Permalänk
Medlem

Ny match mot Frölunda hemma idag då.... Nu MÅSTE en seger komma annars är det kört.... Hoppas Bartecko kan ge ny extra energi till dom andra spelarna!

FORZA LULE

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Ny match mot Frölunda hemma idag då.... Nu MÅSTE en seger komma annars är det kört.... Hoppas Bartecko kan ge ny extra energi till dom andra spelarna!

FORZA LULE

Glöm det. Frölunda ska fortsätta sin "trend". De måste komma igång och börja vinna matcher nu. Och idag kommer Kallio igång med och sätter dit två puckar=).

Visa signatur

Amd 64 3700+ (SD), 2Gb PC3200, Epox EP-9NPA+ Ultra, Gainward 7800GT, Seasonic S12-500W, Samsung 940Fn + HP 8510p

Permalänk
Medlem

Skellefteå - Brynäs ikväll. Ska bli kul att se hur Brynäs spelar mot Månsson då det tydligen inte var många som gillade honom utanför spelet. Skulle inte förvåna mig om han får matchstraff för slagsmål mot någon Brynäsare.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

SÅDÄR JA!!

Luleå - Frölunda 8-2. Nu kommer vi! Passa er!

1+3 av Bartecko.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Avstängd

Usch vad skämmigt det är att hålla på Indianerna just nu...

Permalänk
Medlem

Barteckoooooooo!!!! Fyfan vad gött Lule !!!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Då var säsongens första bortaförlust ett faktum och det är väl ingenting att hänga upp sig på så länge brynäsarna hittar tillbaka till deras spel tills imorgon. För så bra som brynäs spelade i 27 minuter igår har jag inte sett dem spela på länge. Men sen slutar dem spela, blir väl för säkra och tror at dem är oslagbara. Kanske bra med en förlust då och då..

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Oj då Frölunda :/

Permalänk
Medlem

Jaaa en till 3 poängare. Serieledare igen då. Markström har nu hållt nollan i 146 minuter i rad.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Sådär ja Frölunda, det tar sig!

Permalänk
Medlem

skapligt sköna resultat idag

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Grym match mellan Frölunda o Brynäs måste jag ändå säga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av impera
Grym match mellan Frölunda o Brynäs måste jag ändå säga

Ja verkligen. 2 riktigt bra målvakter. Det hade nog varit mer mål om det hade varit 2 "vanliga" målvakter som stod. jag är nöjd med 1 poäng i skandinavium iaf. Fortfarande bara 2 förluster.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Ja verkligen. 2 riktigt bra målvakter. Det hade nog varit mer mål om det hade varit 2 "vanliga" målvakter som stod. jag är nöjd med 1 poäng i skandinavium iaf. Fortfarande bara 2 förluster.

Jo det e nog sant som du säger. Båda lagen spelade jävligt bra måste jag säga och det känns ändå som att om Frölunda kan spela så som de gjorde nu igår så har de stor möjlighet att hamna högt upp. Only time will tell.

Lite konstigt tycker jag dock det var att Niklas Andersson fick matchens lirare, tycker ändå att Fredrik Pettersson borde fått det.

Permalänk
Medlem

Uj uj uj...17 åring i första femma ikväll Kom igen Styrman visa vad juniorerna går för!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Härligt att Rögle kunde vinna trots Lathis synfel :P. Det tråkiga är ju att skadeläget blir värre efter varje match. Synd om Erkgärds som gör en kanonmatch och sen råkar ut för en ful höfttackling.

Permalänk
Medlem

Vet inte vad jag ska säga... :S Denna förlust är nog den som har svidit mest ärligt talat.... SKITMÅL (Ja även från lules sida)... Vi har chanser men nej vi missar (som vanligt)

Och vi kan inte spela 4 mot 4 för fem öre.... Ny match på tors... Då hoppas jag banne mig på 3 friska poäng

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Vet inte vad jag ska säga... :S Denna förlust är nog den som har svidit mest ärligt talat.... SKITMÅL (Ja även från lules sida)... Vi har chanser men nej vi missar (som vanligt)

Och vi kan inte spela 4 mot 4 för fem öre.... Ny match på tors... Då hoppas jag banne mig på 3 friska poäng

33 skott och 2 mål är ju inte direkt bra från luleås sida. Nu såg jag ju inte matchen då jag kollade på Rögle - Lhc men det var tydligen en skitmatch?

Är för övrigt mycket nöjd att lhc fick stryk. Nu är vi fortfarande serieledare!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Ja... Modo - Lule var ingen bra match någonstans. Riktigt tråkig

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Jag är mycket nöjd efter matchen igår. Målskyttet har väl varit sisådär men nu lossnade det rejält och för övrigt var Sandins 5-1 mål bland det snyggaste jag sett denna säsong.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Så sjukt härlig seger igår. Helt jävla underbart! MOT TOPPEN LULE!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Så sjukt härlig seger igår. Helt jävla underbart! MOT TOPPEN LULE!

Skönt att ni har kommit igång. Vill absolut inte ha klassiska luleå i kvalserien. Södertälje får mer än gärna stanna där.

Första bortaresan imorgon föresten. 150 stycken brynäsare till karlstad. Och nästa lördag är det hockeyfesten i tablettasken. Då blir det drag

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Viktig match idag med då.... Är både för och emot att modo ska vinna idag... Bra på sätt o vis dåligt på andra då lagen över oss drar ifrån för mycket...

Ikväll krossar vi SAIK... TAGGA LULE

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Grymt härlig match ikväll :D. Kanske inte det svåraste motståndet men kul att Rögle visar att dom minsann klarar sig utan Kenny. Sen var ju Gaths hat trick en bonus också :).

Permalänk
Medlem

Jäävla SKITMATCH

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk

LHC Silver 2009

Permalänk
Medlem

Sådär ja Frölunda, så piskade man HV också - går riktigt bra nu

Permalänk
Medlem

SKitmatch igår från Brynäs sida. Men bra att komma ner på jorden kanske.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Fyfaan vad skön seger! Första 3poängarn borta gör inte saken sämre!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Frölunda e fan på g nu, men det e tamefan pinsamt att man än en gång tappar en solklart vinst till vinst i övertid, skärpning!