vem har varit medlem längst på sweclockers?

Permalänk
Medlem

Vart här sen 99-00 någon gång. Tog dock några år innan man reggade sig.

Skedde i takt med att intresset ökade. Såg och använde sidan första gången när jag gick i gymnasiet. Kollade mest felsökning och sådant då.

/Swuppo

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Hedersmedlem

Kan ju inte påstå att jag är aktiv i forumet längre, men ibland blir det några inlägg

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Edin så klart.

What he said!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Avstängd

Hittade hit runt slutet på 2001. Dock så reggade jag mig inte förens 2003-02-21 och fick ID: 18392. Främsta anledningen vart att hitta andra som överklockade. Satt med en Athlon 1400 Thunderbird klockad till 1700MHz då. Vilka tider!

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Nä för innan det var det ju en jävla massa vettigt som flög ur dig

Tja förresten!

Haha det är nog sant.
Tja själv föressten, var väl 5år sen eller något.
Mobila eliten..

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/profil/?id=102514

Men ett inlägg per dag blir det iaf

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Hehe, borde dock enbart gälla för dom som har "jul 2001" då det är dom som var med på gamla goda tiden

Jag var med på den gamla tiden, men av nån anledning reggade jag inte om mig lika snabbt som ni andra. Minns inte riktigt varför, men jag har för mig att jag var utan internet en period där.

Så utöka gärna till aug 2001

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Jag har för mig att jag har ett ganska lågt ID-nummer. Inte för att det spelar någon roll.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk

Id : 119

Kommer inte ihåg när på den "blå" tiden när jag reggade mig.

Ilja: 34

Visa signatur

"?"

Permalänk
Medlem

Tror det var runt 98 som jag reggade mig första gången.
Typ slutet av 98.

Men som sagt, det var fan fina tider! Det var mer familiärt!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Har varit här sen början av 00 men kan inte påstå att man är särskilt aktiv i forumet längre. Under den "blå tiden" och strax därefter var swec som ett andra hem.

Fick id=69 efter efter omregistreringen.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk

jag har inte varit medlem så länge men man litar ju ibland mer på en som är reggad före ens själv.

hehe jag har iaf ID:96429 innan 100,000 iaf

Permalänk
Medlem

På tok för nytt id för mig: 68669

Känns rätt konstigt när jag kollar mitt reggdatum, skulle ha varit fylda 16 när jag reggade mig här.
Känns fel med tanke på att jag minns mig vara medlem här när jag köpte mitt gamla kära dragon vilket var när jag var 2-3 år tidigare.

Visa signatur

"There is no reason for any individual to have a computer in his home." - Ken Olsen

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Jag har för mig att jag har ett ganska lågt ID-nummer. Inte för att det spelar någon roll.

Fisk!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fook
Kan ju inte påstå att jag är aktiv i forumet längre, men ibland blir det några inlägg

ID=2. Det är rätt värt ändå.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Fisk!

Fågel!

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Fågel!

Mittimellan?

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Mittimellan?

Nej, fisk!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja minsann, klart att det var bättre förr. 4390 ligger man inne med, trots att jag var med på blåa tiden. Hade dock inte internet hemma vilket kan förklara en del.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Själv så ligger jag ungefär i mitten av dom registrerade användarna med id: 64516.

Såhär efteråt så känns det lite tråkigt att jag inte registrerade mig så fort jag började hänga här vilket var runt år 2003 när bredbandet kom ut till skogen...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

97 regga man sig, missade således när ÖÄ öppnades igen, tror jag.
Använt forumet innan men hej och hå orka regga.
ID: 101721

97 oh holy fszltk, det var ju jättenyligen jue.
Trodde jag hade reggat mig innan jag flytta hemifrån men nej, minns fel :/

Neewbe man känner sig nu.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Avstängd

Ojojoj, vad många av de gamla folket som plötsligt samlas här. Skönt att känna igen nästan varenda postare i en tråd.

Jag är medlem #246 tror jag det var.
Kan inte riktigt minnas hur länge jag var med på den blå tiden. Men det var rätt länge iaf.

Permalänk
Medlem

Jag snurrade runt på forumet nog ett år innan jag reggade mig. Sökte på felen på google och blev hitkastad så till slut var det bara att regga sig och använda den riktigta sökmotorn

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

34675 hade jag

slöade runt här ett tag innan jag vågade regga mig.. och varför jag reggade mig var helt enkelt den sköna tråden om rått fällor i gamla ÖÄ minns de fina inläggen Garland skrev

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk

jag hängde på swec i säkert 1 1/2 år innan ja reggade mig

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

ID 290. Var med på den blå tiden men kan inte minnas när jag reggade mig. Troligtvis slutet av 90-talet. Lite trist ibland att det inte går att komma åt alla gamla trådar.

Permalänk
Avstängd

Kul med folk som hängt här under 90-talet. Får det att låta som att det är sedan 95 eller nåt. Eller de som till och med säger specifika årtal som helt enkelt inte funkar.

Permalänk
Medlem

Hittade hit i mitten av 2003, då en polare tipsade mig. Tog dock ett tag innan jag registrerade mig. Inte särskilt oldschool, men det känns som man hängt här för länge ändå.

EDIT: ID var det ja! 38957

Permalänk
Medlem

Måste ha varit bingokväll som någon här nämnde, inte sett såhär mycket veteraner i samma tråd på länge.

Permalänk
Hedersmedlem

http://www.sweclockers.com/profil/?id=60

Inte reggad på blå tiden har jag för mig..?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.