Gammalt spel efterlyses

Permalänk

Gammalt spel efterlyses

Jag vet att det här är långsökt men brukar ju kunna finnas någon som har benkoll på gamla spel

Problemet är dock att jag inte kommer ihåg titeln. Jag spelade en demo på detta spel för en massa herrans år sedan på PC. Om jag minns rätt var det ett actionlir i tredjeperson i en vikingainspirerad fantasymiljö. Pulveriserade man tillräckligt många motståndare i följd gick man in i någon form av bärsärkargång.

Inte mycket att gå på, jag vet. Men skulle uppskatta om någon har tips på titlar, hur långsökta de än må vara.

//Wiik

Permalänk
Medlem

Det låter som Rune
http://www.runegame.com/

Visa signatur

E8400 @ 4,2 ghz | Thermalright Ultra 120 eXtreme | Asus P5Q-Deluxe | 4Gb Corsair 8500 | Asus GeForce ENGTX560 TI DCII | Corsair AX 850W 80+ GOLD

Permalänk
Medlem

japp, det måste vara rune, det var kul som attan tyckte jag då det kom

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk

SJÄLVKLART! Tusen tack! Hoppas det går att få tag på något vis.

Tusen tack åter igen

Permalänk
Medlem

Jag och några polare lirade ganska mycket Rune: Halls of Valhalla för ca 2år sedan, man blir förvånad över hur många som fortfarande spelar online.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anderswiik
SJÄLVKLART! Tusen tack! Hoppas det går att få tag på något vis.

Tusen tack åter igen

Jag har ett original i princip oanvänt, ifall du inte får tag på det nån annan stans.
Spelade det aldrig, installerade bara så skivan är i gott skick.

Visa signatur

E8400 @ 4,2 ghz | Thermalright Ultra 120 eXtreme | Asus P5Q-Deluxe | 4Gb Corsair 8500 | Asus GeForce ENGTX560 TI DCII | Corsair AX 850W 80+ GOLD

Permalänk

Rune (med uppföljare) är vansinnigt bra att spela på lan. Sjukt kul när man är 5-8 pers och hugger av varandra armarna och slår varandra med varandras huvuden och ben i deathmatch

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Har spelat Rune Hov aktivt i 9 år ungefär. Utan någon större break från spelet. Bästa online-spelet hittills som jag har spelat, sitter fast som en krok.