Få tillbaka mitt steam account igen

Permalänk
Medlem

Få tillbaka mitt steam account igen

Har inte spelat CS 1.6 på flera år men blev sugen idag. Laddade hem steam men problemet är det att jag har glömt mitt gamla användarnamn och troligtvis hade jag en annan mail på den tiden också :/

Har min productnyckel kvar dock men när jag skapade ett nytt account och ska aktivera så säger den såklart att nyckeln redan är aktiverad hos en annan user.

Hur går jag tillväga? Går det ens lösa? Tänkte ha lite nostalgi-kväll med polarna.

Permalänk
Medlem

skicka ett mejl och be de stänga av produktnyckeln eller säg att du har glömt lösenord och användarnamn. bevisa vem du är genom produktnyckeln. det kanske går...

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Skicka ett mail till Steam och berätta att du glömt ditt konto namn och lösen. Då kommer de självklart fråga om du har något bevis på att du har ägt kontot. Därför skickar du även med din CD-Key så kommer de ge ut ditt konto namn och så kommer du säkerligen få ett nytt lösenord.

Permalänk
Medlem

Tack för svar men hittade inga bra sidor på deras support, massa döda länka för mig :/

Oavsett lär man inte hinna få det att funka ikväll eller hur snabba brukar supporten vara?

Permalänk
Medlem

helgen är helig i USA så hoppas inte på mycket förrens på måndag.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Jag fick igång mitt skit snabbt när jag posta på helgen.

Som sagt bara maila steam och hoppas på att du får det funka tills ikväll!

Annars kanske du kan låna någons du känner eller lägga ut 99 kr på det?

Visa signatur

Rise and rise again and again. Like the Phoenix from the ashes. Until the Lambs become Lions and the Rule of Darkness
is no more.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hundeeen
Jag fick igång mitt skit snabbt när jag posta på helgen.

Som sagt bara maila steam och hoppas på att du får det funka tills ikväll!

Annars kanske du kan låna någons du känner eller lägga ut 99 kr på det?

Ok, låter sjukt lat men kan inte hitta någon bra mailadress direkt för detta typ av ärende? Minns du vilken du använde?

Edit: Fixade till lite dåligt språk