Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Medlem

Vore asgrymt om någon kunde ge mig en invite, har kollat typ alla videos på youtube och officiella hemsidan.

Permalänk
Medlem

Om man skapar ett beta konto på HoN. Vad händer sen när tiden är ute d.v.s release på den färdiga produkten? Stängs den av bara?

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Nån vänlig själ som har lust att ge bort en invite till mig?

Visa signatur

"Fuck Trance! Life start's at 200 bpm"

Permalänk
Medlem

skit med!!. hårddisken jag lånar är för liten för vista och HoN! xp funkade inte. skit!

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Det är för fan OPEN BETA nu, varför frågar ni om keys? ;s

Permalänk
Medlem

är det?sen när? var inne på deras hemsida för 20 mins sen

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk

Alienware ger ut nycklar åt folk. Vet inte hur många som återstår men du måste skapa ett Alienwarekonto för att få tag på en.

Permalänk
Medlem

Spelade de precis, maxxade grafik totalt och jävlar vad snyggt det är!

En fråga. Skapade ett konto idag. När betan-stadiet är över, försvinner mitt konto då? Vet inte om jag vill förnya de, dvs köpa spelet, för 30:- USD.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Ja ditt konto raderas så vitt jag vet om du inte förköper det. Köpte det förra veckan, omräknat i kronor var det ca 200kr. Så det är ett billigt spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuzul
Ja ditt konto raderas så vitt jag vet om du inte förköper det. Köpte det förra veckan, omräknat i kronor var det ca 200kr. Så det är ett billigt spel.

rly? då kanske man skulle passa på att förköpa skiten, dom clearar la inte ens acc då eller? hade varit lite surt.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zergling
rly? då kanske man skulle passa på att förköpa skiten, dom clearar la inte ens acc då eller? hade varit lite surt.

Jag tror det har blivit bekräftat att man kommer få välja om du vill rensa dina stats eller inte, men jag är inte helt säker.

30$ = 212kr idag. Spelet är redan värt varenda krona tycker jag.

Permalänk
Medlem

Ditt kontonamn är garanterat sparat om du förköper. Som wiDL sa: Spelet är redan värt varenda krona...

Permalänk
Medlem

aah men kontoname är ju lite whatever, det är mer playtime, och k/d ratio som man vill behålla..har liksom nästan 400 games played snart, sick shit

Permalänk

ingen mer än jag som får lagspikes lite då och då när man spelar ? antar att det beror på betastadiet och att servrarna blir lite överbelastade då och då(vilket nog är meningen med betan)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keitaro_swe
ingen mer än jag som får lagspikes lite då och då när man spelar ? antar att det beror på betastadiet och att servrarna blir lite överbelastade då och då(vilket nog är meningen med betan)

Jo, visst laggar det rejält ibland, men det är helt slumpmässigt och beror på deras servrar. Sånt kommer ju förhoppningsvis att fixas när den skarpa versionen släpps. Det är svårt att hålla allt helt laggfritt, men det lär bli bättre och bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keitaro_swe
ingen mer än jag som får lagspikes lite då och då när man spelar ? antar att det beror på betastadiet och att servrarna blir lite överbelastade då och då(vilket nog är meningen med betan)

Japp, gubbarna gör små, fast snabba hackningar...

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Någon mer som märkt att just på 3on3 banan, så är FADE effekten när det är en bit ifrån är helt sjukt där. Går inte spela utan man jagar någon också springer de upp för en kulle på någon meter sen är det helt borta, blir så otroligt trött på det.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Någon mer som märkt att just på 3on3 banan, så är FADE effekten när det är en bit ifrån är helt sjukt där. Går inte spela utan man jagar någon också springer de upp för en kulle på någon meter sen är det helt borta, blir så otroligt trött på det.

det är inte fade effekten som är sjuk, det är bara många backar och kullar att ambusha ifrån..vilket gör att det känns som att det är fade effekten det är fel på.

Permalänk
Medlem

Haha! jag känner igen mig, helt plötsligt dyker det upp nån jävel från inge nstans och man börjar undra om dom ändrat karaktärerna helt i patchen

Permalänk
Medlem

fast 3v3 mapen känns så hilma värdelös, eller ja..3v3 överhuvudtaget, det är liksom inte lika mycket teamclash och slakt. Mer individuellt man går runt o slaktar.

Permalänk

3vs3 är inte dota. Fan om man dör så är de kört ju.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

sådana matcher som 1vs1 2vs2 3vs3 är tråkigt. 5vs5 is the shit

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

fan vad bugg. blev dcad typ 10 sec och fick leave

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
fan vad bugg. blev dcad typ 10 sec och fick leave

folk kan vara att snabba att kicka om man dcar..

Permalänk

Hur bär jag mig åt för att få en beta-key? Vart inte så direkt sugen att slänga in personnummer och grejjer på playstar.se.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull
Hur bär jag mig åt för att få en beta-key? Vart inte så direkt sugen att slänga in personnummer och grejjer på playstar.se.

Fortfarande open beta..

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Fortfarande open beta..

"Welcome to the Heroes of Newerth Beta Account website. Heroes of Newerth is currently in a CLOSED testing phase. To participate in the beta test, you must have received a beta key." - http://beta.heroesofnewerth.com/

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

och det var internet som cpade. varför tror alla att det är öppet?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Någon som spelar detta som kan hjälpa mig? Jag hittar inga games. Har nyaste patchen och startat om men ändå står det "No games found!"

Trött man blir...

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

kryssat i något i sök grejen?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft