Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk
Medlem

Yäy!

Nu 20:30 lyckades jag klicka fram min julklapp också

Artikelnr. Benämning Antal för lev. Restn. antal à pris Radtotal
5010205240 JULKLAPP 2008 0 1 0,00 0,00

Visa signatur

///Peter "Sweeler" Nilsson

Permalänk
Medlem

Chobi, jag fick knappen när jag tryckte på f5 men inget hände. Tyckte också jag såg att det stod "Köp julklapp" innan.

EDIT: Måste man vara snabb att trycka på knappen klicka här för o få julklapp?
EDIT2: Nån som vet vad det är för julklappar det rör sig om?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Girgoo
Chobi, jag fick knappen när jag tryckte på f5 men inget hände. Tyckte också jag såg att det stod "Köp julklapp" innan.

EDIT: Måste man vara snabb att trycka på knappen klicka här för o få julklapp?
EDIT2: Nån som vet vad det är för julklappar det rör sig om?

Vad jag förstått det så, ja.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Girgoo
Chobi, jag fick knappen när jag tryckte på f5 men inget hände. Tyckte också jag såg att det stod "Köp julklapp" innan.

EDIT: Måste man vara snabb att trycka på knappen klicka här för o få julklapp?

Samma sekund som den dyker annars är du körd p.g.a. alla datornördar som sitter och hårdbevakar på självaste julafton

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk

Jag har kammat alla hela dagen nu
Är ju svinenkelt med rätt kunskaper

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Jag har kammat alla hela dagen nu
Är ju svinenkelt med rätt kunskaper

Vad är "rätt" kunskaper?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Jag har kammat alla hela dagen nu
Är ju svinenkelt med rätt kunskaper

Du lär säkert bara få en ändå.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Vad är "rätt" kunskaper?

En stor F5 tangent

edit: och en massa tid att offra

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

På allvar tycker jag inte att det är särskilt fult att "fuska". Hela systemet de använder är ju rätt kasst IMO. Allvarligt vem vill sitta och klicka på refresh i en kvart varje timme hela julafton?

Det vore ju rättvisare och trevligare för alla om de lottade ut 100 st julklappar per dag fram till julafton bland sina kunder i stället.

Däremot är det ju lite egoistiskt att beställa hem 5 stycken julklappar, men de som gör det bryr sig nog knappast om era sliringar ;P

God Jul på er iaf och hoppas ni som suttit länge får en (om jag vore er skulle jag testa autorefresh + autoclicker eller nåt och gå och umgås med släkten istället )

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

HAHA,

fyra presenter nu med hjälp av det underbara fusket - tack. Tips till er andra: fuska - det enda rätta. Gör det. Bara gör det. Alla andra gör det, så varför skall inte DU göra det?

Och ja, jag tar två bullar när man egentligen bara skall ta en osv - skippa moralsnacket.

Permalänk

Och vad är "fusket"?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Det roliga är ju om det kommer hem 4st idol-dvd:er till dig Duger ju inte ens till brasved

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Och vad är "fusket"?

finns på typ fyra, fem sidor bakom det här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geo1
finns på typ fyra, fem sidor bakom det här.

Man vet ju inte när på timmen det är och man måste ju bevaka hela tiden och klicka själv.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KulanZ
Du lär säkert bara få en ändå.

Har fått 10 änsålänge

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Man vet ju inte när på timmen det är och man måste ju bevaka hela tiden och klicka själv.

hm, det gick prima för mig alldeles nyss och då var det inte paket som delades ut, vad jag vet - så testa ni.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Man vet ju inte när på timmen det är och man måste ju bevaka hela tiden och klicka själv.

vf inte låta datorn göra jobbet?
Det fungerar riktigt bra faktiskt om man har flera maskiner

Permalänk
Medlem

Typiskt jag missade nu =( Fick "Ett fel uppstod".

Permalänk
Hedersmedlem

YES! Äntligen fick jag en, 21.00

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
YES! Äntligen fick jag en, 21.00

Samma här!

Tips: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3028

Permalänk

Fick min första nu=D Så nu lägger jag ner.

Permalänk
Medlem

Jaaa! Äntligen, funka bra att datorn göra jobbet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BJorNus
Jaaa! Äntligen, funka bra att datorn göra jobbet

Nice :D, vad var dt jag sa?

Man laddar om sidan konstant samtidigt som musen vänsterklickar konstant!

Permalänk
Medlem

Själv fick jag min tidigare idag, lycka till ni andra som inte lyckats få någon ännu!

För övrigt hoppas jag att Dustin annullerar alla dubletter med samma leveransadress och/eller IP-nummer i efterhand, bättre att 5 personer får var sin klapp än att en person får 5 stycken.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Har fått 10 änsålänge

I kundvagnen ja.. men inte hem

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

10st borde ju vara olagligt. Håller med att de borde sprida ut dom så alla får en var.

Permalänk
Medlem

Var glada att ni kan få något najs tills ni får 10 exemplar av något Idol-spel eller nån dålig jävla adsl-router som inte ens är värd att titta på.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner
Själv fick jag min tidigare idag, lycka till ni andra som inte lyckats få någon ännu!

För övrigt hoppas jag att Dustin annullerar alla dubletter med samma leveransadress och/eller IP-nummer i efterhand, bättre att 5 personer får var sin klapp än att en person får 5 stycken.

Det där är det nån som säger varje år men Dustin gör aldrig nått, de skickar flera Julklappar till samma person varje år. Det högsta jag hört var nån som fick 20 stycken förra året!

jag tror inte de kollar IP addresser!

Det suger det gör det verkligen!

Förövrigt kan jag nämna att jag fått min Julklapp nu och fått det där härliga ordererkännandet i min e-post!

Andra året jag lyckas, nu börjar den där härliga väntan!

Förra året fick jag ett tråkigt Lets Dance Spel som fortfarande är oöppnat och som ligger och skräpar, den avser jag sälja nu när nya lets dance säsongen kommer igång i Januari.

Hoppas på nått bättre nu i år helst nån elektronik!

Fy på er som fuskar!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Och även jag fick en julklapp

edit: vad tror ni de blir för julklapp?
Vilken prisklass snacka vi ?

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Man borde få veta under vilken kategori julklappen tillhör.

Jag vill ha 1, sedan ger jag upp direkt.