Permalänk
Medlem

Söker en vårskjortjacka

Hej,

Jag letar efter en ny vårjacka, och skulle vilja ha en skjortmodell, alltså en jacka som i princip ser ut som en långärmad skjorta, men såklart grövre och varmare.

Den enda jag har hittat är denna, där modellen/typen precis är det jag letar efter, men tyvärr i rätt ful färg, och med onödiga märken på.

Någon som har sett en jacka liknande denna, men utan krimskramset på? Gärna i någon onlinebutik.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

nån som kan tipsa om snygg skinnjacka? är på jakt efter en vårjacka jag med, vill ha i skinn och den ska inte va jättekort men inget tält heller.

Permalänk
Medlem

Oh, skulle också vilja ha något i den stilen fast hel färgad. Rutorna såg alldeles för skogsmulle ut.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Citat:

Innan jag skapade tråden så tänkte på att lägga till "ingen flanell, jeans, eller läder", men så glömde jag bort det...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nej men faen, flanell är ju jävligt nice.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte hittar jackan på stayhard? Står "Tyvärr, hittade ingen produkt".

Flanell är ju bra om ska ut och jobba i skogen...

Permalänk
Medlem

Hehe, "Stay hard", hehe...

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk

Jag har själv en fodrad flanellskjorta, den brukar jag dock mest använda på landet Det verkar ju dock som det har blivit lite på modet nu så man får väl ta hem den.
Hittade iaf http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=36365&lcid=17|0&lbid=0&m=c&g=a som verkade trevlig. Tror det kan vara svårt att hitta en fodrad skjorta som inte är flanell.

Hade dock en http://www.carhartt-europe.com/workwear/jackets/EJ196-Lightwe... när jag var lite yngre, den är ju lite skjort-stuk, finns i lite olika färger, har för mig att det inte skulle vara överdrivet svårt att färga den själv om man nu så ville.

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Nej men faen, flanell är ju jävligt nice.

Yeah!
90talet all over again strös la lite grunge på det också!

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB