Bilder på dina Warhammergubbar.

Permalänk
Medlem

Bilder på dina Warhammergubbar.

Kunde inte hitta en sådan här tråd så heregoes.

Min Witchhunter på Karak Azgal.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Karak-Azgal.

Karak Eight Peaks

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Dock gammal bild. Är rank 16 nu och har helt annat gear

Bilden är på lägsta inställningarna.

Permalänk
Medlem

Rank 10 / 9 Zealot, Karak-azgal.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Satan, jag har blivit jävligt sugen på att köpa detta spel, hur mycket utrymme behövs på hårddisken för det. Har lite svårt med det xD
Har ändå tänkt att köpa ny hdd, så jag får göra det om det inte räcker till...

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
Satan, jag har blivit jävligt sugen på att köpa detta spel, hur mycket utrymme behövs på hårddisken för det. Har lite svårt med det xD
Har ändå tänkt att köpa ny hdd, så jag får göra det om det inte räcker till...

9.5Gb tar det.

Inte så bra bild på min karaktär men texten moben säger är fin.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Jag har inte haft koll på Warhammer alls men jag blev riktigt förvånad över hur dålig grafiken är. Jag hackar inte på spelet, det är säkert jättebra men jag trodde det skulle vara mycket bättre grafik.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Jag har inte haft koll på Warhammer alls men jag blev riktigt förvånad över hur dålig grafiken är. Jag hackar inte på spelet, det är säkert jättebra men jag trodde det skulle vara mycket bättre grafik.

Pröva sätt på AA/AF så blir klart mycket snyggare.

Kör själv med AA/AFx16 och tycker ser klart bra ut.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Sötast

Hur känns det från er som har gått ifrån wow's lågupplösta dock OTROLIGT vackra grafik till något högupplöst och platt?

Jag tittar på det å saknar wow, även om jag inte spelar det mer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Jag har inte haft koll på Warhammer alls men jag blev riktigt förvånad över hur dålig grafiken är. Jag hackar inte på spelet, det är säkert jättebra men jag trodde det skulle vara mycket bättre grafik.

Har du ens tittat på till exempel Gascogne's screenshot?

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

Solstickan, Bright Wizard Rank 21/17 - Karak Azgal

Jag håller inte alls med om att WAR skulle ha "platt" grafik, snarare tvärtom.

Även om det är ljusår snyggare än WoW så finns det klart snyggare spel, men hade de ökat den för mycket så hade ingen kunnat köra det... min dator är inte direkt skräp, men det hackar rätt rejält med 50 pers på skärmen som slåss...

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Roligt att jaga små gobliner med lejonet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Hur känns det från er som har gått ifrån wow's lågupplösta dock OTROLIGT vackra grafik till något högupplöst och platt?

Jag tittar på det å saknar wow, även om jag inte spelar det mer.

Känns mycket bättre.

Permalänk
Inaktiv

är det bara jag som tycker att Warhammers grafik känns 4-5 år för gammal för att vara ett nytt spel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
är det bara jag som tycker att Warhammers grafik känns 4-5 år för gammal för att vara ett nytt spel?

Nej, jag har för mig att det var en till... Ni får snacka ihop er ni två.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
är det bara jag som tycker att Warhammers grafik känns 4-5 år för gammal för att vara ett nytt spel?

Om du inte har prövat det har du inget att säga
Finns nog en del som har nämnt det tidigare ja.
Grafiken är ingen vidare på gamla sega datorer, men har man rätt hårdvara är den fantastisk. Dessutom är det ett MMO och vill man ha många spelare kan man inte ha grafik ala crysis för genomsnittet har inte hårdvaran för sådan grafik
Det bästa med spelet är iaf inte grafiken, utan känslan och inlevelsen man får när man spelar

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulle
Nej, jag har för mig att det var en till... Ni får snacka ihop er ni två.

