Permalänk
Medlem

Xbox money back

Hejsan är dte någon mer än jag som skickade in en blankät för ca 8 veckor sedan ihop om att få 500 kr tillbaka av microsoft? JAg har inte sett bnågra pengar från microsoft på mitt konto är det någon som fått sina pengar? JAg försöker hitta ett nummmer att ringa för att fråga om mina pengar men hittar inget lämpligt alternativ att vända mig till när jag ringer till microsofts kundsuport. Det finns kaske någon som har något nummer eller mail adress jag kan vända mig till.

Permalänk
Medlem

Du får nog räkna med att vänta desto längre än så..har för mig att det var mer än 10 veckors väntetid om jag inte minns fel då en polare köpte på samma erbjudande

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Jag köpte xbox första veckan det fanns, några veckor senare sänktes priset med nästan 2000 kronor och alla som hade köpt det innan prissänkningen skulle få två spel och en dosa som kompensation. Det tog ca 2-3 månader innan fedex plingade på dörren, så du borde nog få dina pengar snart om dom inte blivit ännu segare under dessa år

Permalänk
Medlem

jopp, skickade in för runt 5 veckor sedan, får väl se när slanten damper ner i lådan, och om den inte gör det så är det väl bara att kontakta dom och tjata lite.

Permalänk
Medlem

kul vänta 2 månader för en sketen femhundring..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
kul vänta 2 månader för en sketen femhundring..

Det är som skatteåterbäringen!:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Men är dte ingen som köpt xbox för ca 2 månader sen som fått sina pengar än då?

Permalänk
Medlem

själv köpte jag boxen 14e april. och hade tänkt skicka in blanketten imorrn. senast 15 maj ska dom ha fått in blanketten. får se hur länge man får vänta på återbäringen

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Köpte mitt i februari med det erbjudandet. Skickade nog in blanketten i mars nån gång och jag har inte fått mina pengar ännu iaf.
Fast de verkar ha förlängt erbjudandet, min lapp skulle vara inne senast 12 april har jag för mig.

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Det är som skatteåterbäringen!:P

A kassan? unjefär lika dryg utbetalning...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Kan nån förklara varför man får pengarna tebax?

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Kan nån förklara varför man får pengarna tebax?

Är en kampanj, man får 500kr tillbaka om man köper ett 360 med en extra handkontroll eller något utvalt spel.

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför man inte sänker priset direkt i butik?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Någon som vet varför man inte sänker priset direkt i butik?

Det skulle ju vara alldeles för enkelt, mycket roligare att fylla i en krånglig lapp

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kberg
Det skulle ju vara alldeles för enkelt, mycket roligare att fylla i en krånglig lapp

Iofs, skulle vilja se statistiken på antalet som skickar in dessa lappar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Någon som vet varför man inte sänker priset direkt i butik?

Jo för att det är Microsoft som står för pengarna och kampanjen inte butiken i sig

Visa signatur

Terese

Permalänk
Medlem

Jag fick mina pengar insatta idag
Heja microsoft . . . eller vem det nu är som står bakom det här

Det tog sin lilla tid, men vafanken

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrester
Jag fick mina pengar insatta idag
Heja microsoft . . . eller vem det nu är som står bakom det här

Det tog sin lilla tid, men vafanken

Var det länge sedan du skickade in grejorna eller gjorde du nåt specielt?

Har inte dykt upp något hos mig iaf.

Permalänk
Medlem

Har för mig jag köpte min xbox i januari eller nåt.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300