Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
hon kan väl vända sig om?
på tal om det.. går det att döda en witch med ett skott mot huvudet? finns ju en achivement man ska döda en witch med ett skott...

Hon vänder sig om men hon kan ej skada dig.

Och ja Crowned är mycket möjligt, har fixat den själv.=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yobalt
Hon vänder sig om men hon kan ej skada dig.

Och ja Crowned är mycket möjligt, har fixat den själv.=)

Säg mig hur var jag skall sikta!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

en witch i huvudet är lätt, bara att ställa sig bakom henne å skjuta ju

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allix
en witch i huvudet är lätt, bara att ställa sig bakom henne å skjuta ju

Det är ju det jag har gjort redan måste vara en särskilld pixel jag måste sikta på XD det enda jag har lyckats med är att hon har hängt sig en gång när jag sköt henne rakt igenom örat (eller det som skall sitta där).

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Det är ju det jag har gjort redan måste vara en särskilld pixel jag måste sikta på XD det enda jag har lyckats med är att hon har hängt sig en gång när jag sköt henne rakt igenom örat (eller det som skall sitta där).

jag hade shotgun när ja fick till det, på första försökte tom! ^^

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allix
jag hade shotgun när ja fick till det, på första försökte tom! ^^

Måste testa senare då
Shotgun FTW!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

måste förmodligen vara en shotgun på det allra närmsta avståndet så precis allt splitter träffar i huvudet då antar jag... måste försöka det att springa fram till henne bakifrån och stå precis bakom häcken på henne och försöka få in ett headshot.. tråkigt dock om hon lyckas träffa.. då lär man ju dö innan de andra lyckas ta henne
ang hunter träff i huvudet så har jag gjort det oxå.. lyckas ta dem med ett sniperskott precis när de hoppar mot en.. och då måste jag ju ha träffat i huvudet.. de dör inte på ett skott annars.. men ändå inte fått unlock på den =( har gjort samma sak flera ggr med hagelgeväret.. men ändå inge unlock.

en annan.. att döda alla överleverare med ett liv som tank.. då måste de ha lågt liv från början.. jag menar.. är det bra spelare så rör dom ju sig hela tiden.. jag har lyckats få ner alla med ett liv som tank.. men man ska ju döda dem oxå.. och de e ju skitsvårt då alla ligger ner o skjuter på en med pistoler

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

Det bästa sättet är att springa runt henne och precis när hon vänder huvudet och kollar på dig så blåser du av det( går inte direkt skjuta bort det men ni fattar vad jag menar)

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har ett problem med left 4 dead!

-Jag måste byta namn varje gång jag går in! Som om configen är.. så att jag inte kan skriva över den typ!

- och skärmen är helt svart! Ser absolut ingenting!

Det är väldigt mörkt i andra spel också!

Jag har Geforce 9800GT..

Har ändrat gamma och brightness i rivatuner inget hjälper.. Spelet är asgrymt! Men jag ser ingenting!

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Måste testa senare då
Shotgun FTW!

gör det, det funkar perfa (Y)

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem

Bah, kan inte spela mitt L4d, känns som bortkastade pengar just nu. När jag går in i det så kan jag spela en stund sen så antingen krashar det eller så får jag konstiga grafikbuggar typ skärmen täcks av svart. Det konstiga är att det händer så ENDAST när jag kör ett spel som har source motorn, jag kan spela WAR, PES09, CS 1.6 osv utan några problem så det är inget fel på grafikkort. Har nyaste drivrutinera här även provat andra drivrutiner. Något som vet vad som är fel?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ostbulle
Bah, kan inte spela mitt L4d, känns som bortkastade pengar just nu. När jag går in i det så kan jag spela en stund sen så antingen krashar det eller så får jag konstiga grafikbuggar typ skärmen täcks av svart. Det konstiga är att det händer så ENDAST när jag kör ett spel som har source motorn, jag kan spela WAR, PES09, CS 1.6 osv utan några problem så det är inget fel på grafikkort. Har nyaste drivrutinera här även provat andra drivrutiner. Något som vet vad som är fel?

testa om detta hjälper = https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2537-DLCV...

Jag hade massor av problem med spel innan jag gjorde så som i länken, men nu fungerar spelen felfritt.

OnT: Jisses vad "roligt"(i brist på bättre ord) spel, pissigt simpelt "handling", ta sig från punkt A till B medan man slaktar Zombier, låter ju som Doom3.. men fan var mycket roligare detta är.
Jag har bara spelat "ensam spelarläge" än, ska testa online snart.. träna först av någon anledning otrevligt med TK

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
testa om detta hjälper = https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2537-DLCV...

Jag hade massor av problem med spel innan jag gjorde så som i länken, men nu fungerar spelen felfritt.

