Crysis vs crysis warhead

Permalänk

Crysis vs crysis warhead

Vilket spel är längst utav dem 2?

Köpte crysis warhead för drygt 2 dagar sen jag varvade de på 5 timmar tyckte dock att d gick aldeles för snabbt?

Funderar på att köpa crysis 1 för att få fortsätta samma spelkänsla, men nu är frågan: Är crysis 1 längre än warhead eller är det tvärt om?

Tack för svar och tips!

Permalänk
Avstängd

Crysis är längre, vilket är föga förvånande eftersom warhead är en expansion.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaleid
Crysis är längre, vilket är föga förvånande eftersom warhead är en expansion.

warhead är ingen expansion..

Permalänk

Men man kan inte kalla det uppföljare heller :S Nog mer en expansion än en uppföljare.

Permalänk

tack så mycket

Permalänk
Medlem

Ett tips är att spela på en högre svårighetsgrad. Oerhört mycket av känslan i Crysis går förlorad om du kan spela det som du spelar Quake, Unreal eller annat "snabbt" FPS lir. Spelet kommer enligt mig inte till sin rätta om man inte är tvingad till att både smyga och utnyttja sin dräkts alla egenskaper fullt ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeddyWong
Men man kan inte kalla det uppföljare heller :S Nog mer en expansion än en uppföljare.

Det är ingedera. Det är en parallellkampanj.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net