Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

kan inte installera medal of honor airborne!

Permalänk

kan inte installera medal of honor airborne!

tjenare! jag behöver lite hjälp nu!

det är nämligen så att ja köpte medal of honor paketet med alla gamla och nya spel i! men till problemet.... jag kan inte installera airborne! men pacific assault och dom andra går fint! och när jag försöker installera airborne så skriver jag in cd keyn och sen väntar så kommer det upp installering av physX... sen händer de inget mer! absolut inge mer!

jag har vista 64bit och min dator består av

amd 940 processor
9800gt
320gb hårddisk

tacksamm för hjälp! grymt sugen på o spela medal of honor airborne!

Visa signatur

jag ÄLSKAR motocross!!

Permalänk

I have same problem...same OS . i have read that un-installing your version of PhysX through ADD/REMOVE programmes , then letting MOH Airborne install its version Of Phys X which is 7.000 somesomething and is sure to be an older version that you already have, can help...I have also read that you may need to have WINDOWS Firewall enabled to be able to install this....google it.
I am busy playing something else so i will only try these measures when i nned to...If you try 'em and they work..please post back ..thanks

Permalänk
Medlem

Hade samma problem för inte så länge sen och jag märkte att så fort den gammla physx installationen kicka igång så försvann rutan bara så jag avinstallera all physx från datorn och testade och det funkade klockrent

Permalänk

tack så j#¤#vla mycke spelet funkar nu! o ja spelar det för fullt!! riktigt skön grafik för o va ett lite äldre spel i affären! online är sket roligt!

TACK!!!!!

mvh Robin!

Visa signatur

jag ÄLSKAR motocross!!

Permalänk
Avstängd

Bra spel, men åt h-e för några banor. Dom borde ha lagt ner mer tid på expansion så att man fick ut mer av spelet. Nån som vet om det kommer släppas några fler Medal Of Honor spel?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Jepp ifall man har någon nyare version av PhysX installerad så kan man inte installera MoH: Airborne. PhysX måste avinstalleras först. Sedan så SKA det fungera problemfritt.

Vet inte hur länge jag satt med det problemet förra året innan jag gjorde en sökning på google. xD

"Google is your friend"

Har samma problem. Men om jag avinstallerar PhysX sen installerar spelet kan jag sedan installera den senaste PhysX igen utan några problem?