Permalänk
Medlem

Jag är medlem på deras sida Heter Mr.Sir

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner
Genom att säga det där har du redan brutit mot NDA'n, den inkluderar nämligen

1. The fact that there is a Battlefield Heroes Beta Program.
2. The fact that you are a member of the Battlefield Heroes Beta Program.

Ingen nyhet att det finns en beta och att det finns medlemmar med i betan, ganska självklart att det finns medlemmar.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Spelet är rätt tråkigt. Man tröttnar efter en kvart. Spelet känns så förenklat och okomplicerat att det blir tråkigt. Tex kan man inte byta vinkel när man flyger, man har bara ett skottläge, på fordonen finns bara ett vapen, typ kulspruta på planet (flygfysiken suger föresten) och vapnena som finns e dötrista. FÖR mycket arkad alltså.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Smaken är som baken my friend

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K

Permalänk
Medlem

"Microtransaktioner". Ungefär som travian då, kostar någon hundralapp i månaden om man spelar seriöst eller mer om man är extra seriös. En server där pågår upp till tio månader.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Red Beaver
Spelet är rätt tråkigt. Man tröttnar efter en kvart. Spelet känns så förenklat och okomplicerat att det blir tråkigt. Tex kan man inte byta vinkel när man flyger, man har bara ett skottläge, på fordonen finns bara ett vapen, typ kulspruta på planet (flygfysiken suger föresten) och vapnena som finns e dötrista. FÖR mycket arkad alltså.

Ett sånt spel SKA väl vara simpelt?
Det är väl det som gör det kul ^^

Komma hem från jobbet, panga lite.

Permalänk

Ja men det blit för simpelt, förstör spelglädjen. Blir så himla enformigt att man endast orkar med 15 minuters pass.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Password
"Microtransaktioner". Ungefär som travian då, kostar någon hundralapp i månaden om man spelar seriöst eller mer om man är extra seriös. En server där pågår upp till tio månader.

så med andra ord battlefield heroes är inte gratis då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chourou
så med andra ord battlefield heroes är inte gratis då

Så länge du inte vill ha onödiga extrasaker är det gratis.

Permalänk
Medlem

låter riktigt kul! är det standalone eller en mod till bf2?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk

Det är standalone.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragin Pig
låter riktigt kul! är det standalone eller en mod till bf2?

Standalone som ngn Arctic Eagle påpekade.
Fast det är en mod till bf1942 som gjorts om till standalone.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Standalone som ngn Arctic Eagle påpekade.
Fast det är en mod till bf1942 som gjorts om till standalone.

hmm har iof läst att spelet använder grafikmotorn från 2149.

Rekomenderar att ni testar att ansöka om ni vill va med. Trodde det var för sent med tanke på att betan öppnade i maj men testade att ansöka i lördags och fick en nyckel efter någon timme

Håller definitivt inte med red beaver men mer än så tänker jag inte säga då jag tar NDAn på allvar.

--------------------------------
Det kommer inte säljas något som ger någon fördel i spelet. Ea har flera ggr gått ut med att dom bara räknar med att ca 5% någonsin kommer köpa nått.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Avstängd

när släps det då? har det släpts? kan man ladda ner nån beta nånstans?

Permalänk
Medlem

Det stinker, spelat kraschar så fort man trycker play. Ngn som vet vart spelkatalogen ligger ngnstans i Vista?

Permalänk
Medlem

läs faq tråden på qaboss forumet.

mjaa: Det finns en stängd beta som har vart igång sedan den 17 maj. Spelet kommer att visas upp för under Game Convention 2008 i tyskland i augusti.

Har ingen info om när en eventuell öppen beta kan vara igång.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det finns lite ny info på BF: Heroes sidan nu, där det bla står att release flyttas fram till slutet av 2008. Och om dom med release menar Open beta eller det färdiga spelet, vet jag inte, Open beta kanske kommer tidigare än så om vi har tur.

Ser riktigt kul ut iaf. Ett tips är ju att regga sig på deras sida, dom kommer ge ut en del invites kommande månader.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

Jag har fått en beta nyckel \o/ dock så kan jag inte spela på några servrar utan bara tutorialen för spelet krashar så fort den ska leta upp en server :<

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem

Synd att det vart försenat. Suttit o längtat hela sommaren.

Permalänk
Medlem

Jag med

Visa signatur

Permalänk
Medlem

De kommer ju inte kosta pengar iaf så de kan ni trösta er med.

Men jag misstänker att det kommer bli som tf2 som är skittråkigt (ENLIGT MIG SJÄLV DÅ) men hoppas att det är kul:)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Nepp, en riktig flopp blev Battlefield Heroes ändå fast det är i BETA stadiet.

Permalänk
Medlem

jupp nice me lite tecknat krigar spel också=)=)=)=)=)=)