Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem

Hoppas på att de bli co-op online med

Då har man köpt sin första DS3, har sett det som en onödig utgift. Men mina gamla kontroller har fått sina smällar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Verkar som det blir ett MP läge i nya Uncharted
http://www.joystiq.com/2009/04/24/infamous-pre-order-box-reve...

Samma stämning som ettan, lite svårare pussel, Co-op och MP så är det ett perfekt spel. Hoppas på det

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

Har spelat Fat Princess betan ett par dagar och jag måste säga att jag är positivt överaskad över hur roligt spelet är.

Rekommenderar alla att köpa den när den kommer ut, ni kommer inte bli besvikna.

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Hoppas på att de bli co-op online med

Då har man köpt sin första DS3, har sett det som en onödig utgift. Men mina gamla kontroller har fått sina smällar

Första DS3a?
Jag tyckte som du, onödig utgift. Köpte min första för ca 4 månader sen, nu har jag 4:a stycken av nån anledning

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Testpilot

Finns det nån trevlig utländsk sida där man kan köpa en DS3-kontroll billigt? är trött på att låna jobbets kontroll när jag vill spela två spelare

Det här är ju rätt billigt och är även gratis frakt men finns det kanske nån ännu bättre?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12677 (60 dollars)

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Varför betala 480kr för en kontroll som du troligtvis kommer få betala tull på ?
När du kan köpa samma från wesellcd för 470kr inkl frakt ??
Sedan vet jag inte om spelbutiken 5% prisgaranti gäller på den, men isf blir det ju ännu billigare.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Första DS3a?
Jag tyckte som du, onödig utgift. Köpte min första för ca 4 månader sen, nu har jag 4:a stycken av nån anledning

Japp den första, riktigt skön i Killzone 2 Fast stör mig fortfarande lite på hur känslan på kontrollen i spelet är. Den känns seg o skum så de är svårt att sikta ordentligt, Sen har dem crouch knappen helt åt helvete. Varför kan man inte bara ha ett standard kontrollschema till alla spel?! Alla borde köra på det som CoD.

Permalänk
Medlem

fan jag trodde ps1 spelen bara funkade på 60gb versionen, men så var det ju inte! så nu sitter jag och lirar tekken, yeah

Permalänk
Medlem

Tekken 1-2 är klassiker, men köp annars tekken: Dark Ressurection från PSN, är ett väldigt bra tekken det med.
Sedan slipper man skivor också

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Japp den första, riktigt skön i Killzone 2 Fast stör mig fortfarande lite på hur känslan på kontrollen i spelet är. Den känns seg o skum så de är svårt att sikta ordentligt, Sen har dem crouch knappen helt åt helvete. Varför kan man inte bara ha ett standard kontrollschema till alla spel?! Alla borde köra på det som CoD.

De har själva sagt att kontrollen och "farten" är som de är för att ge mer av en taktisk-shooter känsla.

Och jag kan väll till en viss del hålla med dem, de blir inte lycka mycket "spring och skjut" online

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

man får tydligen fri tillgång till den betan om man skaffar sig infamous när det släpps i maj.

är själv inte så sugen på det hela.
diggade storyn i uncharted men gameplayen var lite dryg ibland.

sen är det faktum att man ska utomlands i 2 månader en bidragande faktor

edit: läste vidare nu på en av länkarna och såg att det fanns coop också. coop är alltid kul.
köpte liksom army of 2 när det kom ut bara för att det var coop

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man kan strema en sändning från viasat ondemand från dator till ps3? Det är hockey nu och sitta vid datorn är inge höjdare...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hmm, nån som har koll på spelet Dante's Inferno?
Hade för mig att de skulle vara ett 360 exclusive, men nu såg jag att på gametrailers att de ska komma till ps3an också

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

har aldrig hört nåt om exklusivitet på det spelet.
verkar ha en viss charm

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

Är sugen på att skaffa en mic till Guitar Hero: Metallica, och undrar om dom till singstar fungerar till GH?

Eller är det bättre att skaffa GH mikrofonen i stället för att köpa valfritt singstar spel?

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Pro V2 / AMD Ryzen 9 5900X / Kingston 3200MHz 4x16GB / Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming Rev2 OC / Fractal Design Edison M 750W / Kingston M.2 960GB / Cooler Master Hyper 212 Black Edition / Corsair 4000D Airflow / Win 10

Permalänk
Medlem

tydligen så ska gh:metallica (och world tour också för den delen) använda sig av usb-mickar.

singstar ansluter visserligen delvis via usb (adaptern för micarna)
men det kan möjligen bli nåt strul där.

vill du vara absolut säker på att skiten funkar så är det nog en officiell mick som gäller.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

Singstar mic´s fungerar med GH World Tour och senare. Har bägge själv.

Visa signatur

/Anders

Permalänk
Medlem

Vilket rymd shooter lir är det bästa på ps3? Jag kör Super Stardust HD nu och vill ha nåt bättre. Nån här som brukar spela multiplayer på killzone2? Jag heter dkronell, rätt kass men har hyfsad rang

Visa signatur

hardqare.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk

Tack för hjälpen.
Tar nog och köper en GH mic, det blir billigast så

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Pro V2 / AMD Ryzen 9 5900X / Kingston 3200MHz 4x16GB / Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming Rev2 OC / Fractal Design Edison M 750W / Kingston M.2 960GB / Cooler Master Hyper 212 Black Edition / Corsair 4000D Airflow / Win 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Total_Cu
Vilket rymd shooter lir är det bästa på ps3? Jag kör Super Stardust HD nu och vill ha nåt bättre. Nån här som brukar spela multiplayer på killzone2? Jag heter dkronell, rätt kass men har hyfsad rang

Beror på vad man är ute efter Söldner-X är grymt svårt märkte jag jämnfört med Stardust som är mer casual.
1942 är förvisso inte rymdspel, men ändå ett bra shoot 'em up.

Edit: Glömde totalt av Astrotripper och Novastrike, inte spelat dem på länge.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr_Spackel
Beror på vad man är ute efter Söldner-X är grymt svårt märkte jag jämnfört med Stardust som är mer casual.
1942 är förvisso inte rymdspel, men ändå ett bra shoot 'em up.

Edit: Glömde totalt av Astrotripper och Novastrike, inte spelat dem på länge.

Tack för tipsen. Jag letar ett spel i klass med Gradius V.

Visa signatur

hardqare.com

Permalänk

Jag hoppas inte detta är den nya designen på PS3'an som det ryktas om:

http://nextgamer.nl/index.php?pagina=nieuws/lezen&id=2290

Kommer dock vänta med att köpa ett PS3 tills en prissänkning eller en ny mindre design.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Ser jätte fejk ut. Varför skulle dem göra PS3an så ful för?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Ser jätte fejk ut. Varför skulle dem göra PS3an så ful för?

Jag tror den ser bättre ut än vad den gör på bilden. I.o.m. att dom antagligen kommer att göra en prissänkning detta året, så vill dom spara in på dom flesta delarna. Detta är ju bara spekulationer från min sida

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Första Infamous recensionen har dykt upp och man måste säga att IGN inte snålar med sina poäng!.

Blir ett solklart köp verkar det som näär det nu kommer hit till lilla Sverige!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Det kommer 27maj. Jag förbokade Special Edition igår på webhallen.

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk
Medlem

hmm jag blir allt sugen på spelet men har nog inte cash över till att skaffa det

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010