.
Trodde någon på allvar att det var Crysis 2?

Det finns ökenomgivningar i multiplayer, det är därifrån tredje bilden kommer.