Daemon-tools lr Alcohol 120%

Permalänk
Medlem

Daemon-tools lr Alcohol 120%

Har någon hittat någon verison eller liknande program som d-tools/Alcohol 120% där man kan göra en imagehårddisk av iso filer så man slipper bränna ut?
Mvh

Permalänk
Medlem

Förstår inte frågan riktigt.. de program du nämner gör ju precis det du söker?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

Glömde kanske tillägga att de ska fungera till windows 7

Permalänk

Daemon funkar, Virtual Clone Drive funkar...

Visa signatur

Q6600 @ 3.2GHz | 2*4 Corsair XMS2 5-5-5-12 @ 1003 | Club3D HD4850 | Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Hmm får verkligen inte d-tools att fungera, men ska testa Virtual Clone Drive nu! tack!

Permalänk
Medlem

Som sagt så funkar nu Daemon Tools beta version under Windows 7 sedan ett tag tillbaks.
(Windows varnar fortfarande för programmet dock när du installerar p.g.a. de tidigare problemen med Daemon Tools)

http://www.daemon-tools.cc/eng/products/dtLite

edit: har du Beta, RC eller RTM? Vet att drivrutinerna till mitt ljudkort inte funkar till RTM, men funkar felfritt i RC'n. Kanske är något liknande med DT.

Permalänk
Hedersmedlem

MagicDisc fungerar bra för mig i Vista och hemsidan anger att det funkar för windows 7.
http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-overview.htm

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Virtual Clone Drive! Lätt skönaste jag provat hittills.

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho