Permalänk
Hedersmedlem

Denna sitter jag med. Fått kommentarer på den ute

Permalänk

Hittade denna på junkyard

Lite gay men ganska roligt också

och denna:

Dock är jag lite osäker på storleken medium brukar vara stort på t-shirts så jag körde på small hoppas det inte är för litet nu bara.

typ 500kr med frakt vilket är sjukt billigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allstaar
Jag diggar Affliction T-shirts dock kostar dom en slant. Så kikar ni på dom så gillar jag det mesta. Här har ni rätt många ni kan kika på. http://store.soliscompany.com/aft.html

Har inte sett en enda person som har dom t-shirtarna jag har, rätt skönt att inte ha något som alla har. Och då bor jag i sthlm inte i en by.

Samma här, och tack för den länken! Brukar kolla på Venine, både i butiken och på nätet, men eftersom det är en svensk återförsäljare blir det mycket dyrare

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Bara jag som tycker det är ganska så trashigt med t-shirts med "roliga" tryck?
Känns som någonting den där "roliga" lite "crazy" killen har i Amerikanska filmer.

Så länge man inte är under 12 så kan jag inte förstå hur man kan vilja ha häftiga tryck, enfärgad it is!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Så länge man inte är under 12 så kan jag inte förstå hur man kan vilja ha häftiga tryck, enfärgad it is!

Usch, enfärgat är vad man hade i 2an när mor köpte kläderna. Nått mönster vill man ju ha Sen skulle jag kanske inte ha på mig nått med döskallar på, men helt enfärgat är ju inge skojj!

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Så länge man inte är under 12 så kan jag inte förstå hur man kan vilja ha häftiga tryck, enfärgad it is!

Jag kan se mig din stil framför mig, riktigt härligt svenskt anpassad och tråkig.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile
Samma här, och tack för den länken! Brukar kolla på Venine, både i butiken och på nätet, men eftersom det är en svensk återförsäljare blir det mycket dyrare

Kul att fler gillar Affliction. Jag såg även ett till märke jag inte sett så mycket av men som har snygga kläder också. Klicka på min länk sen brands sen på Monarchy, riktigt nice också.

Mvh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allstaar
Kul att fler gillar Affliction. Jag såg även ett till märke jag inte sett så mycket av men som har snygga kläder också. Klicka på min länk sen brands sen på Monarchy, riktigt nice också.

Mvh

En polare tipsade mig om Monarchy för ett tag sen, verkar vara riktigt sköna och ha bra passform. Har inte köpt nån än, men kanske ska ta tag i det, de är ju grymt snygga Härligt med shjyssta märken samlade i samma butik!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Usch, enfärgat är vad man hade i 2an när mor köpte kläderna. Nått mönster vill man ju ha Sen skulle jag kanske inte ha på mig nått med döskallar på, men helt enfärgat är ju inge skojj!

Jag delar upp mina T-shirts i två kategorier: Sådana jag har under en tjockare tröja för vanligt bruk på jobb/skola och sedan några "snyggare" med något hyffsat subtilt mönster iallafall.

Enfärgat funkar väl annars till det mesta, varav mönstrat är svårare att passa in med övrigt, imo.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Så länge man inte är under 12 så kan jag inte förstå hur man kan vilja ha häftiga tryck, enfärgad it is!

Tråkmåns... Sen "häftiga" tryck bör väl definieras lite... Inte direkt att man går runt med en t-shirt där det står typ gangstah eller så för att verka tuff, men t.ex. de som har "the joker" från batman tryckta på sig är ju sjukt nice!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Gillar den här hyffsat just nu:

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
*bild*

Köpt var?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Världens bästa band har ju givetvis också världens snyggaste tshirtar: http://www.bluecollardistro.com/isis/product_info.php?product...

Det är de enda band-tshirts jag kan tänka mig bära.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk

Finns många snygga tshirts, men jag tycker många kräver rätt person för att bära dem.

Jag själv funderar på att beställa någon med God bless the IPRED eller liknande, sedan den mest korkade jämförelsen som jag kan komma på.(får dock inte vara uppenbart att jag skämtar) Detta bara för att det är roligt att se ungdomars reaktioner. Nå får se vad det blir för någon. Btw så har jag hela vintern utomhus gått runt med en kommunistmössa.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Köpt var?

I London nånstans, kommer inte ihåg vad stället hette.

Men det var tydligen deras officiella WB's merchandise-kläder. Har jag för mig, så det lär ju inte vara så svårt att hitta.

Dock hittade jag ingen på http://www.wbshop.com/.

Permalänk

Grymt snygg slayer tröja, tänkte beställa den rätt nyligen, men självklart fanns det enbart i XL då

*edit* av tröjor jag har själv som fått flest kommentarer så är det nog min evil monkey tröja

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
http://upload.landslide.nu/upl/ColtrasteN/IMGP3537.jpg

Denna sitter jag med. Fått kommentarer på den ute

clownen är cool!
fan surt att han dog
var köpte du den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
clownen är cool!
fan surt att han dog
var köpte du den?

Rekommenderar att du läser tråden innan du postar.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Rekommenderar att du läser tråden innan du postar.

läste bara till hans post, ta det lungt

Permalänk
Medlem

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ganska fet ändå men stor jävla nördvarning.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Interstella
Denna!

http://img142.imageshack.us/img142/3449/nice.jpg

Page turn heter den
och finns på zoovillage.com

Ruskigt fräsch! Vet du om den finns kvar på zoovillage? Hittar nämligen den inte där.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cs_nörden
Ruskigt fräsch! Vet du om den finns kvar på zoovillage? Hittar nämligen den inte där.

Jag är inte 100% eftersom jag köpte min strax innan jul, men i värsta fall kan du hitta den här:

http://www.imaginaryfoundation.com/index.php?pagemode=detail&...

Hoppas det löser sig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Interstella
Jag är inte 100% eftersom jag köpte min strax innan jul, men i värsta fall kan du hitta den här:

http://www.imaginaryfoundation.com/index.php?pagemode=detail&...

Hoppas det löser sig

Okok, tack så mycket!