Permalänk
Medlem

så enkelt att beställa nya lurar var det inte..

Visa signatur

Cooler Master Mystique | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6750 @ 3,51 GHz | OCZ Reaper HPC PC8500 | Inno3D Geforce 8800GT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dal90
så enkelt att beställa nya lurar var det inte..

vad krävs då?

Permalänk
Medlem

Har ett problem på den nya datorn nu. När jag ansluter ipoden så kommer det upp i den här datorn i ca 15-20 sek. Sen bara försvinner den där ifrån. Så jag kan inte lägga över filmer etc där som extern hdd. Hur ska jag göra för att den alltid ska synas i den här datorn?

Permalänk
Medlem

Tjena får panik o lite hat mot ipod, har alltid kört creatvie..... Men det är min sambos ipod o vi vill spela upp en film från ipoden o se den på tv:n

Vi har den en köpt aduio/video kable för ipod video/nano kopplingen är inte svårt jag menar en vit,gul,röd sladd man skall sätta in på rätt ställa bak på tv;n eller i mitt fall på sidan..........

då kommer problemet , kommer ingen bild på tv den hitta inte signalen men ipoden kan man kolla på o ändra grejer men det står inte att den är ansluten till något !!!!!!!!!!!!

har även testat o koppla via usb men den sladd som med kommer (men detta är ju endast för musik o bild osv) men i alla fall då får den kontakt o man ser menun på tv o kan se på bilder o lyssna musik

!!!???????????????????????vad är det för något skumt något man missar????

TAck i för hand

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

Tänkte byta från min Ipod Classic 80 gb till en Ipod touch.

Är Touchen något att ha?
Tänkte mig en 32 gb, min Classic är nu fylld med 40 gb och minst 20 gb lyssnar jag aldrig på
Så storleksmässigt lär jag inte sakna min gamla.

Men som sagt, är den värd sina pengar?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Touch? Ja…

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Har en ny iPod Classic 120GB, laddade ner iMod-programmet för att höja maxvolymen men får meddelandet:
"No (supported) iPod was found!"

Finns det något annat som funkar eller vad ska jag göra?

Visa signatur

Efter regn kommer jordskred!

Permalänk
Medlem

Ta bort/justera volymspärren kan man ju göra i iTunes numera så speciella program för att göra sådant dör nog fort.

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Okej, vart hittar jag den inställningen i iTunes?

Visa signatur

Efter regn kommer jordskred!

Permalänk

Varför går du inte in på sladdfarmor.se och kollar. de har en aux-sladd som du kopplar in ipoden till bilstereon och dessutom hade de (väldigt retro) en kassette adaptor som man stoppar in i stereon och sedan ipoden. Sjukt bra!

Kanelbulle

Permalänk

jag har hört att man kan installera linux på sin ipod. men jag vet itne riktigt varför man ska göra det? vad blir det för fördelar med att göra det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av villenoppa
jag har hört att man kan installera linux på sin ipod. men jag vet itne riktigt varför man ska göra det? vad blir det för fördelar med att göra det?

Möjlighet att spela upp video i diverse format, ökat stöd för olika ljudfiler (Flaac etc), du kan köra spel som inte finns annars (Doom etc). Tror utvecklingen stannade för andra versionen utav den femte generationens video dock.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Min iPod kraschade för inte så länge sen och då försvann all min musik och så på den. Petig som jag är vill jag helst att all musik ska ha både låttexter och album covers, men jag är för lat för att göra om allt sånt igen. Finns det något program (något i stil med Amarok) till windows som kan fixa sånt automatiskt?

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk

Flytta musik mellan ipods

Hej!
Jag har sökt, men inte hittat nån tidigare tråd om detta så jag ställer min fråga här. Jag har haft en iPod nano av den gamla modellen några år, eftersom jag varit nöjd med den köpte jag idag en nano av den nyare modellen eftersom jag ville ha mer utrymme. Men all min musik jag har på den gamla går ju inte att föra över direkt. Finns det nåt sätt så man kommer runt detta märkliga hinder så man kan föra över musiken från den gamla till den nya?

Tack på förhand