/hulle.

jag e imponerad av dit svar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Om du inte har prövat det har du inget att säga
Finns nog en del som har nämnt det tidigare ja.
Grafiken är ingen vidare på gamla sega datorer, men har man rätt hårdvara är den fantastisk. Dessutom är det ett MMO och vill man ha många spelare kan man inte ha grafik ala crysis för genomsnittet har inte hårdvaran för sådan grafik
Det bästa med spelet är iaf inte grafiken, utan känslan och inlevelsen man får när man spelar

nu vad det inte så jag menade, jag e ute efter att Crysis. det var väll mer att det har fulare grafik en det flästa MMO spel som finns ute så som det ser ut på alla bilder och filmer som finns där ute. var väll mer åt det hållet jag menade. men som man brukar säga smaken e som baken

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
jag e imponerad av dit svar

nu vad det inte så jag menade, jag e ute efter att Crysis. det var väll mer att det har fulare grafik en det flästa MMO spel som finns ute så som det ser ut på alla bilder och filmer som finns där ute. var väll mer åt det hållet jag menade. men som man brukar säga smaken e som baken

Tror många bilder och filmer kommer från personer med medelmåttig hårdvara. Spelet är definitivt inte fulare grafikmässigt jämfört med många andra MMO-spel. AoC är nog det enda som har bättre grafik i dagsläget.
Ska man bilda sig en rättvis uppfattning får man skaffa en ny dator och spela WAR själv. Grafiken är dålig för min del då min dator bara klarar lägsta inställningarna.
Men har sett den riktiga grafiken på en polares dator och jag blev mycket imponerad

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Tror många bilder och filmer kommer från personer med medelmåttig hårdvara. Spelet är definitivt inte fulare grafikmässigt jämfört med många andra MMO-spel. AoC är nog det enda som har bättre grafik i dagsläget.
Ska man bilda sig en rättvis uppfattning får man skaffa en ny dator och spela WAR själv. Grafiken är dålig för min del då min dator bara klarar lägsta inställningarna.
Men har sett den riktiga grafiken på en polares dator och jag blev mycket imponerad

ok tack för ett bra svar ska försöka att kolla upp nån som kör War och kolla det på max.

Permalänk
Medlem

En lvl 20 Black Ork, börjar se lite mafigare ut än när jag började med han

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yahoo
[B]En lvl 20 Black Ork, börjar se lite mafigare ut än när jag började med han

Nice, kan vi få en bild när han sitter på sitt paket bacon?
-----
Min lilla Shaman. Han simmar hundsim FYI!

Permalänk
Medlem

Min söta Juliette. lvl 25 Archmage
Jag bjuder på en till bild också

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Två levlar senare, ganska så rejäl gear ändring, och nu sitter jag på min lilla gris

Har även märkt att det är sjukt lätt att få pengar nu, hade 16g precis innan jag köpte min mount, samlat ihop dom på levlarna 1-20, så jag hade 1g efter det.
Och nu, 2 levlar senare så har jag fan 21g

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Ett par levlar sen:

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

modemdödare!

Permalänk
Medlem

Brutlitet looken börjar ta i på honom nu.
Har speccat om till Da Toughesst! och är näst till osårbar mot melee.
Rank 26/20 just nu, och bilden är taget i Gunbad.
Blir o köra mera imorn

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

Här har ni mig, Ungos: lvl 40 Engineer på Eltharion.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Pröva sätt på AA/AF så blir klart mycket snyggare.

Kör själv med AA/AFx16 och tycker ser klart bra ut.

Hur slår man på AA?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yahoo
http://img101.imageshack.us/img101/4636/war123ic5.th.pnghttp://img101.imageshack.us/images/thpix.gif

Brutlitet looken börjar ta i på honom nu.
Har speccat om till Da Toughesst! och är näst till osårbar mot melee.
Rank 26/20 just nu, och bilden är taget i Gunbad.
Blir o köra mera imorn

<3

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Här har ni mig, Ungos: lvl 40 Engineer på Eltharion.

http://www.vanz.se/warhammer/Ungos%5EM_070x.jpg
http://www.vanz.se/warhammer/Ungos%5EM_071x.jpg

Inte lite maffig bössa.
Vilken specc?

Visa signatur

Master of Disaster