Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

Vill gärna också ha en. Sprider självklart vidare mina invites till er forum-medlemmar.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

Även jag är högst intresserad av en invite.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Tar också jättegärna en invite!

Permalänk

Anmälde intresse samma dag som det gick och bara ett litet tag efter (kommer inte ihåg exakt hur långt efter men det var inte hemskt långt efter) och jag fick ändå ingen invite av de 100 000 som skickades ut men om någon vill ge ut så tar jag gärna en.

När/om jag får wave av google och får invites så kan jag mycket väl tänka mig att ge ut några till swec medlemmar men jag ska ge bort i alla fall två till IRL vänner som också är intresserade.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

En invite skulle inte sitta fel

Visa signatur

| Intel Core i7 5820K 3,3GHz @ 4,2 GHz |PowerColor Radeon HD6950 PCS++ 2 GB | ASRock X99 Extreme4| G.Skill Ripjaws 4 Red DDR4 PC21300/2666MHz Intel X99 CL15 4x4GB | EVGA SuperNOVA G2 750W |Intel 530 Series SSD 240GB |NZXT Source S340 | Cooler Master Nepton 280L |

Permalänk
Medlem

Jag har anmält intresse, men tar gärna en invite om någon får en. Självklart skall mina eventuella invites spridas vidare till sweclockers.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Är det inte helt omöjligt att få en?
Men jag tar gärna en ändå.

"Google Wave is still in active development. It is expected to continue to be so until later in 2009. It was launched to about 100,000 users on 30th September. Google Wave access can be requested. Developers have been given access to Wave proper, and all wave users invited by Google can invite up to 8 others. Those who receive indirect invitations (were invited by someone who was invited by Google) are not able to invite others."

Permalänk
SpelClockers

Jag tar också en om det finns kvar

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem

Säger som alla andra: Invite plz

Permalänk

Jag tar jättegärna en invite. Om jag får

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

jag väntar på invite-mail nu. Det ryktas dock om att de skickas ut manuellt, alltså borde det komma under nästa vecka.

Permalänk
Medlem

skulle ju gärna med ta en invite om någon råkar ha en till övers..

Permalänk

Absolut Intresserad :)!

Permalänk
Medlem

känns knappt lönt att skriva nu när man är såhär sent ute, men gör det ändå! ge mig en invite!

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Musikälskare

Mycket intresserad, PMa gärna

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GuTsaV
jag väntar på invite-mail nu. Det ryktas dock om att de skickas ut manuellt, alltså borde det komma under nästa vecka.

Samma här, nån som fått sitt? Har väntat sen i fredags eftermiddag, nada än så länge

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite, delar givetvis med mig om jag får en! Tack

Visa signatur

Primär - C2D T6500 :: 4GB :: Mobility 4570.
Sekundär - AMD64x2 6000+ :: 2GB :: 8800GT 1GB

Permalänk

Den som har en över får gärna PM:a över en invite till mig, sprider givetvis vidare...

Tack!

Permalänk
Medlem

Det här vill jag verkligen utvärdera, jag tar gärna en invite och om jag får sprider jag det vidare. Hook me up please!

Mvh
Peter

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en och skickar givetvis vidare på SweC!

Visa signatur

5600X | ROG STRIX X570-F | 4x8Gb Crucial 3600 CL16 | Sapphire Vega56 + Morpheus II | WD Black SN850 1TB | CM Silent Pro Gold 700w

Permalänk
Medlem

Tar jättegärna emot en invite om det är någon som har. Lovar på det att i så fall ge tillbaka alla invites jag kan ge till de i forumet som ännu inte fått. Uppdaterar denna post om jag fått invite. maila@: chrisportsman@gmail.com

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en invite

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag postar återigen det Coopdeo skrev:
"Those who receive indirect invitations (were invited by someone who was invited by Google) are not able to invite others."

Alltså, dom enda som har några invites att ge ut är dom 100 000 som fick invites från början.
Dessa har 8 st, och dom har säkerligen 8 nämre vänner, än att gå och ge bort invites till random-personer på ett forum..

Idéen här var bra från början, om alla nya även dom hade fått invites (då hade det inte krävts så många "orginal"-användare för att få systemet i rullning), men eftersom systemet inte är sådant så tror jag personligen att största sannolikheten att få sig en invite är:
http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=google+wave&...

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=...

Permalänk
Medlem

jag tar gärna också en, pretty pretty please

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tar gärna en invite, har också enlistat mig för att kunna ge invites till er

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Skulle också vilja få en invite.
Kommer även dela ut invites om jag får möjlighet.

Permalänk
Medlem

önskar också invite:)

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Vore skoj att testa, finns det fortfarande möjlighet är jag intresserad!

Permalänk
Medlem

skulle inte sitta fel med en invite!