Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN EN RIKTIG MOD.

Visa signatur

Asus M51Sn | Intel core duo T8300 2.40 GHz | ramminne 3071mb | nvidia 9500 GS

Permalänk
Medlem

Du kan din sak! 10p
Du har blivit känd, jag googlade lite på nätet och hittade detta: http://www.2dayblog.com/blog/2008/06/06/reflection-home-theat...

En recension av ditt bygge Och jag måste säga som alla andra att du ger massor av inspiration! Keep it going!

Permalänk

Solklar 10a! Inget mer behövs säga

Permalänk
Medlem

riktigt nice en tia av mig

Permalänk
Medlem

Ingen tvekan om en 10a

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk

grymmt snyggt och ett plus i kanten gör jätte bra bilder:)

Visa signatur

Intel core 2 duo E6850, 3ghz,MoBo asus p5k, geforce 8800gt 512 mb, 2gb ram, 300+500 GB HDD, windows xp

Permalänk
Medlem

Det där är mycket snyggt byggt!! lätt en full pottare!!

Visa signatur

Stolt Fildelare! :) Skicka ett PM om det är något ni undrar över eller nå, Hittar inte tillbaka till alla trådar ibland :)

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!

Permalänk

Riktigt profsigt.. hade lungt köpt en tror jag

Visa signatur

-------------------------------------------------------------------
https://www.inet.se/kampanj/kampanj/fraktfritt-sweclockers-vi...

Permalänk
Medlem

En tia utan tvekan, vilket hantverk! Otroligt skickligt att du kan såga ut detaljerna ut plexi med sådan precision, det ser helt felfritt ut. Mycket imponerande bygge!

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Inaktiv

Jag har aldrig sett ett snyggare chassi!

Permalänk
Avstängd

jag ser att du kollade på harold and kumar;)

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
jag ser att du kollade på harold and kumar;)

Nope det gjorde jag inte Snubben på bilden som reflekteras är Jeremy Clarkson som kör som en dåre i en Audi R8 alltså det är Top Gear som avnjuts.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Fan vad dom där stavarna påminner om genomskinliga limpatroner, det kanske till och med är det xD

Mycket fint bygge, det bästa sedan jag reggade mig här, utan tvekan!

10+

Permalänk
Medlem

Du är som SleepsteameR (lr vad han kallas) men sjukare!!!

Permalänk

MKT SNYGGARE IRL såg den på dreamhack winter 08 fy fan vad snygg den var mkt snyggare än på bilderna ;D

Permalänk

har gett 10 poäng till en del byggen, men den här förtjänar mer.

11 av 10

Permalänk
Medlem

Love it!!!

Permalänk
Proffsmoddare

Idag publicerades vinnarna i Bit techs Mod Of The Year och Reflection hamnade på 3e plats vilket är väldigt roligt och en stor ära.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Jag kan inte skriva annat än vad föregående kommenterare har gjort,men ALLT så grymt bra gjort!Fattar inte var du får dina idéer från,men det är oviktigt men tack för att du får dem.

Underbart att se mästaren tillbaka!

Permalänk

GRYMT SKILLAT. LÄTT 10P

Visa signatur

FAKTOID:6800 medArctic Cooling Accelero Twin Turbo . AMD Athlon64 X2 5000+ 2.6Ghz med Cooler Master Gemini II. Gigabyte Socket AM2+.480w nätagg. 9st Revoltech Fläktar. Logitech G15 V2.Logitech MX 5500.LG 32".

Permalänk
Medlem

Riktigt hett!

Permalänk

Jävlar va nice, solklar 10a!

Visa signatur

Ghetto-mod <3

Permalänk

fan va snyggt älskar hörnen

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Jag säger bara....Fett!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Häftig

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge!

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Avstängd

Skit snyggt och prestandan räcker väl för internet användning och lättare spel!

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Grymt läckert , inget mer inget mindre !

Permalänk
Medlem

Jag gillar vanligtvis inte HTPC... MEN DE HÄR VA GRYMT!! Riktigt snyggt och seriöst Mer sånna här bygg loggar!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.