Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
drjens: Testa demot. Tycker Broken bond verkar ha roliga uppdrag, gott om filmer men tyvärr är fighterna något av det stelaste jag stött på sedan Mortal Combat. :/

Testa demot o tyckte det var helt ok men jag följer naruto i både anime o manga så tror att jag kommer se förbi vissa fel som kanske finns iden eftersom man diggar serien hehehehhe.

Sedan har jag redan skaffat falout3,nhl09 och prince of persia sedan efter detta får det räcka ett tag heheheheh

övrigt...

Någon som vet något om relasea datumet för final fantasy ?????

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

Funkar det att lägga in spel på en extern disk, via usb?
En 120Gb känns ju värt att köpa när man får 1Tb för det priset...

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Nej, du kan inte spara alls på externa diskar, det enda som funkar är att spela upp video/audio/bilder från dem.

Samt för Final Fantasy, beräkna runt 2010 för Europa. Spelet har inte släppts i Japan än och de sa att de kommer börja med att översätta och porta till Xbox 360 så fort de har gjort det. Och spelet kommer tidigast i sommar/höst till Japan, square tar också alltid ca 6m-1,5 år på sig att översätta sina spel med.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Hej, jag undrar om man kan koppla in en datorskärm till xboxen och sen få högre upplösning precis som på en HDTV?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaffekopp9393
Hej, jag undrar om man kan koppla in en datorskärm till xboxen och sen få högre upplösning precis som på en HDTV?

Tack på förhand

Ja

Visa signatur

---

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Ja

najs, tackar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Nej, du kan inte spara alls på externa diskar, det enda som funkar är att spela upp video/audio/bilder från dem.

Samt för Final Fantasy, beräkna runt 2010 för Europa. Spelet har inte släppts i Japan än och de sa att de kommer börja med att översätta och porta till Xbox 360 så fort de har gjort det. Och spelet kommer tidigast i sommar/höst till Japan, square tar också alltid ca 6m-1,5 år på sig att översätta sina spel med.

Fy fan det är ju långt tid kvar och jag som hoppasdes på i sommar lol
tar det verkligen så långt tid att översätta ?

nåja får underhålla mig med annat så länge hehh som RE 5 när det kommer hehehe o kanske strett fighter heh

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens
Fy fan det är ju långt tid kvar och jag som hoppasdes på i sommar lol
tar det verkligen så långt tid att översätta ?

nåja får underhålla mig med annat så länge hehh som RE 5 när det kommer hehehe o kanske strett fighter heh

Kan meddela att det släpps ett tidsexklusivt RE5-demo den 26 Januari.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

BTW angående FF13, här är tillomed ett oficielt utalande om tidigast april 2010.

http://kotaku.com/5132555/you-wont-play-final-fantasy-xiii-un...

Vilket mest betyder att det kommer vinter 2010.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
BTW angående FF13, här är tillomed ett oficielt utalande om tidigast april 2010.

http://kotaku.com/5132555/you-wont-play-final-fantasy-xiii-un...

Vilket mest betyder att det kommer vinter 2010.

fy fan sjukt !!!!!!!!!!!!!!!!!!

nåja får underhålla mig med RE5
räcker ett tag

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Kan meddela att det släpps ett tidsexklusivt RE5-demo den 26 Januari.

Är det samma demo som släpptes i Asien?
För de har vi ju redan testat

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk

Hej, har problem att ansluta boxen till internet. Tror att jag läste här att det inte går att komma in på internet om man har en trådlös anslutning till tex datorn. Så måste man slopa det för att det ska funka eller?

Mvh Emil

Permalänk
Medlem

ehh, så det skulle inte funka att ansluta en 360 till internet om du har trådlös anslutning till datorn, ja det är skitsnack

hur har du nätet draget till 360'n?

