Kämpa om minnen och nätdelar med Mushkin

Permalänk
Medlem

När vi ändå är inne på just Mushkin minnen. Letar efter ett par bra minnen med låga latenser, är då Mushkin ett märke att föredra?

Permalänk
Medlem

När tog tävlingen slut?

Missade jag ngt i infon? Tittade till lite extra men kunde inte hitta när det var ngt slutdatum på tävlingen!!
Gjorde dock ett försök till skiss och lämnade ett förslag. PGA tidspress och skrikande barn så hoppas jag på tävlingsledarnas fantasi, så att dom kan tolka skissen.
Önskar mig själv lycka till i tävlingen!!
/Tack

Permalänk
Medlem

[color="blue"]Jag måste bara fråga... Går det bra att lägga upp 3DS, GBX eller liknande 3D-filer? Eller ska jag skapa mitt mästerverk och ta en printscreen på den och lägga upp den som jpg?[/color]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H_Celine
Photoshop är fusk i sånna här lägen, riktiga mästare jobbar i paint!

Lycka till alla, och hoppas jag vinner!

Så sant PAINT FFS!! ^^

Lycka till

Om inte jag vinner så blir jag besviken, för ja la då ner mycke tid å kraft hehe

Visa signatur

Intel 2500K @ 4.4Ghz II Corsair Vengance 1600Mhz 2x4Gb II 4870x2 2Gb II Corsair HX520

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
[color="blue"]Jag måste bara fråga... Går det bra att lägga upp 3DS, GBX eller liknande 3D-filer? Eller ska jag skapa mitt mästerverk och ta en printscreen på den och lägga upp den som jpg?[/color]

Undrar samma sak, dock är det nog rätt stor chans att man måste printscreena

Permalänk
Medlem

eller varför inte rendera ut era mästervärk och spara dom i jpg

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE
Undrar samma sak, dock är det nog rätt stor chans att man måste printscreena

Ja, .jpg är helt klart att föredra.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Sådär, mitt bidrag är inskickat! Blev lite fult, men det är ju tanken som räknas

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
[color="blue"]Jag måste bara fråga... Går det bra att lägga upp 3DS, GBX eller liknande 3D-filer? Eller ska jag skapa mitt mästerverk och ta en printscreen på den och lägga upp den som jpg?[/color]

En presentations-pdf genererad av Alibre 3D funkade ganska bra i fractal designtävlingen =p

Permalänk

Det är ju bara rendera i jpg format så är det klart sen

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum | AMD Athlon 64 X2 6000+@3.18 GHz |Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 1024mb x4 (4gb) | EVGA GeForce 8800GTS 640MB@600/850/1317 MHz | Corsair Powersupply 650W | Antec Performance One P180

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyberphreak
Det är ju bara rendera i jpg format så är det klart sen

Känner mig lite n00b.. Hur renderar man då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE
Känner mig lite n00b.. Hur renderar man då?

Om du använder 3ds max så trycker du på F9.
Det är en VÄLDIGT enkel förklaring. Orkar inte gå igenom allt med mats och lights och alla olika render settings

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum | AMD Athlon 64 X2 6000+@3.18 GHz |Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 1024mb x4 (4gb) | EVGA GeForce 8800GTS 640MB@600/850/1317 MHz | Corsair Powersupply 650W | Antec Performance One P180

Permalänk
Medlem

Hur länge pågår tävlingen?

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyberphreak
Om du använder 3ds max så trycker du på F9.
Det är en VÄLDIGT enkel förklaring. Orkar inte gå igenom allt med mats och lights och alla olika render settings

haha, lungt

Permalänk
Medlem

Har skickat in mitt bidrag nu Ska visa er när tävlingen är avgjord

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

Hmm, jag jar kämpat ett tag med min kylaren, men har inte en aning om vad svaret på andra frågan är, svarsalternativen är så diffusa. Ett av dem är felstavat, och ett annat är ValueAlternativ, och det sista alternativet är deras näst bästa minnen som är en blandning mellan Value och Extrem prestanda minnena.

Hoppas att jag gissade rätt, har kämpat så mycket nu när mitt bredband är nere -_- .