Den stora tråden om Erepublik [Hjälp Sverige att ta över jorden! (börjar med Norge)]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
torikka@live.se
realin@hotmail.com
torikka2008@hotmail.com

Invite skickat.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av izaak
Varför inte?!
isac.rosen@gmail.com

Skickat.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MIN DATOR --> CPU: Intel Core i5 750 2,66GHz | RAM: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB | HDD: Samsung 1TB | Moderkort: Asus P7P55D Pro | PSU: Corsair HX750W | GPU: PowerColor Radeon HD5870 | OS: Windows 7 Professional 64 bit | Chassi: Cooler Master HAF 922

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Umarrion
verkar kul

Umarrion@live.se

Skickat!

Tänk på att registrera er i sverige och i svealand så ni får Q5 sjukhus!

Återigen, tänk på att det är ganska tråkigt i början. Skaffa jobb, jobba en ggr per dag, träna styrka en ggr per dag..

Men när ni har styrka 4 (tror det tar 17 dagar) så kan ni gå med i pansartrupperna och då får ni 60% av er träning betald av svenska staten vilket är jäkligt bra. Ni får alltså gratis vapen av staten att slåss med.

Så häng i tills ni åtminstone har provat på livet som soldat i pansartrupperna ett par veckor.

Permalänk
Medlem

Nu är det spännande tider i erepublik! Vi står på randen till världskrig. Onda makter mobiliserar inför en storoffensiv mot USA, en av våra käraste bundsförvanter. Detta kommer bli en styrkemätning utan dess like och segraren kommer stå med världen i dess händer.

Sverige behöver desperat mer folk om vi skall behålla vår suveränitet. Våra vänner Norge och Danmark är nere på knäna och Ungern smyger runt knuten och sniffar efter blod.

Säkra Sverige, slut upp i leden och anmäl er på erepublik.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av no7
Skickat!

Men när ni har styrka 4 (tror det tar 17 dagar) så kan ni gå med i pansartrupperna och då får ni 60% av er träning betald av svenska staten vilket är jäkligt bra. Ni får alltså gratis vapen av staten att slåss med.

Så häng i tills ni åtminstone har provat på livet som soldat i pansartrupperna ett par veckor.

Låter intressant. Men är det mycket krigande för Sveriges del?
Jag hänger i Romanina och enda anledningen till det är för att det nästan alltid finns ett krig att strida i per dag, så jag har typ alltid 100 wellnes.

EDIT: Hur går man med i pansartrupperna isåfall btw?
Eller finns det ännu bättre gäng att gå med i, då jag är kapten rang.
Styrka=7.68
fighter: 302
Tot dmg:6698 / 9000(ganska usel för så många fighter )

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av no7
Skickat!

Tänk på att registrera er i sverige och i svealand så ni får Q5 sjukhus!

Återigen, tänk på att det är ganska tråkigt i början. Skaffa jobb, jobba en ggr per dag, träna styrka en ggr per dag..

Men när ni har styrka 4 (tror det tar 17 dagar) så kan ni gå med i pansartrupperna och då får ni 60% av er träning betald av svenska staten vilket är jäkligt bra. Ni får alltså gratis vapen av staten att slåss med.

Så häng i tills ni åtminstone har provat på livet som soldat i pansartrupperna ett par veckor.

jag har inte fått nåt mail?

Permalänk

laurinkalle at gmail.com

Verkar kul.

/Kalle

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ph33r
Låter intressant. Men är det mycket krigande för Sveriges del?
Jag hänger i Romanina och enda anledningen till det är för att det nästan alltid finns ett krig att strida i per dag, så jag har typ alltid 100 wellnes.

EDIT: Hur går man med i pansartrupperna isåfall btw?
Eller finns det ännu bättre gäng att gå med i, då jag är kapten rang.
Styrka=7.68
fighter: 302
Tot dmg:6698 / 9000(ganska usel för så många fighter )

När du har styrka 8 och rang kapten så kommer du med i fallskärmsjägarna. Passa på att gå med i pansartrupperna medan du kan.

Det är alltid en trade-off med att vara i sverige och kanske inte få strida så ofta eller att vara i rumänien och strida ofta men inte bidra till sverige... Det har senaste veckorna varit dubbelt olyckligt då någon sorts bugg i spelet gjort att sveriges militärpakt med usa inte har kickat in vid de träningskrig som varit.

Men nu är det alltså världskrig på gång och Ungern går via england mot usa (england ger upp skotland frivilligt) och indonesien går vi japan in mot usa (japan ger indo fri lejd). Detta har de uppenbarligen planerat länge och detta maktblock är nog ganska överlägsna. Sverige skulle behöva 10-dubbla sin spelarbas för att kunna vara en motpol. Det är idag kanske 400-500 aktiva svenska spelare vilket är otroligt dåligt för ett sånt internet-aktivt land.

USA är största landet men deras arme är inte så stark och de är inte så bra organiserade. Det blir nog svårt för dem att klara av ett fler-frontskrig med de absolut starkaste militärmakterna. Ungern är oerhört starka, välorganiserade och effektiva. De plöjer ned det mesta.. Skall bli kul att se detta spektakel.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

cat_fish_1@hotmail.com,laurinkalle@gmail.com,tobban14@hotmail.com,Umarrion@live.se

Skickat.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av no7
När du har styrka 8 och rang kapten så kommer du med i fallskärmsjägarna. Passa på att gå med i pansartrupperna medan du kan.

Som sagt, hur gör man detta isåfall, genom något forum, vilka ska man snacka med?

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Permalänk

Går tydligen att regga på sidan. Sorry att jag missade det.

/Kalle

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laurinkalle
Går tydligen att regga på sidan. Sorry att jag missade det.

/Kalle

Man får guld(5?) om man reggar sig genom en invite, det är till stor nytta i början.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ph33r
Som sagt, hur gör man detta isåfall, genom något forum, vilka ska man snacka med?

Ah, sorry. Det är superenkelt. Du går till erepublik.se och reggar dig på forumet, samma namn som i spelet. Där kan du även få startbidrag på 30sek. Men under military delen finns två trådar, en tråd för pansartrupper och en för jägarna. I detta forum får man även all nyttig info som behövs. Finns en "utbildningsverket" del som är suverän för nya spelare och andra, som tex företagare.

Permalänk

Om du vill bli medlem och även hjälpa en annan svensk få lite pengar, men inte orkar vänta på en inbjudning. Då är det bara att följa denna länk: http://www.erepublik.com/en/referrer/Olympic+Fire

Permalänk
Medlem

Jag älskar textbaserade online-spel, skicka gärna en invite till:
minmail@hotmail.com (speedball FTW;))

Edit: jag körde spelet ett tag men jag fastnade aldrig för det.
Jag håller mej till mitt kära Hattrick

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

SAiKoU är inbjuden.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikswe
Jag vill vara med!!

hjansson7@gmail.com

Bara klicka och regga sig.

http://www.erepublik.com/en/referrer/Lumme

Permalänk
Medlem

Som sagt tidigare, det är tråkigt i början, men häng i en stund.

Om inte annat så är det bara 10-40 sekunder per dag som behövs och Sverige behöver all hjälp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lumme
Bara klicka och regga sig.

http://www.erepublik.com/en/referrer/Lumme

Jag var under den bestämda uppfattningen att referral länkar inte var tillåtna på forumet ?

Permalänk
Medlem

Detta vore roligt att prova på -> zelloxy@gmail.com

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

zelloxy och piddeman är inbjudna.