OnT: Jisses vad "roligt"(i brist på bättre ord) spel, pissigt simpelt "handling", ta sig från punkt A till B medan man slaktar Zombier, låter ju som Doom3.. men fan var mycket roligare detta är.
Jag har bara spelat "ensam spelarläge" än, ska testa online snart.. träna först av någon anledning otrevligt med TK

Du kommer inte bli besviken, vansinnigt roligt när man spelar med tre andra som bryr sig om spelandet.
Kul att se ett spel som är A till B och så lite linjärt, tycker de har lyckats kanon.
Förhoppningsvis och antagligen så släpper de lös extramaterial inom en snar framtid - om inte annat får vi ju GTA IV att leka med!

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Du kommer inte bli besviken, vansinnigt roligt när man spelar med tre andra som bryr sig om spelandet.
Kul att se ett spel som är A till B och så lite linjärt, tycker de har lyckats kanon.
Förhoppningsvis och antagligen så släpper de lös extramaterial inom en snar framtid - om inte annat får vi ju GTA IV att leka med!

Det står på något L4D forum med ett citat från en utvecklare att de kommer att släppa nya vapen, kartor, och boss-infected. Precis som med TF2 kommer de alltså att fortsätta släppa innehåll kontinuerligt.

Permalänk

Spelet e ju tamigfan helt jävla underbart, satt med två polare ikväll och körde på svåraste, vi klarade första och andra kampanjen, efter många försök

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Köpte spelet igår, och det är extremt roligt, även med random personer, men vart kan man hitta sina screenshots?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 l Intel i7 5820k l Gigabyte X99-UD3 l MSI RX 480 8gb l EVGA G2 850W l Crucial Sport 8gb ddr4 l WDC Black 3tb + WDC Black 1TB + WDC Red 1TB + Intel 530 SSD 120gb l Cooler Master Hyper 212 EVO l Dell U2515H l Asus MG248Q freesync l Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

X:\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left 4 dead\sen tror jag det är screens något.

Har inga screens efter ominstallen så mappen finns nog inte där då

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Det händer väldigt ofta när jag spelar att spelet laggar fast och sedan får jag fram ATI:s varning ruta där jag får välja skicka inte...

Annars när jag spelar så flyter det på väldigt bra...
Har inställningarna på rekommenderat. mid/high

Nån som vet vad problemet kan vara ?

Permalänk
Medlem

Tankar ner de från steam nu, får se hur de är Första spelet jag köpt på typ 2 år, hoppas jag spenderade på rätt spel nu bara =D

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MurKAz
Tankar ner de från steam nu, får se hur de är Första spelet jag köpt på typ 2 år, hoppas jag spenderade på rätt spel nu bara =D

det kan jag försäkra dig om att du har gjort, sjukt roligt spel asså!!

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem

Tanken helt själv lyckades jag få, precis när man hade spawnat så kom den, stängde dörren till safehouse och dödade den genom gallret, botarna brydde sig inte

Permalänk
Medlem

bara en fråga, här & hur kan man spawna som tank?
har lyckats bli tank 2 ggr.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
bara en fråga, här & hur kan man spawna som tank?
har lyckats bli tank 2 ggr.

När vet jag inte, men man måste vara den som spelat bäst i sitt lag som infected för att kunna bli den.

Permalänk
Medlem

aha ok ok, där ser man =P riktigt najs å klubba skiten ur dom iallfall haha

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaiNeaA
När vet jag inte, men man måste vara den som spelat bäst i sitt lag som infected för att kunna bli den.

Det där var ju inte sant, jag har fått den ca 7 gånger och har då legat både sist och först.

För att laget ska få tank, så tror jag man måsta behöva den, dvs. Man har gjort väldigt lite skada och ligger under i poäng.

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk

den som blir tank är helt random, dom använder något sorts roll system så den med mer points har större chans att bli tank

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
hon kan väl vända sig om?
på tal om det.. går det att döda en witch med ett skott mot huvudet? finns ju en achivement man ska döda en witch med ett skott...
finns även en då man ska döda en hunter med ett skott i huvudet.. har fan skjutit många hunters i huvudet men aldrig fått den unlocked..
och sedan att döda en tank själv.. är det verkligen möjligt ? måste isf vara en riktigt kass spelare samt att alla andra är döda
men svåraste.. klara en kampanj helt utan friendlyfire.. (eller iof, spelar man med 3st bot:ar kanske det är möjligt) haha

http://www.youtube.com/watch?v=Xn1dxuhd_Og

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk
Musikälskare

Det jag stör mig på är att de knappt finns nån vapen att välja mellan :/

Annars är det ett skoj lir

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Det går rykten om att alla beta vapen kommer att släppas, det är 10 stycken till isf

har kollat runt i konsollen och hittills finns dom inte iaf...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Det jag stör mig på är att de knappt finns nån vapen att välja mellan :/

Egentligen spelar det inte så stor roll, den enda märkbara skillnaden hade varit utseendet ändå. Det finns redan vapen som passar varje ändamål, och jag tror inte det hade varit alltför enkelt att hitta massa olika vapen, även om det råkar vara en zombie-apokalyps.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"