Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vivace
C3PO har landat. Nej då. Men du kanske borde överväga att höja datorn lite istället för att ha den stå på fodral.

Ska det har bara inte haft tid:P

Visa signatur

Speldator: | Intel i7 2600k @ 4.2GHz | Corsair 16GB | 2xGTX 470 SLI | Asrock Extreme4 | SSD Intel G2 80GB |

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! 10 poäng!

Permalänk

tycker det vart riktigt bra så mycke snyggare en orginalet gillar fronten starkt skulle vilja se lite night shot bilder med lysrören på

Permalänk
Medlem

Schyte mugen/infinity ftw

Permalänk

Way to much kylpasta, tänk på att det bara ska fylla igen de mikroskopiska hålen mellan processor och kylare.

Permalänk
Medlem

mmm... du får bätre kylning om du bara lägger en liten klick på mitten av processorn som sprider sig med trycket, eller lägger en tunn lina i den riktning kärnorna sitter.......och ha en liten tyb flaskborste och damma lite med damsugaren brevid i dina kylflänsar så du slipper hindring av luftflödet för du har inte så mycket ventilation i lådan.... gillar star-wars stuket det är grymt på rätt ställe ! Jag tycker helsvart är lite tråkigt om det inte har lite snygga kontraster.
Själv kör jag nog mer Star Trek ( gammal trekker som jag är )

Luke ! I am your father !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 93karlsson
tycker det vart riktigt bra så mycke snyggare en orginalet gillar fronten starkt skulle vilja se lite night shot bilder med lysrören på

Kan fixas ska bara bli natt först:P

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Way to much kylpasta, tänk på att det bara ska fylla igen de mikroskopiska hålen mellan processor och kylare.

Tack för tipset, men jag fick iaf ner graderna en aning på processorn.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av shagy
mmm... du får bätre kylning om du bara lägger en liten klick på mitten av processorn som sprider sig med trycket, eller lägger en tunn lina i den riktning kärnorna sitter.......och ha en liten tyb flaskborste och damma lite med damsugaren brevid i dina kylflänsar så du slipper hindring av luftflödet för du har inte så mycket ventilation i lådan.... gillar star-wars stuket det är grymt på rätt ställe ! Jag tycker helsvart är lite tråkigt om det inte har lite snygga kontraster.
Själv kör jag nog mer Star Trek ( gammal trekker som jag är )

Luke ! I am your father !

Ventilation är det egentligen riktigt bra. Mycket bättre än i min gamla dator Den är rätt så tyst också. Får tänka på kylpastan nästa gång. Kul att du gillar utseendet iaf :D:D

Visa signatur

Speldator: | Intel i7 2600k @ 4.2GHz | Corsair 16GB | 2xGTX 470 SLI | Asrock Extreme4 | SSD Intel G2 80GB |

Permalänk
Medlem

Lägg upp en bild på hur det blev med lysrören. Funderar på att göra mina lite mörkare oxå.

Permalänk
Medlem

Det vart bra! Gillar personligen inte guldigt men du gör nog det.

Eftersom det nu vart så bra så ska jag ta upp smådetaljer som du kunde gjort bättre:

* Toppen. Sätta fläkten på insidan eller något liknande?
* Höja upp den på något sätt. Spelfodral är inte så snyggt.
* På sista bilden så ser den... Inte bra ut på ovansidan. Typ fingeravtryck eller liknande.
* Måla optiska enheten. Antingen svart eller guld, du bestämmer.
* Night shot med lysrören, lät som att det skulle bli snyggt.

Men eftersom det var många bilder av mestadels hög kvalitet och du berättade alltid vad du höll på med och så, jag tycker du ska ha en tia. Detta galleri är mer spännande än vanligt. Trots att det var många bilder så orkade jag hela.

En fråga bara, du är dyslektiker va? Eller är du som jag, ganska ung?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Inte i min smak 1p.

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.

Permalänk
Medlem

Verkar som att min kommentar inte kom fram... skickar om den

Cool, lite art deco över det hela.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Way to much kylpasta, tänk på att det bara ska fylla igen de mikroskopiska hålen mellan processor och kylare.

Det skall vara en "sträng" och inte en klick

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk

allting var jättefint i början och jag kan tänka mig att det blev det sen också men ljuset och allt gjorde att det såg välldigt tråkigt och fult ut.
du får en 8'a då jag vet att chassit är snyggt irl, synd att bilderna förstörde bara

Permalänk
Medlem

Det var knappt jag orkade läsa mig igenom all särskrivning och grammatikfel.
Men för att du är så engagerad i projektet så blir det en 9'a av mig.

Visa signatur

Jag gillar inte sär skrivning och försöker att und vika det