IPhone eller HTC Touch HD?

Permalänk
Medlem

IPhone eller HTC Touch HD?

Har beslutsångest...kalla det I-landproblem eller whatever. Mitt val av mobiltelefon står mellan Iphone 3G 16GB eller HTC Touch HD.

Någon som har erfarenhet av båda eller kan bidraga med för och backdelar med respektive enhet?

/P

Permalänk
Medlem

Iphones kamera är värdelös, så ifall du ska ta några bilder ibland så kör på HD:n.

Permalänk
Medlem

vad ska du använda telefonen till? lättare att ge råd om man vet det

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Surfa / Media - De båda är ganska lika har jag förstått

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mel
Surfa / Media - De båda är ganska lika har jag förstått

Surfa --> iPhone Allt jag säger.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Skulle nog säga.. surfa --> Touch HD
480 x 800 skärm och i mitt tycke bättre webbläsare (Opera Mobile)

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

mjoo som sagt. Alla kommer säga bu för iphone och andra bu för HTC...

det bästa sättet är att fara och testa dom, något ställe borde ha dom så ´man får klämma lite

båda är fina manicker! jag gillar dock HTC:n bäst pga upplösningen och skärmen...MUMMA!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulnut
Skulle nog säga.. surfa --> Touch HD
480 x 800 skärm och i mitt tycke bättre webbläsare (Opera Mobile)

Jag tycker Opera Mobile inte alls är lika bra, mycket snabbare att navigera i Safari då hela sidan laddades in. Kollade även jämförelser på youtube, iPhonen laddade sidorna snabbare med.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Iphone må ladda sidorna snabbare men utan stöd för Flash, Java? och Javascript?.

Och HTC med Opera är inte långt efter ändå.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Iphone må ladda sidorna snabbare men utan stöd för Flash, Java? och Javascript?.

Snart kommer väl någon dumjäkel och säger att den inte stödjer html heller…
Har man provat så vet man att allt inte funkar med det är sällan man saknar något jämfört med en vanlig dator…
(…och det jag saknar med är faktiskt flikar )

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Valde själv iPhone, har haft en touch innan och älskar OS:et. Och telefonen funkar mkt bra och jag ångrar mig inte ett dugg.

Men visst, när wm7 lr så kommer ut så kommer jag förmodligen köpa en HTC. Eftersom Iphone OS är såpass begränsat, men bara därför. Men gillar inte plottriga ,långsamma wm6 (oj så mkt skit jag kommer få )

Som sagt, testa själv är väl smartast. Men iPhone är en underbar telefon som du kommer bli nöjd med.

Visa signatur

På skrivbordet: Acer aspire 6935G, MacBook Pro 13", Dell E228WFP 22", Logitech Z-5500, iPhone 3G 16gb vit, iPhone 4 16gb, Playstation3 slim och LG 42" FullHD-skärm.