dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
Är fucking julklapparna slut ?

Nej kommer nya hela tiden fram tills 23:00

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _gabbEE
Går det få flera klappar med bara ett konto?

Permalänk
Avstängd

Hoppas dustin skiter i att skicka några klappar till någon alls

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Om folk sitter och fuskar så kommer de ju ta slut före 23 eftersom att de satt en "limit" på hur många som släpps i timmen antagligen. Inte sportsligt direkt.

Permalänk
Medlem

De som får 4-5 klappar är ju precis som WoW spelare minst liv helt enkelt haha.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
De som får 4-5 klappar är ju precis som WoW spelare minst liv helt enkelt haha.

Sant hehe, låg etta i WoW för ett par månader sen men sluta med det för att hänga här istället!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

hmm,undra vad de gör på fredag,när de ska skicka iväg allt..men det är dubbelt så många ordrar.....

Permalänk
Medlem

Då fick man sig en verkar det som.

Permalänk
Medlem

Vann min femte julklapp nu 19:40, blir lite pause nu. Får se om jag återkommer. Lycka till alla!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

gaah missade denna gång. precis när det kom nåt så vände jag mig om när brodern sa något, så typiskt. . .

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Inaktiv

YEEES, ÄNTLIGEN FICK JAG OCKSÅ EN. Fan va skönt, nu kan man sova gott inatt

Permalänk
Medlem

Hoppas de som beställt 5 klappar bara får
rosa CS-tröjor i small....

Permalänk
Medlem

Äntligen 19:40 GOD JUL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Girighet är en dödssynd, ha det så kul i helvetet.

Fast sen finns ju varken gud eller helvetet så det spelar ju ingen roll.

Permalänk
Medlem

Stog det i kundvagnen att julklappen fanns i lager?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bulan880
Fast sen finns ju varken gud eller helvetet så det spelar ju ingen roll.

Säg inte det!;)

Permalänk
Medlem

Blir det DVD filmer som julklappar? När blir det leverans?

Permalänk
Medlem

så när gissar vi på nästa tid?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
De som får 4-5 klappar är ju precis som WoW spelare minst liv helt enkelt haha.

Precis.
Jag har suttit hemma ensam större delen av dagen och försökt få mig en klapp lite då och då men jag har ingen chans.

Det är ju sjukt att så många sitter vid datorn att det räcker inte ens att man trycker på "knappen" inom en minut utan nu är det så att man måste trycka direkt och den med snabbast händer och bredband får, det är inte rättvist
En del sitter ju med flera datorer och kommenderar kompisar/syskon/föräldrar att styra dem.

Sedan finns det dem som fuskar till sig 3-4-5-6 paket var, jag ska skriva ett email till Dustinhome ikväll och berätta hur det är, för att det går i alla fall inte till på det sätt de har tänkt sig.

Meningen är att så många som möjligt ska få ta del av de paket de har.

God Jul!
(Kommer tipsa om denna tråden så de kan läsa om de som roffar åt sig skamlöst)

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk

Väl talat Fire Ice:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Precis.
Jag har suttit hemma ensam större delen av dagen och försökt få mig en klapp lite då och då men jag har ingen chans.

Det är ju sjukt att så många sitter vid datorn att det räcker inte ens att man trycker på "knappen" inom en minut utan nu är det så att man måste trycka direkt och den med snabbast händer och bredband får, det är inte rättvist
En del sitter ju med flera datorer och kommenderar kompisar/syskon/föräldrar att styra dem.

Sedan finns det dem som fuskar till sig 3-4-5-6 paket var, jag ska skriva ett email till Dustinhome ikväll och berätta hur det är, för att det går i alla fall inte till på det sätt de har tänkt sig.

Meningen är att så många som möjligt ska få ta del av de paket de har.

God Jul!
(Kommer tipsa om denna tråden så de kan läsa om de som roffar åt sig skamlöst)

Tror inte de kommer ta sin tid att kolla här tyvärr,men jag håller med dig fullständigt..ett lotteri vore mycket bättre enligt mig åtminstonde.

Permalänk
Medlem

vart dyker julklappar upp? är det i varukorgen?
Klickar F5 hela tiden under juklappssidan

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Tycker det är ganska svinigt av dem som roffar åt sig 5-6 Julklappar istället för att låta alla få en chans till att få en. Hoppas de som som varit så giriga inte får någon alls.

Ajja God Hjul på er!

Visa signatur

"There is no reason for any individual to have a computer in his home." - Ken Olsen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
vart dyker julklappar upp? är det i varukorgen?
Klickar F5 hela tiden under juklappssidan

Kika på tidigare sidor i tråden så ser du att det vid rätt tidpunkt dyker upp en blomma (visst var det så? minns dåligt) som man ska klicka på för att varan ska läggas i varukorgen.

Ska vi gissa på att ni får försöka 20:40 nästa gång då eller?

Permalänk
Medlem

Girigheten biter dem i arslet en vacker dag hoppas jag.

Ha en fortsatt trevlig julafton, för nu ger jag upp!

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kan dom inte säga att alla som har varit inne på den hemsidan under den timmen får vara med i ett lotteri om vem/vilka som får julklappen? Det är ju mer rättvist.

Permalänk

För de som beställer något på julafton, summan kan avgöra vad de får. Fast då lär ju inte jag få något:P

Permalänk
Medlem

wiee. Nu fick jag mig min julklapp! God jul på er allesammans!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

YEEEEEEEES woohoo! Julklapp 2030!