Permalänk

Gratis "projektsida"

Hej!

Någon som vet om en gratis "projektsida". Någon hemsida där man kan skapa ett utrymme och lägga in information och bilder. Typ forum del samt uppladdning utav bilder (säg inte facebook

Permalänk

Då säger jag Bilddagboken.se. Nej men ingen aning

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

wordpress.com ?

Visa signatur

Dator 1 i7 920 @ 3,2 ghz, GTX480
Dator 2 Phenom II 940 @ 3 ghz, GTX280

Permalänk

bilddagboken verkar vara mest fokus på bilder, ungefär som picbox. wordpress mer en bloggsida. Ingen av dessa är egentligen fel utan jag som gett lite för tunnt med info.

Sidan ska vara mer inriktad på projekt. Egentligen är en facebookgrupp rätt bra. Fler personer (speciellt inbjudna eller lösenordsskyddad sida) ska kunna kommunicera via något gränssnitt. Så man kan tex skapa en lista tillsammans och fylla på med punkter. Därefter ska det gå att tanka upp dokument och bilder till sidan.

Men ni ska ändå ha tack för tipsen!

Permalänk

vill ni kolla in worldpress så kan ni besöka min sida www.FuXord.org

så ser ni hur det kan se ut

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

En Wiki skulle nog också passa in på det du beskriver. Vi kör en internt på jobbet där vi delar dokument, TODO-listor, installationsbeskrivningar etc.

Dock vet jag ingen domän som kör detta publikt utan det är nog mest vanligt att man slangar hem ett Open Source-projekt och installerar lokalt.

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Kan erbjuda dig hosting space.
Subdomän också, t.ex. dsundelin.mina-filer.com
Såvidare du inte har en domän själv.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

http://office.microsoft.com/sv-se/groove/HA101650231053.aspx
nått i den stilen?
finns mängder av sånna där program, bara tog M$ som ett exempel för det var vad som ploppa in i huvudet snabbast...

Fast itne orkat läsa på, det där kanske är mer en applikation än weblösning.

Men vet iaf att jag sett liknande saker i online-format oxå

Permalänk
Medlem

Microsoft Office SharePoint Server är det första jag tänker på...fast gratis vetifan :/

Visa signatur

Chewbacca <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av razerrazer
vill ni kolla in worldpress så kan ni besöka min sida www.FuXord.org

så ser ni hur det kan se ut

Din blogg verkade intressant, hamnade på favoriter, får se hur länge den stannar dock

sry för OffT

Permalänk

b3nnart ; var inte meningen att sprida reklam. Bara att folk skulle få en inblick på Worldpress

OTTO : Är en snäll människa

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.