Tre medlemmar vinner priser från Corsair

Permalänk
Melding Plague

Tre medlemmar vinner priser från Corsair

Sweclockers stora sommartävling är avgjord. Tre finurliga fotografer kan kamma hem allt ifrån snabba minnesmoduler till nätaggregat och usb-minnen.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Grattis och stackars Ramminnen där i glassen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd

vilken tortyr för raminnen där i glassen >.<

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Grattis.

Jag ville gärna vinna för att mitt nätagg gick pricis sönder.
Men bättre lycka nästa gång

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

Ramminnerna blir ju väl kylda, bättre än flytade kväve eftersom det smakar gott.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

hahaha glassen va ju riktigt bra

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

spela memory...zZz...

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Grattis och stackars Ramminnen där i glassen!

Ser ut som photoshop på andra och förstapriset =/ . Jag hade stoppat i riktiga minnen där då jag nu har fyra par Corsair raminnen från DB med fabriksfel.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna. Härligt med roliga bilder på Corsair så här på sommaren.

Permalänk
Avstängd

Minnen går inte sönder av lite glass.
Jag tyckte glassen var bäst.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

Man får tacka så mycket, hade inte trott att jag alls skulle ha hamnat på prispallen.
Första idén var ju förstås att använda moduler i samband med resten av korten men efter några samtal kunde jag konstatera att jag inte skulle få tag i några.

Trevlig sommar och lycka till i fortsatta tävlingar!

PS. Icke photoshoppad, utan tagen med systemkamera. Ett par foton av flera lyckades trots mina fotokunskaper.

Edit: Vissa kanske har förstått men för dem som undrar så är det inte jag på bild utan min käre sambo.

Permalänk
Medlem

Jag trodde alla skulle göra skepp med corsair-segel, därför försökte jag inte ens.

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Hedersmedlem

Grattis till vinnarna!

Permalänk

Grattis. Riktigt fyndigt med memory.

Visa signatur

[-Antec sonata III-] - [-Corsair 750 W-] - [-AMD Phenom II X4 940 @ 3700 MHZ-] - [-8 GB DDR2 800 MHZ-] - [-GIGABYTE GA-MA790X-DS4-] - [-Seagate Barracuda 7200.11 500 GB-] - [-Gigabyte Radeon 4850 (AC Accelero S1)-CROSSIFRE-Powercolor Radeon 4870-] - [-Acer 24" 2 ms 1920x1200-]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Ser ut som photoshop på andra och förstapriset =/ . Jag hade stoppat i riktiga minnen där då jag nu har fyra par Corsair raminnen från DB med fabriksfel.

Du menar 3:an och 2:an i så fall. Tänk på att den första bilden är tredje pris.

Jag tycker att tredje priset är finare än andra priset :/

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Avstängd

Coolt

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Minnena fungerar fint även om dom är i glassen.

Grattis till alla!

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice

Jag tycker att tredje priset är finare än andra priset :/

Man får tackar Och det är inte photoshoppat.. tog ett tag innan man kunde få en bild där man stod still, kan lixom inte stå på händer haha

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Grattis! första priset var klockren, dock trodde man att corsair hade högre krav på " fantasirika bilder "

Permalänk
Medlem

Tack, tack.
Min bild är inte heller photoshoppad, hade dock ingen bättre kamera än mobilen.
Jag har inte testat minnena efter glasses men tror absolut inte att det skulle vara något fel på dem.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Jag tycker att tredje priset är finare än andra priset :/

Jag tror att minnena gör mer nytta för mig så jag klagar inte även om mitt nätagg inte är det bästa.

Permalänk
Medlem

Ruskigt fina bilder alla 3

Visa signatur

I5 750@3.8|8GB XMS3@1600MHz|Gigabyte GA-P55A-UD6|GTX460 1GB@900MHz/1,087V|Intel 320series 80GB|

Permalänk
Medlem

Grattis :). Fyndigt med Memory.

Permalänk

Kul PR-grej

Permalänk
Medlem

satt och brainstormade i 5 minuter tills jag kom fram till att regn inte är bra väder

grattis till vinnarna fina priser den här gången.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

Rolig tävling, grattis till vinnarna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thes
Tack, tack.
Min bild är inte heller photoshoppad, hade dock ingen bättre kamera än mobilen.

Hehe, sorry för anklagelsen då, riktigt najs bild iaf, jag blev sugen på glass :), tycker lätt att du skulle varit den värdiga vinnaren. En fråga bara, fungerar minnena fortfarande?

Fire_Ice
Nope jag menade inte tvärtom, på den första bilden såg man klart och tydligt att det var äkta :). Däremot så skärde sig minnena mot glssen lite konstigt, och sista är ju solklar photoshop :P.

Permalänk
Avstängd

Sista fotoshop? alltså memory?

Går det inte snabbare att trycka ut en Corsair loga och klistra på en bit kartong än att redigera en foto i datorn?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Hej, förstår inte vad som va speciellt med memory Kan någon ge min järna en knuff i rätt riktning ?

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sisjöbävern
Hej, förstår inte vad som va speciellt med memory Kan någon ge min järna en knuff i rätt riktning ?

Det är ju med en tjej på bilden!