/Daniel

Permalänk

Haha nu gick det plötsligt av nån anledning tack för hjälpen iaf

Permalänk
Medlem

hejsan !
kan man instalera program på sit xbox 360?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av suneson
hejsan !
kan man instalera program på sit xbox 360?

ehum.. alltså.. ja.. eh... va?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Köpte en xbox 360 premium idag.
Eftersom jag inte har hdmi ingång på min LCD-TV (har bara dvi-i) så tänkte jag att Composite kablarna man fick med får duga.

Allt var bra fram tills jag skulle testa spela kongfu panda som med. Då säger den att jag spelet inte stöder 50Hz och att man måste ställa om till 60Hz. När man gör detta så blir bilden super suddig, man kan knappt läsa texter längre.

Efter ha läst på forum så är det ända sättet man kan göra är att köpa hdmi->dvi kabel och plocka ut ljudet vi den andra utgången. Eller så köper man vga hd kabel och konverterar den till DVI. Dessa lösningar ligger på 300-400kr i normala butiker. Finns de ingen enklare lösning? Jag hade nöjd med med samma bild som jag har i 50Hz. Behöver ingen HD upplösning.

Visa signatur

//björn

Permalänk
Medlem

Beagle: Flytta piggen till TV (den som finns på Composite kablarna) sedan går du in i menyn där du ändrar upplösning och slå på 60hz, sedan ändrar du om till HDTV igen och det ska funka så nya sladdar ska inte behövas. (: Ändra dock inte i inställningarna sen för då får du göra om allt om jag inte minns fel.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Tackar, ska test göra de när jag kommer hem.

Hittade dock att Harald nyborg säljer en hdmi->dvi kabel för 99kr och de ligger runt knuten. Så de blir kanske att köpa en sådan ändå så får man HD också.

Visa signatur

//björn

Permalänk
Medlem

jag var och köpte den dära hdmi-> dvi kabeln idag men nu när jag pluggat in sladden hur får man ljud då man inte kan ha den vanliga sladden pga av att det sitter en fet meningslös klump på den?

Visa signatur

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haaken
jag var och köpte den dära hdmi-> dvi kabeln idag men nu när jag pluggat in sladden hur fasen får man ljud då man inte kan ha den vanliga sladden pga av att det sitter en fet meningslös klump på den

Jag gjorde som killen i denna videon (lite seg film, men han visar i slutet)
http://se.youtube.com/watch?v=z1hxuqkggrA

Visa signatur

//björn

Permalänk
Medlem

tack de funkade för mej me

Visa signatur

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Permalänk
Medlem

Viktig fråga , står inför ett dilemma , måste välja mellan Halo wars och street fighter !!! vilken skall man välja ???

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens
Viktig fråga , står inför ett dilemma , måste välja mellan Halo wars och street fighter !!! vilken skall man välja ???

Street fighter!! RTS på 360 är inte bra.

Visa signatur

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Postaldude
Street fighter!! RTS på 360 är inte bra.

inte? ser häftigt ut tycker jag

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

någon som vet ifall det kommer gå att lira GTA IV mellan pc/konsol?
har två polare som tjatar om att vi ska spela (fick spelet igår), men jag är osäker på om det kommer funka eller har dom kanske fixat till det?

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

drjens: Street Fighter funkar inte heller så bra på 360 med tanke på dess styrkors men jag hade ändå valt SF då jag är ett SF fan, går ju alltid att köpa sig en nice arcade sticka (vilket egentligen är ett måste till alla konsoller). (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
drjens: Street Fighter funkar inte heller så bra på 360 med tanke på dess styrkors men jag hade ändå valt SF då jag är ett SF fan, går ju alltid att köpa sig en nice arcade sticka (vilket egentligen är ett måste till alla konsoller). (:

Sant är även jag en strett fighter fan, tänker även köpa en arcade sticka men det kommer nog dröja kostar ju en slant det där hehhe

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

Vad gjorde patchen som kom till 360:n igår eller i förrgår?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fr1dd
Vad gjorde patchen som kom till 360:n igår eller i förrgår?

Undrar jag med, vart lite paff när de dök upp en ruta om att uppdatera.

//Gorian

Visa signatur

---