Permalänk

Battlefield Heroes

Dice/EA utmanar TF2. Denna gång med en gratis version av en variant till BF.

Läs mera här: http://www.battlefield-heroes.com

Även detta lir gjort i cartoon stil, precis som TF2.

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Medlem

Man kommer hålla ett öga på detta spel, förhoppningsvis så blir det bra.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Intressant, men av någon anledning vet jag inte om gratis + EA = bra, men de får gärna visa att jag har fel.

Edit:

Citat:

Från bf2.se
...släpps för nedladdning helt gratis, och finansieras med hjälp av "mikrotransaktioner" samt reklam i spelet. Det här innebär alltså att det förmodligen kommer gå att förbättra sin spelkaraktär för en liten summa pengar.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Mjoo tror sådana här ideér ger rätt bra med pengar, man måste betala för att få nya vapen osv...typ?

men kan bli bra, ska definitivt testa det när det väl är ute iaf! älskar TF2 så

Permalänk
Medlem

Här har ni en liten trailer: http://www.fz.se/spel/?id=8355&tab=videos

Visa signatur

Corsair Graphite 600T||EVGA SN G2 650W||Asus TUF Gaming B550-Plus||AMD Ryzen 5 5600 X||Zalman CNPS9X||Corsair Vengence DDR4 2X8GB 2666MHz||Sapphire Radeon RX 6700XT||WD BLACK SN850 NVMe M.2 500GB

Permalänk
Medlem

Ser skitkul ut

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

När jag först fick reda på att det skulle bli cartoon blev jag lite besviken, det ger inte samam battlefield känsla, men när jag såg trailern ser det faktist lite kul ut

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Kul trailer Verkar vara ett coolt spel och att det är gratis gör ju knappast saken sämre

http://www.gametrailers.com/player/31297.html (Samma trailer fast i HD kvalité)

Permalänk
Medlem

Tänk på att det var DICE som skapade Codename Eagle, vilket kom lite före TF2 (1999)

Visst, grafiken påminner om TF2 men det är väl där spelen börjar skilja sig ifrån varandra.

Har höga förhoppningar på detta och hoppas att det blir kul, ser då ut så iaf

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Tycker det fattas lite goof för att få till en skön cartoon-känsla.

Permalänk

Kan nog bli riktigt trevligt, får hålla ett litet öga på det här

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Verkar vara riktigt kul med tanke på att man kan flyga och lira runt med pansarvagnar ...
Dock får jag sjukt mycket TF2 vibbar av det här O.o

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Det kommer steka så hårt kommer lätt spela detta rätt mycket när det släpps! :>

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Medlem

Tycker det ser kul ut, och bara för att man inte behöver köpa spelet innebär det inte att det kommer vara skit.

Permalänk

Har riktigt stora förhoppningar om det här spelet.
Däremot är jag lite orolig för hur det kommer att bli med att köpa saker till det. Om pengar plötsligt tar överhand skills så kommer jag att dra snabbare än en avlöning.
Kläder, merch etc lägger jag gladeligen ut 500 kr+ på, men om små jobbiga n00b fjortisar plötsligt blir mycket bättre än jag bara för att dom har fått päronens kreditkort så kommer inte spelet att bli så särskilt långlivat.

Nonetheless, så är det här ett spel som jag ser fram emot grymt mycket. Det är ett faktum att Codename Eagle var det spel som har givit mest glädje multiplayer, och det här ger mig duktiga CE vibbar.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk

Vad är likheterna mellan det här och codename eagle?'
Det enda jag kommer ihåg av det spelet var att jag aldrig kunde få det jävla planet i slutet av demobanan att lyfta...........

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Vad är likheterna mellan det här och codename eagle?'
Det enda jag kommer ihåg av det spelet var att jag aldrig kunde få det jävla planet i slutet av demobanan att lyfta...........

Med "vibbar" menade jag självklart inga exakta grafiska likheter, utan snarare känsla. Att sitta på vingarna och skjuta är exempelvis en sak som mycket väl hade kunnat vara med i CE.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Battlefield Heroes Closed Beta Signup!

http://www.bfheroes.org/Battlefield-Heroes/News/Battlefield-H...

Registrera er och håll tummarna.

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Registrerat mig, bara hoppas man kommer med

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk

Det har tydligen läckt ut bilder på spelet.

http://www.topzone.lt/forumas/655-battlefield-serija-battlefi...

OBS: TRYCK BARA OM DU INTE VILL SE HUR SPELET ÄR!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av theluser39
Det har tydligen läckt ut bilder på spelet.

http://www.topzone.lt/forumas/655-battlefield-serija-battlefi...

OBS: TRYCK BARA OM DU INTE VILL SE HUR SPELET ÄR!!

Blev lite fel där va?:P

Permalänk
Medlem

Det är ingenting som "läckt ut" - bilderna är tagna på en pressvisning av spelet har jag för mig.

Spelet är för övrigt rätt skoj

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

Jag vill inte dö.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arctic Eagle
Jag är faktiskt med i betan, men vet inte hur långt NDAn går. Har inte spelat så mycket faktiskt, var lite problem med att komma in på servrar, men kan säga att det är ganska kul

Genom att säga det där har du redan brutit mot NDA'n, den inkluderar nämligen

1. The fact that there is a Battlefield Heroes Beta Program.
2. The fact that you are a member of the Battlefield Heroes Beta Program.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk

Säg inget till mamma?

Permalänk
Medlem

"Run over people with a huge cartoon tank"

Fan vad det låter kul! Vill ha!

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner

Där har du fel...
"2.3 Permitted Disclosures. You may disclose the information that is specifically identified in Addendum A." Där Addendum A är det du har skrivit ovan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strogge
Där har du fel...
"2.3 Permitted Disclosures. You may disclose the information that is specifically identified in Addendum A." Där Addendum A är det du har skrivit ovan.

Ah, det har du rätt i, läste inte så noga (följdfråga: varför specifiera vad man FÅR göra, är det inte lättare att specifiera vad man INTE får göra? )

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk

Finns det ingen uppdaterad information om när det släpps? Det står ju fortfarande Summer '08 på deras sida...

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner

haha, fy fan va du orkar?? :S